האם יש עיסוי מיוחד לנשים בהריון?

בימים האחרונים אנו רואים לא מעט פוסטים שמועלים ברחבי הרשת מצד נשים הריוניות שזקוקות לעיסוי אך לא יודעות אם יש עיסוי שמותאם עבורן. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק עם גורמים שמכירים את התחום וחזרנו עם כל התשובות שאתן, הנשים ההריוניות צריכות לדעת. הישארו אתנו ותדעו אם יש עיסוי שמתאים לכן.

 

יש עיסוי שמתאים לנשים בהיריון?

יש כל מיני עיסויים שיכולים להתאים לנשים בהיריון. ראוי לציין כי אנחנו לא יכולים לומר לכן באופן חד משמעי כי כל אחת יכולה לקחת חלק בעיסוי שכזה. שכן, לכל אישה יש את ההיסטוריה הרפואית שלה ואיננו מכירים אתכן באופן אישי.

בעוד כמה רגעים נציג בפניכם את העיסויים שניתן לבצע במהלך היריון, אך יש לשוחח תחילה עם המטפל ולבדוק שזו אפשרות שמתאימה עבור המצב הנוכחי שלכן (המטפל יבצע תשאול ראשוני בטלפון, במהלכו, הוא יוכל לאבחן אתכן). הנה כמה מהעיסויים שמותרים בדרך כלל בהיריון תקין:

  • רפלקסולוגיה
  • עיסוי פנים
  • עיסוי קרקפת

עיסוי הריון

מה צריך לעשות לפני קביעת תור לעיסוי במהלך היריון?

רגע לפני שתפנו אל מעסה כדי לתאם לעצמכן עיסוי הריון, עליכן ליצור קשר עם רופא הנשים שלכן שמלווה אתכן לאורך ההיריון הנוכחי. שכן, הוא יוכל לומר לכן אם העיסוי הנבחר עשוי להיות מסוכן עבורכן. ניתן לומר למשל שטיפול ברפלקסולוגיה יכול להוביל לא פעם להתקדמות של הלידה. יש נשים שבוחרות לבצע את העיסוי בשלב מתקדם של ההיריון, כדי שלא יצטרכו להגיע למצב של התערבות רפואית וביצוע זירוז למשל.

 

טיפ למציאת מכון עיסוי מומלץ לנשים בהיריון

ההמלצה שלנו היא תמיד לערוך בירור אחר מכון עיסוי מומלץ שמתמחה בנשים בהיריון. כך תוכלו להרגיש בנוח ולדעת שיש בו מעסים ומעסות שמכירים בצרכים שלכן ויודעים מה נכון עבורכן וממה ראוי להימנע. ההמלצה היא לשוחח עם נשים הריוניות אחרות או מי שילדו לאחרונה ולבקש את חוות דעתן בנושא. כך תוכלו להגיע אל מכון מומלץ שיאפשר לכן להרגיש בנוח.

עיסוי הריון

חוששת? תמיד אפשר להתייעץ עם רופא

אנחנו חוזרים ואומרים שתמיד ניתן (וכדאי) להתייעץ עם רופא. אם רופא הנשים שלכן לא זמין למענה מידי ואתן צריכות טיפול דחוף, תמיד אפשר לשוחח עם רופא נשים אחר און ליין ולקבל את חוות דעתו לאחר שזה יתרשם מהתיק הרפואי שלכן. ההמלצה היא לבחור בעיסויים שלא נוגעים לאזור הרחם והגב, כדי לשמור על ההיריון היקר שלכן. תמיד תעדיפו עיסוי קרקפת או עיסוי פנים שיאפשרו לכן להרגיש הקלה נפשית ופיזית.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכן את התשובה לשאלה המתבקשת. בשלב זה אתן יודעות כי מדובר בעניין מורכב שמצריך היכרות אישית עם מצבכן הרפואי. נאחל לכן שתדעו לבצע את העיסוי במקום המתאים ובזמן המתאים ושתהיה לידה קלה ובידיים מלאות.

עיסוי הריון

אולי יעניין אותך גם