את בהיריון או אחרי לידה? אלו המוצרים שכדאי שתכירי

אימהות ואימהות לעתיד, הרשימה הבאה נכתבה במיוחד עבורכן. בין אם אתן מתכוננות ללידה הראשונה שלכן או עתידות לחבוק את הילד החמישי שלכן, כדאי שתכירו את המוצרים הבאים שעשויים להפוך את חווית ההיריון והלידה למושלמות.

 

1. את הכי יפה כשנוח לך – בגדי הריון

כשאת בהריון, זכרי כי נוחות היא מילת המפתח. השקיעי בקניית בגדי הריון איכותיים שיגדלו יחד איתך – הקפידי כמובן על בגדים נמתחים ותומכים, אך אל תוותרי על סגנון וסטייל. בנוסף, גם רצועת בטן לתמיכה נוספת עשויה לשפר את תחושת אי הנוחות, בעיקר בהריון מתקדם.

 

2. מצילת השינה האולטימטיבית – כרית הריון

שנת לילה טובה עלולה להיות קשה להשגה, במיוחד כשאת בהריון. השיגי כרית הריון כבר בתחילתו – היא תהיה גיים צ'יינג'ר אמיתי ככל שההריון יתקדם והשינה תהפוך למשימה לא קלה. כריות מחבקות גוף אלו מגיעות בצורות שונות (כמו C, U או J) כדי לתמוך בגב, בירכיים ובטן.

בהריון או לאחר לידה

3. חבר לדרך – תיק החתלה

עבור האימהות החדשות, תיק החתלה הוא הארנק החדש. חפשי תיק מרווח עם מספר תאים גדול, מאורגן וקל לניקוי. חשוב לשים לב שניתן להצמיד אותו אל העגלה. את לא רוצה לסחוב אותו על הגב, נכון?

 

4. זמן האכלה – משאבות חלב ומרכיבי פורמולה

בין אם החלטת להניק או להאכיל בפורמולה, בחירה בציוד הנכון היא חשובה. משאבת חלב איכותית יכולה לחסוך זמן יקר לאימהות מניקות. עבור אימהות המעדיפות להאכיל בפורמולה, בחירת בקבוקים איכותיים ומחמם בקבוקים יהפכו את החוויה לנעימה הרבה יותר.

 

5. מטיילים בכיף – מנשא לתינוק

בזמן טיול בפארק, שופינג בקניון או סתם כשאת מסתובבת בבית, מנשא יהיה הפריט המושלם לתינוק שלך. כשאת בוחרת את המנשא, ודאי שהוא ארגונומי כדי לשמור על נוחות מיטבית גם לך וגם לתינוק.

 

6. צלילים מרגיעים – רעש לבן

מכשיר המשמיע צלילי רעש לבן יכול להיות חבל הצלה להרגעת תינוק סרבן שינה (ולשמירה על שפיותך). גאדג'טים כגון אלו אלה עוזרים לחקות את קולות הרחם, ויוצרים סביבה מרגיעה לשינה טובה יותר – גם לתינוק וגם לך.

תיק חיתולים

7. עור לעור – מוצרי טיפוח עדינים

העור שלך והעור של תינוקך זקוקים לטיפול אקסטרה בתקופה שלאחר הלידה. הצטיידי במוצרי טיפוח עדינים והיפואלרגניים כמו קרם לחות, קרמים לסימני מתיחה וקרמים ייעודיים לעור התינוק.

 

8. לשקט נפשי – מוניטור תינוק

בשביל השקט הנפשי שכל אמא טרייה משתוקקת לו, מוניטור תינוק אמין הוא חובה. בין אם את מעדיפה צג אודיו פשוט או מצלמת וידאו עם כל הטכנולוגיה הנלווית, מוניטור למעקב הוא זוג נוסף של עיניים או אוזניים שיעזור לך לישון טוב יותר בלילה.

 

כל המוצרים, כל הפרטים

אז אימהות אהובות, הנה לכם – המוצרים המובילים שכל אמא טרייה, וותיקה או זו שמצפה צריכה לבדוק. מוצרים אלו ועוד אפשר למצוא באתרים כמו Don't cry wolf כדי להפוך את המסע שלך לאמהות לקצת יותר חלק, קצת יותר נוח והרבה יותר מהנה.

מוניטור לתינוק

אולי יעניין אותך גם

לפגוע בפוריות
הריון ולידה
5 מאכלים שיכולים לפגוע בפוריות

כשמנסים להיכנס להריון, חשוב לשים לב למה שההריונית אוכלת. אכילת מזונות מסוימים יכולה למעשה להפחית את הפוריות של זוגות שמנסים להיכנס להיריון, ולהקשות על תהליך

קרא עוד »