הטיפים שיעבירו לך את ההיריון בקלות 

היריון זו לא מחלה, כך נהוג לומר. אך מי שהיו בהיריון בעבר, יוכלו להעיד שיש בו תסמינים שמזכירים לא פעם מחלות ווירוסים נפוצים. עובדה זו הובילה אותנו להוציא את המדריך הנוכחי שיציג בפני נשים הריוניות את הטיפים הטובים ביותר שיקלו על תסמינים אלו ויאפשרו להעביר את ההיריון בקלות יחסית. הישארו אתנו ותהיו בטוחות שיש לכן את כל האינפורמציה הדרושה בהקשר זה.

 

סובלת מבחילות? כדאי שתדאגי שיהיו בבית לימונים

נשים רבות סובלות מבחילות במהלך ההיריון. אם נכנסת לסטטיסטיקה זו, כדאי שתדעו שיש לכך כמה פתרונות פשוטים. בחרנו להציג בפנייך את הפתרון הטבעי והטעים ביותר. כדי שתוכלי להכין אותו בבית או במשרד, עלייך להצטייד בפריטים הבאים:

  • קרח (והרבה)
  • כוס עם קש
  • לימון
  • בלנדר

ההמלצה היא לטחון בבלנדר כוס קרח ולהוסיף אליה רבע כוס של מיץ לימון סחוט. אם נענע עושה לך טוב, כדאי שתוסיפי חופן של נענע שטופה שתעניק למשקה המרווה טעם מתקתק.

לימונים בבית

לא מצליחה לישון? יש פתרון גם לזה!

הקושי בשינה בא לידי ביטוי לא פעם בסביבות החודש הרביעי או החמישי. שכן, בתקופה זו הבטן כבר בולטת ומקשה על השינה שהכרת עד לא מזמן. הטיפ שלנו להתמודדות נכונה במצב שכזה היא להסתייע בכרית ייעודית להיריון. כרית זו תפחית את העומס בגב באופן משמעותי ותוביל לתחושה נינוחה יותר. למידע נוסף לחצו כאן ותגלו באילו פריטים נוספים כדאי להשתמש במהלך ההיריון.

 

לא מוכנה לוותר על הג'ינס האהוב שנהיה קטן? יש לנו טיפ מושלם!

לכל אחת יש את הג'ינס האהוב עליה בארון, שבשלב מסוים מסרב לעלות על הבטן שגדלה. אם הגעת לשלב שבו הג'ינס שוכב עמוק בתוך המדף, כדאי שתדעי שאת יכולה לתת לו צ'אנס נוסף. שכן, הטיפ הנוכחי נוגע להוספת גומייה אל הכפתור של המכנסיים. ברגע שתשחילי אותה גם לחור של המכנסיים, את תגלי שתוכלי ללבוש אותם ממש כמו פעם, רק בגזרה נמוכה.

טיפ מושלם

טיפ אחרון שיקל עלייך במציאת בגדי היריון מושלמים

יש היצע רחב של בגדי היריון שימתינו לך על גבי המדפים בחנויות ההיריון השונות. הבעיה היא שלא פעם, נשים מגלות כי הבגדים הללו לא תואמים לסגנון הלבוש שלהן. אם את מזדהה עם אמירה זו, כדאי שתדעי שאפשר לפתור את העניין בקלות.

עלייך פשוט להיכנס אל מותג הבגדים האהוב עלייך ולבחור בחולצות, שמלות או מכנסיים שמתאימות לך, רק במידה גדולה יותר. כך שאם בתחילת ההיריון היית מידה S, כעת את צריכה לחפש בגדים במידה M או L.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפנייך את כל הטיפים החשובים שיעבירו את ההיריון שלך בקלות. בשלב זה נותר לך רק ליישם את כל אחד מהם ולגלות איך ההתמודדות עם הקשיים השונים נעלמת כלא הייתה.

הריון קל

אולי יעניין אותך גם