איזה מוצרי קנאביס מומלצים בהיריון

תעשיית הקנאביס מחלחל לזירת המסחר עם מגוון ענק של מוצרים שאפשר למכור.

מוצרים אלו לא בהכרח מחייבים רישיון קנאביס, מאחר ואין בהם חומרים פסיכו אקטיביים פעילים או CBD.

כשעולה השאלה לגבי נטילת מוצרי קנאביס המלך הריון, יש תשובה חש משמעית, והיא לא בהכרח מה שאתם חשובים.

 

מוצרי קנאביס לתקופת ההיריון

בואו נעשה סדר. בראש ובראשונה, אין שום המלצה חד משמעית על שימוש במורי קנאביס עם חומרים פעילים במהלך תקופת ההיריון. יש לך מגוון גדול מאוד של סיבות, כמו העלאת הסיכויים ללידה שקטה, גרימת מומים ועוד גורמים מרתיעים. מה שכן, אין הגבלה על מוצרי קנאביס שאין בהם חומרים פעילים. למשל, התשובה לשאלה איזה מוצרי קנאביס מומלצים בהיריון היא מאוד אחרת ומאוד מגבילה. כעת, נתרכז במה שכן אפשר לקחת ובאיזה תנאים.

 

מוצרי המפ

מוצרי המפ הם תכשירים שמרכיב היסוד שלהם הוא זרע ההמפ. זרע זה מצמיח את הזכר של הקנאביס, ובו אין חומרים פעילים כלל. לאורך ההיסטוריה, במשך עשרות אלפי שנים בתרבויות קדומות השתמשו בחור גלם זה כדי לייצר בדים, משקאות ותרופות. סגולותיו הן כמו של כל צמח מרפא, אך להבדיל ממוצרי בית מרקחת קנאביס בירושליםאין בו חומרים פעילים כמו THC ו – CBD.

 

תכשירי המפ

כפי שכבר הבנו, בתכשירי המפ אין כלל חומרים פעילים כך שהם לא מהווים כל סכנה על היולדת ועל היילוד. מוצרי המפ מתחילים ממשחות ועד לתרופות ורקיחות טבעיות לטיפול במכאובים שונים. בגלל שאין חומרים פעילים בהמפ, אין הגבלה על נשים בהיריון לנטול תרופה זו.

 

הגבלות על מוצרי קנאביס

פיסקה זו מוקדשת לנשים בעלות רישיון קנאביס רפואי. אין כל ספק שיש לכן צורך להשתמש בתרופה זו, אך היא כן מלוות בסיכונים כאשר נוטלים אותה במהלך היריון. הדבר המומלץ ביורת הוא להתייעץ עם רופא משפחה ולבחון אלטרנטיבות. במידה ואין, צריך להיות במצב קשוב ומודע מאוד לגבי תחושות הגוף ומדדים, אבל שוב – חובה עלייכן להתייעץ עם רופא.

ברור שיש כאבים כרוניים ומחלות כמו פיברומיאלגיה שקנאביס ר]ואי הוא בגדר חובה להתמודדות איתה, אך הריון מלווה בסיכונים בכל מקרה, כך שצריך לעשות את המיטב כדי למגר סיכונים אלו. ככל הנראה, יומלץ לכן להשתמש בתכשירי CBD, במינונים נמוכים ובחוזק נמוך.

 

גופנו הוא מקדש

ההכוונה והעצות שכלולות בכתבה זו הן בגדר המלצה, שנכתבה על סמך חשיבה רציונלית ומחקר. כיום, ישנם מקרים פרטניים שבהם יש קביעה אחרת מאשר איסור על שימוש וזאת כמובן – בהתאם להכרות רפואית עם המטופלת והעובר. ישנן אלטרנטיבות רבות שיכולות להחליף באופן זמני קנאביס רפואי ומוצרים נלווים, אך אין ביכולת כתבה זו לתת המלצה חד משמעית.

מוצרי המפ הם פתרון נהדר לתכשירים שונים, אך למען שיכוך הכאבים – גורם רפואי מוסמך.

 

פרחים

 

אולי יעניין אותך גם

הגדלת הפין
למבוגרים
ללמוד איך להגדיל את הפין

הגדלת הפין היא עניין חשוב עבור גברים רבים ולכן כדאי לדעת איך עושים את זה בצורה הבטוחה והטובה ביותר, ללא הליכים רפואיים מסובכים הדורשים החלמה

קרא עוד »
לפגוש את ה-CBD
למבוגרים
הרכיב המרגיע: הכירו את הCBD

רבות כבר דובר על קנאביס ומאפייניו. אולם, רבים מאיתנו מכירים את הקנאביס כגורם ל"סטלה" או high ומשתמשים בו בפורומים חברתיים, לרוב כתחליף לאלכוהול. עם זאת,

קרא עוד »