כאבים זו לא גזירה משמיים – שמעתם על שמן סיבידי?

רבים מאתנו חיים עם כאבים מתמידים עקב פציעות, בעיות מולדות או עקב הליך טבעי של הזדקנות.

אבל, לא מדובר בגזר דין סופי והרמטי ואין יותר צורך להתמסר למשככי הכאבים הממכרים, שרופאים ובתי מרקחת מציעים לנו.

מהיום הגיע הזמן להכיר את שמן הסיבידי, היתרונות הבריאותיים שלו, והדרכים לצרוך אותו נכון.

כולכם בוודאי שמעתם על שמן הקנאביס בעבר, אבל לא בהכרח מפרסמים לכם את היתרונות שהוא מביא. רובנו מכירים את ההשפעות הממכרות שיש לחלק מהחומרים בתוכו, ופחות את החומרים הפעילים שאין להם שום קשר להתמכרות, אלא דווקא להפחתת כאבים וחיים רגועים ונוחים.

 

מהו שמן סיבידי

שמן סיבידי מופק מצמח הקנאביס באמצעות הליך זיקוק של חומרים פעילים שנמצאים בתוכו. החומר הפעיל בשם סיבידי (CBD), הוא בעצם חומר שאינו ממכר ונחשב בעולם הרפואה כתרופה טבעית להרבה מאד מצבים ותסמינים. לכן, חשוב להבין שאמנם יש ליטול את השמן בצורה מבוקרת, אך הוא לא יגרום לנו להרגשת "התמסטלות", כפי שאנחנו מכירים מחומרים פעילים אחרים שיש בצמח עצמו.

 

מה בין כאב לבין קנאביס

בעקבות מחקרים רבים התגלה כי צמח הקנאביס מסייע להפחתה של מגוון בעיות שהאדם יכול לחוות. החומרים הפעילים בצמח, ממנו מופק שמן סיבידי, בעצם יוצרים קשר ישיר עם עצבים ומאלחשים אותם. לכן, השמן מפחית כאבים באופן משמעותי, שמקורם לא רק כרוני ודלקתי, אלא גם עצבי. לצד אלחוש כאבים ממקורות שונים, נוכל לראות שיש לו גם השפעה מאד טובה על מצב רוח, ערנות וכך הלאה. משמע, הוא לא רק ימנע מאתנו לסבול, אלא גם ישפר משמעותית את המזג שלנו, אחרי סבל כל כך רב.

 

איך ניטול את השמן

על מנת שנוכל לקבל את המיטב ממה שיש לשמן הסיבידי להציע לנו, חשוב ליטול אותו בצורה הנכונה, לספיגה מלאה. במידה ולא נטלנו מעולם את השמן, ניתן להתחיל בריכוז נמוך של כ-5 אחוז בלבד. את השמן נוכל לטיול על יד טפטוף על כפית ושימתה מתחת ללשון לספיגה מלאה. חשוב לא להפריז בכמויות על מנת לתת לגוף להתרגל, כמו עם כל תרופה אחרת.

שימו לב, כי מומלץ לרכוש את השמן בייצור אורגני ומספקים מורשים בלבד, שיכולים גם לשקף לכם את דרך הייצור ומקור הצמחים שהם מזקקים. שקיפות מלאה זו הדרך שלכם לדעת שמדובר בספק ויצרן איכותי.

 

לסיכום

אם עד כה נטלנו תרופות כימיות ומלאכותיות להפחתת כאבים, אבל כל מה שזה עשה זה לגרום לנו להתמכר אליהן עוד ועוד, הגיע הזמן לבדוק את שמן הסיבידי. השמן מופק מצמח הקנאביס והוא בעצם חומר פעיל שאינו ממכר. למרות זאת יש לאפשר לגוף להתרגל אליו במידה הנכונה וכל מה שנשאר לעשות זה לשכוח מהכאב.

שמן רפואי

 

אולי יעניין אותך גם

הגדלת הפין
למבוגרים
ללמוד איך להגדיל את הפין

הגדלת הפין היא עניין חשוב עבור גברים רבים ולכן כדאי לדעת איך עושים את זה בצורה הבטוחה והטובה ביותר, ללא הליכים רפואיים מסובכים הדורשים החלמה

קרא עוד »
לפגוש את ה-CBD
למבוגרים
הרכיב המרגיע: הכירו את הCBD

רבות כבר דובר על קנאביס ומאפייניו. אולם, רבים מאיתנו מכירים את הקנאביס כגורם ל"סטלה" או high ומשתמשים בו בפורומים חברתיים, לרוב כתחליף לאלכוהול. עם זאת,

קרא עוד »