אילו המוצרים שכל אמא צריכה כשנולד לה תינוק חדש

תינוק חדש מביא איתו הרבה דברים לתוך הבית. הוא מביא איתו שמחה של הרחבת המשפחה, מביא איתו שעות בלי שינה, מביא איתו שינוי משמעותי של החחים, וכמובן, הוא מביא איתו גם מורצים רבים שצריך לקנות בשבילו. אימהות רבות לא תמיד יודעות מהם אותם מוצרים שחייבים לקנות, כאשר נולד לה תינוק חדש.

 

תינוק חדש

כמו שכבר הזכרנו, יחד עם תינוק חדש מגיעים הביתה הרבה רגשות חדשים וכן מוצרים חדשים. בדרך כלל מומלץ להצטייד טוב לפני הלידה, על מנת שכבר עם הלידה יהיה לכם בבית את כל מה שהתינוק צריך. אולם, ישנם אנשים רבים שנוהגים לא לקנות כלום לפני הלידה, מחשש מעין הרע וכדומה, ולכן הם ממהרים לקנות הכל ישר כשהילד נולד.

 

בין כך ובין כך, מומלץ מאוד להתכונן לפני שיוצאים למסע הקניות, על מנת לדעת אילו מוצרים התינוק צריך, אילו מוצרים האמא צריכה, ועל מה אפשר לוותר. בנוסף, הכנה מוקדמת ותכנון נכון של הדברים, יסייע למצוא את המוצרים הטובים ביותר, במחירים הטובים ביותר. על מנת לסייע להורים טריים לעשות את הקניות, ישנם אתרי אינטרנט רבים, לדוגמא מובייבי, אשר ניתן לקרוא בהם בנושא, ואף לקנות בהם את הדברים.

 

מוצרים בסיסיים

רשימת המוצרים שאותם כל אמא צריכה כאשר נולד לה תינוק חדש, מתחלקת לכמה חלקים. החלק הראשון הוא, כמובן, המוצרים הבסיסים, עליהם בשום מצב אי אפשר לוותר. המוצרים אשר נמצאים בחלק זה הם בגדים לתינוק, עגלה ו'סל קל' לתינוק, בקבוקים, טיטולים, מגבונים ומוצרי הגיינה בסיסיים אחרים. כל אחד מהמוצרים האלה הוא חשוב ביותר, ואין אפשרות לוותר עליו כל וכלל. בנוסף, אלו המוצרים בהם כדאי כמה שפחות להתפשר על האיכות שלהם, ולא לוותר על המוצרים הטובים ביותר בשוק.

 

מוצרים נוספים

בנוסף למוצרים הבסיסיים, אשר אין אפשרות לוותר עליהם, ישנה קבוצה שנייה של מוצרים, שהם מומלצים מאוד לשימוש, אך בהחלט אינם הכרחיים. לדוגמא, משטח החתלה, תיק החתלה, משחקים כאלה ואחרים וכדומה. בהחלט ניתן להסתדר בלי מוצרים אלו, אך הם מוצרים מאוד שימושיים למי שיש אותם, ותורמים להורים הרבה מאוד.

משטח החתלה, לדוגמה, יעיל מאוד למניעת לכלוך, ובנוסף הוא מאפשר לכם להחליף לו בכל מקום כמעט, בלי להסתבך. גם תיק החתלה עוזר מאוד כאשר רוצים לצאת מהבית, ואפילו בתוך הבית, מאוד נוח כאשר כל מוצרי ההחתלה, ואף מוצרים נוספים של הילד, נמצאים במקום אחד. החלק השלישי של המוצרים לתינוק אלו מוצרים שכלל לא צריך לקנות, ואין מה להאריך בהם.

 

מוצרים לתינוק

לסיכום, ישנם שלוש קבוצות של מוצרים לתינוק. ישנה קבוצה של מוצרים בסיסיים שלא ניתן לוותר עליהם, ישנה קבוצה של מוצרים שימושיים, אך הם לא הכרחיים, וישנה קבוצה של מוצרים מיותרים, שלא מומלץ לקנות כלל.

פעוט

 

אולי יעניין אותך גם

לפגוע בפוריות
הריון ולידה
5 מאכלים שיכולים לפגוע בפוריות

כשמנסים להיכנס להריון, חשוב לשים לב למה שההריונית אוכלת. אכילת מזונות מסוימים יכולה למעשה להפחית את הפוריות של זוגות שמנסים להיכנס להיריון, ולהקשות על תהליך

קרא עוד »