השפעת ההורות והדינמיקה המשפחתית על בריאות מערכת היחסים והרווחה

ילדים זה שמחה, בזה אין כל ספק, אבל לעיתים רבות משימת גידול הילדים שוחקת את הזוגיות ותורמת למתח ולאי שביעות רצון בין בני הזוג. במאמר זה נדבר על השפעת ההורות והדינמיקה המשפחתית על בריאות מערכת היחסים והרווחה וכיצד לקבל כלים נכונים להתמודדות יומיומית עם האתגרים הניצבים לפנינו כבני זוג והורים. 

 

הורות וזוגיות

כל זמן שהייתם זוג מאוהב, חופשי ומאושר, היה לכם קל לעבוד על הזוגיות. ארוחת בוקר מפנקת שנמשכת כל הבוקר, לילות של אינטימיות זוגית או בילוי במסעדה טובה או סרט לא נראו כמו משימה בלתי אפשרית. מהרגע שהפכתם להיות הורים, התובענות והקושי שבגידול הילדים עלול להפוך לסלע מחלוקת גם בין הזוגות המאוהבים ביותר.

לחץ נפשי, עייפות, מתח ועצבים הם מנת חלקם של זוגות רבים שלאחרונה הפכו גם להורים. איך מתמודדים? הכנסו עוד היום לאתר הבית של מרכז מבינים זוגיות ותלמדו גם אתם איך משמרים זוגיות טובה ויציבה לאורך שנים גם אל מול האתגרים שמציבים הילדים.

הבנת מערכות יחסים

השפעת ההורות והדינמיקה המשפחתית על בריאות מערכת היחסים והרווחה

אם גם אתם הפכתם לאחרונה להיות הורים, בוודאי אתם מבינים כעת עד כמה עייפות, חוסר שעות שינה, תשישות והתמודדות עם הילדים יכולים לחסל לכם את הזוגיות. אם בעבר ביקור במסעדה, בילוי בבית קפה או סתם אחר צהריים עצל במיטה ביום שבת היו מובנים וטבעיים כל כך, היום הם הפכו למשימה כמעט בלתי אפשרית.

אז איך בכל זאת שומרים על הזוגיות? במרכז מבינים זוגיות תוכלו לקבל כלים להתמודדות יומיומית בנושאי תקשורת, פתרון סכסוכים והתמודדות עם מצבים מורכבים המוכרים לכם מחיי הזוגיות עם ילדים. ההורות משפיעה עמוקות על בריאות מערכת היחסים ועל הרווחה הכללית שלכם וחשוב שתדעו איך להתמודד עם מצבים לא נעימים הנגרמים רק בשל ריבוי המשימות והאתגרים הניצבים בפניכם כהורים צעירים.

הבנת מערכות יחסים

עם מה הורים צעירים צריכים להתמודד ואיך זה משפיע על הזוגיות?

העייפות, התשישות והקושי היומיומי בסופו של דבר מכריע גם את בני הזוג המאוהבים ביותר. הורים צעירים מתמודדים עם בכי בלילות, מעט מדי שינה, חרדות ודאגות כלפי העתיד, מתח בין המחויבויות שלהם למקום העבודה והמשפחה, הפסד ימי עבודה בשל מחלות ילדות שונות, שמירה על הילדים אחרי שנסגרות המסגרות החינוכיות ועוד. הורים צעירים רבים מוצאים את עצמם רבים מי עושה יותר, מי צריך להקריב יותר ומי צריך להתמודד עם ערימות הכביסה והאי סדר בסלון ובחדר הילדים בסוף יום העבודה ארוך ומתיש.

 

מרכז מבינים זוגיות – קבלת כלים להתמודדות עם אתגרים הוריים

כדי למצוא את הדרכים הבריאות והנכונות להתמודדות עם אתגרים הוריים, במרכז מבינים זוגיות תוכלו לקבל כלים משמעותיים לחיים כיצד לשמר ולתחזק את הזוגיות גם לאחר שהפכתם להורים.

הבנת מערכות יחסים

אולי יעניין אותך גם

הגדלת הפין
למבוגרים
ללמוד איך להגדיל את הפין

הגדלת הפין היא עניין חשוב עבור גברים רבים ולכן כדאי לדעת איך עושים את זה בצורה הבטוחה והטובה ביותר, ללא הליכים רפואיים מסובכים הדורשים החלמה

קרא עוד »
לפגוש את ה-CBD
למבוגרים
הרכיב המרגיע: הכירו את הCBD

רבות כבר דובר על קנאביס ומאפייניו. אולם, רבים מאיתנו מכירים את הקנאביס כגורם ל"סטלה" או high ומשתמשים בו בפורומים חברתיים, לרוב כתחליף לאלכוהול. עם זאת,

קרא עוד »