התשוקה דעכה לאחר הילדים? 5 טיפים לשיפור הזוגיות

תופעה מוכרת אצל זוגות לאחר מספר שנים הינה דעיכת התשוקה. לרוב זה קורה לאחר הילדים, ואנחנו כאן על מנת לתת לכם טיפים לשיפור הזוגיות. המון זוגות מכירים את זה, בשלב כלשהו לאחר כמה שנות זוגיות התשוקה דעכה. זה יכול לקרות משלל סיבות שגורמות לשחיקה בחיי המין. אחת מסיבות אלו היא גידול הילדים.

מהרגע שהם הגיעו כל תכלית חייכם היא גידולם – כשהם נולדים אתם בכלל לא ישנים, רק דואגים להם סביב השעון. גם בהמשך, גידולם לוקח לכם את כל הזמן והאנרגיה שיש בכם. בנוסף, לפעמים מתחילים לעבוד קשה יותר כיוון שיש צורך בהכנסה גדולה יותר, ילדים עולים הרבה כסף. ובכן, אנו כאן על מנת לעזור – לפניכם 5 טיפים לשיפור הזוגיות.

 

ויאגרה

פשוט וכך, לפעמים צריך להתמודד עם אמת – כבר לא עומד לכם בקלות (או לבעלכן). דבר זה יכול לקרות משלל סיבות, שיכולות להיות פסיכולוגיות ונפשיות ואולי כדאי לספר על כך לפסיכולוג או סקסולוג. בכל אופן, אם טיפול לא עזר או שאינכם רוצים בו, ישנו פתרון ישיר הרבה יותר – ויאגרה. למי שלא יודע או יודעת, בעזרת כדור או כדורי ויאגרה, האיבר מזדקף מבלי קשר לחרמנות.

 

תנעלו את החדר

אם בביתכם חדר השינה שלכם הוא מקום בו הילדים נכנסים ויוצאים חופשי, במיוחד בלילה, זה יכול להפריע מאוד לתשוקה שלכם. אם אתם לא מרגישים את הפרטיות והביטחון עקב העובדה שבכל רגע עלול להיכנס ילד, אז גם האינטימיות בסכנה גדולה. אנו ממליצים לסגור את הדלת ולנעול אותה, להסביר יפה לילדים שעליהם לדפוק אם הם צריכים אתכם או רוצים להיכנס לחדר.

 

לחשוב על המין כהנאה

מומלץ להתייחס לסקס כעניין של כיף כמו שהיה כאשר רק הכרתם והתחלתם לצאת ולגלות אחד את השנייה. כשרציתם ילדים המין הפך להיות בעל מטרה שונה לגמרי. בנוסף, כעת, כשאתם חווים בעיות בתשוקה, אז לפעמים היחס לסקס גם משתנה, הוא הופך לעניין שחייבים לעשות רק כדי להגיד שעשיתם, או מאין מטלה. מומלץ לחזור לחשוב על סקס כמו פעם ואפילו יותר, כהרפתקה מהנה עם גיוונים.

 

מוזיקה

דרך נוספת ליצירת תשוקה (או החזרתה) היא שימוש במוזיקה. בחרו במוזיקה עם קצב שמתניע אתכם, ועושה לכם טוב. היא יכולה להיות בהתאם למה שאתם מרגישים שחסר לכם – למשל רגועה אם יש צורך ברוגע, או שלל סגנונות שונים שיעשו לכם את זה.

 

משחק מקדים

לפני המין עצמו, משחק מקדים יכול להיות חשוב מאוד, במיוחד לנשים. הוא מכניס אתכם לעניינים, גורם לכם לצפות יותר לסקס עצמו, ונשים בכללי מאוד מעריכות את ההשקעה מעבר למין. משחק מקדים תמיד מומלץ, אך בעיקר כאשר חסרה התשוקה.

 

לסיכום

לסיכום, במידה והתשוקה דעכה מהזוגיות לאחר הילדים, אל תוותרו, יש דברים שניתן לעשות. למשל – לקיחת ויאגרה, נעילת החדר, להתייחס למין ככיף, שימוש במוזיקה ומשחק מקדים.

התשוקה דעכה לאחר הילדים? 5 טיפים לשיפור הזוגיות
Victoria_Borodinova / Pixabay

אולי יעניין אותך גם

הגדלת הפין
למבוגרים
ללמוד איך להגדיל את הפין

הגדלת הפין היא עניין חשוב עבור גברים רבים ולכן כדאי לדעת איך עושים את זה בצורה הבטוחה והטובה ביותר, ללא הליכים רפואיים מסובכים הדורשים החלמה

קרא עוד »
לפגוש את ה-CBD
למבוגרים
הרכיב המרגיע: הכירו את הCBD

רבות כבר דובר על קנאביס ומאפייניו. אולם, רבים מאיתנו מכירים את הקנאביס כגורם ל"סטלה" או high ומשתמשים בו בפורומים חברתיים, לרוב כתחליף לאלכוהול. עם זאת,

קרא עוד »