התשוקה נשחקת עם הזמן וגידול הילדים? 3 טיפים מהנים במיוחד

תשוקה היא אינה חוזה ללא תאריך תפוגה, ואף אחד לא יכול להבטיח לנו שהתשוקה תישאר במערכת היחסים שלנו לנצח. זוגות רבים מדווחים על ירידה בתשוקה לאחר זמן מה, ולעתים חלק מהדברים המאיצים את ירידתה הם גידול ילדים, אחזקת הבית, העבודה השוחקת, ועוד סיבות רבות.  

גם אצלכם התשוקה נשחקת עם הזמן וגידול הילדים? 3 טיפים מהנים במיוחד יוציאו אתכם מהשגרה! במאמר הבא. כולנו זוכרים ומכירים את ההתרגשות המלווה מערכת יחסים חדשה, פרפרים בבטן, אינטימיות מעולה, תחושת היי, ועוד… אך האם כל אלו צפויים להישאר איתנו במשך כל מערכת היחסים? כנראה שלא.

 

אז מה אפשר לעשות

באופן טבעי יש ירידה בתשוקה אצל הרוב המכריע של הזוגות, זה משהו שלא ניתן להתעלם ממנו. מעבר לפתרונות לשיפור חיי המין כמו סיאליס ותכשירים נוספים, ריכזנו עבורכם עוד כמה טיפים מעניינים במיוחד:

 

צעצועים ומשחקי תפקידים

היום זה כבר ידוע, שדרוג חיי המין שלנו ותיבול שלהם – יביא להחזרת הניצוץ וישפיע באופן ישיר על כל מערכת היחסים שלנו. בתור בני אדם אנו נוטים להשתעמם בקלות, וכשמדובר בחיי המין זה פועל בדיוק באותה הצורה. צעצועי מין ומשחקי תפקידים (לפי העדפה כמובן) יכולים לשפר את חיי המין שלנו בצורה משמעותית!

כיום ניתן למצוא מגוון מוצרים מעניינים, שיפיחו רוח חדשה בחדר המיטות שלנו, וישיבו לנו את ניצוץ התשוקה שאבד.

 

יום שבועי יחדיו

אין זה משנה כמה קשה אתם עובדים, כמה הילדים זקוקים לכם, וכמה הבית צריך ניקוי דחוף – יש דברים יותר דחופים! אנו ממליצים לכם להקדיש לפחות יום שבועי אחד לחוויית ה"ביחד" שלכם, ולא לוותר עליו בשום פנים ואופן.

מערכת יחסים זוגית דורשת תחזוקה ממש כמו גינת פרחים, ואם אנו רוצים שהיא תלבלב – עלינו לדאוג להשקות אותה. לכל דבר יש פתרונות, בין אם מדובר במנקה, בייביסיטר או חופש מהעבודה. הבילוי שלכם מחוץ למשק הבית השגרתי היא חיוני למערכת היחסים שלכם, והוא זה שימנע ממנה להישחק עם הזמן והשגרה.

 

טיפולים חיצוניים

לעתים קשה לנו להודות בעובדה שאנו זקוקים לעזרה חיצונית מקצועית, והדבר הוא בעוכרינו. במידה ואנו מגיעים למצב שבו אנו מרגישים שאין פתרון אחר, מומלץ לבחון אופציה של טיפולים זוגיים אצל מגשר, סקסולוג או פסיכולוג. השוק מציע המון אנשי מקצוע מוכשרים שיכולים לחולל קסמים במערכת היחסים שלנו, ולהעניק לנו פתרונות שלא חשבנו עליהם.

חשוב לזכור שכשאנו נמצאים במרכז הבעיה, לא תמיד נוכל לראות פתרונות כמו מישהו שמגיע מבחוץ! למרות שהתשוקה במערכת היחסים שלנו היא משהו שנשחק באופן טבעי, זה נחמד לדעת שיש לא מעט דרכים שבהן אנו יכולים להשיב אותה אלינו! אל תתביישו להיות יצירתיים ונועזים, ואנו מבטיחים שהדבר ישתלם לכם כבר בטווח הקרוב!

התשוקה נשחקת עם הזמן וגידול הילדים? 3 טיפים מהנים במיוחד
stokpic / Pixabay

אולי יעניין אותך גם

הגדלת הפין
למבוגרים
ללמוד איך להגדיל את הפין

הגדלת הפין היא עניין חשוב עבור גברים רבים ולכן כדאי לדעת איך עושים את זה בצורה הבטוחה והטובה ביותר, ללא הליכים רפואיים מסובכים הדורשים החלמה

קרא עוד »
לפגוש את ה-CBD
למבוגרים
הרכיב המרגיע: הכירו את הCBD

רבות כבר דובר על קנאביס ומאפייניו. אולם, רבים מאיתנו מכירים את הקנאביס כגורם ל"סטלה" או high ומשתמשים בו בפורומים חברתיים, לרוב כתחליף לאלכוהול. עם זאת,

קרא עוד »