איך להחזיר את התשוקה לזוגיות לאחר הלידה

פעמים רבות לידת ילד הוא הדבר שבני הזוג משתוקקים אליו כבר מגיל צעיר. רבים רואים בלידה את הביטוי המהותי ביותר לקונספט של זוגיות. למרות זאת, אחוזי הגירושין לאחר לידת הילד הראשון הם גבוהים במיוחד. נראה כי השנה הראשונה לאחר לידת הילד הראשון היא השנה הקשה ביותר לזוגיות. בכתבה זו נסביר כיצד ניתן להחזיר את התשוקה לזוגיות לאחר לידה.

 

למה תקופת המבחן של הזוגיות היא השנים הראשונות שלאחר הלידה?

אין ספק שהשנים הראשונות לאחר הלידה עלולות להיות קריטיות להמשך קיום זוגיות יציבה שתחזיק את התא המשפחתי איתן. ישנן סיבות רבות לקושי שבדרך כלל נוצר לאחר לידת הילד הראשון. כל הסיבות קשורות בכך שלפתע ישנו אדם שלישי ביחסים המשפחתיים, הדורש תשומת לב רבה, ובכך משנה את הזוגיות אליה התרגלו הוריו. אחת הבעיות המרכזיות היא שינוי פתאומי ביחסים האינטימיים של בני הזוג.

 

מיניות שעוברת שינוי

ישנם שינויים רבים שמשפיעים על האינטימיות בשנה הראשונה לאחר הלידה. בדרך כלל מדובר בשינויים פיזיים אצל האישה לאחר הלידה. למשל:

  • האישה חווה לרוב דימומים ויובש בנרתיק
  • האישה סובלת פעמים רבות מתחושה של יתר מגע בעקבות ההנקה והקרבה הכללית לילד.
  • פעמים רבות האישה מרגישה חוסר ביטחון בגופה לאחר הלידה.

לכן נצפה באופן שכיח חוסר חשק מיני מצד האישה, שעלול להתפרש בקרב הגברים כחוסר אהבה. אך אל דאגה – הנה מספר טיפים שיעזרו לכם להתמודד עם הבעיה:

 

עשו זאת בהדרגה

חשוב להחזיר את האינטימיות הזוגית בהדרגה. לא חייבים לקיים יחסי מין מלאים כבר מההתחלה. עשו זאת תוך הקשבה והכלה של הקשיים החדשים שנהיו לאישה. במקרה הצורך, ניתן להיעזר בתכשירים מגבירי חשק ואונות, אותם ניתן למצוא באתר טבע פלז'ר.

 

תופעה טבעית-הורמונאלית

גברים, חשוב שתבינו כי הירידה בחשק המיני של האישה אינו ירידה במשיכה האישית אליכם, אלא תלוי בעניינים הורמונליים משתנים בלבד. החליפו את התסכול בהבנה כי מדובר בתופעה טבעית, שתוך כבוד והבנה הדדיים של צרכי בני הזוג, ניתן להגיע ממצב זה לזוגיות יציבה ומלאת תשוקה, ולא לשבר ואכזבה.

 

אל תשאירו את הדברים בבטן

שתפו את בן או בת זוגכם ברגשותיכם באופן נעים, והכילו את רגשותיו של זה שמולכם. פריקת העול יכול להקל עליכם ועל בן זוגכם להגיע להבנה הדדית של הצרכים והקשיים שלכם.

 

אל תוותרו על חיזור וטיפוח עצמי

כן, נכון שכבר עברתם מזמן את הדייטים הראשונים של הזוגיות. אך עדיין חיזור וטיפוח עצמי יכולים לגרום לבן או בת זוגכם לחוש נחשק.ת. חשוב להמשיך את החיזור ואת הטיפוח העצמי גם כדי שהחשק המיני יחזור בהדרגה.

 

לסיכום

התקופה שלאחר לידת הילד הראשון אינה פשוטה לרוב הזוגות. לכן, חשוב להיות מודעים לכך ולהיות קשובים לצרכי בן או בת הזוג. אם תשקיעו זה בזה, תוכלו לצלוח את התקופה הקשה, ולהחזיר את התשוקה לזוגיות שלכם.

מערכת יחסים לאחר הלידה

אולי יעניין אותך גם

הגדלת הפין
למבוגרים
ללמוד איך להגדיל את הפין

הגדלת הפין היא עניין חשוב עבור גברים רבים ולכן כדאי לדעת איך עושים את זה בצורה הבטוחה והטובה ביותר, ללא הליכים רפואיים מסובכים הדורשים החלמה

קרא עוד »
לפגוש את ה-CBD
למבוגרים
הרכיב המרגיע: הכירו את הCBD

רבות כבר דובר על קנאביס ומאפייניו. אולם, רבים מאיתנו מכירים את הקנאביס כגורם ל"סטלה" או high ומשתמשים בו בפורומים חברתיים, לרוב כתחליף לאלכוהול. עם זאת,

קרא עוד »