יש לכם תינוק? כדאי שתכירו את דרא!

הורים לתינוקות רכים, תרים לא פעם אחר מוצרים איכותיים שישמשו אותם לגידול הבייבי שלהם. עובדה זו כנראה ידועה לכם, אבל השאלה המתבקשת היא – האם אתם מכירים בחנות שמציעה מוצרים שעונים על קריטריון זה? אם עניתם בשלילה, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותכירו את דרא, החנות המושלמת לקטנטנים. 

 

דברו אלי – מה זה דרא?

בשנים האחרונות ישנה עלייה ניכרת במודעות בכל הנוגע למינימליזם. הורים רבים מגלים שהם צרכו מוצרי פלסטיק רבים לתינוקות שלהם שהתגלו לאחר זמן קצר כמיותרים. האנשים שעומדים מאחורי דרא, החליטו להוציא לשוק מוצרים איכותיים שייתנו מענה בהקשר זה. לכן, הם יצרו מגוון רחב של מוצרים שיוצרים אווירה נעימה בבית. הכוונה למוצרים פשוטים ויפים שמשרתים את צרכי הילד ומשתלבים באורח החיים שלנו לאורך זמן רב. החברה שמה דגש על 4 אלמנטים חשובים:

  • ורסטיליות: כל מוצר ישמש את הבייבי לאורך זמן באופן מגוון
  • איכות: המוצרים נשמרים לאורך זמן רב
  • עיצוב: האביזרים עשויים מחומרים נעימים במיוחד שמגרים את הילד
  • בטיחות: כל מוצרי החברה קיבלו תו תקן

בשורות הבאות נציג בפניכם את המוצרים הנבחרים, שכל הורה צריך בשביל הבייבי שלו.

תינוקות

כלי אוכל

אי אפשר לכתוב על דרא – מוצרי לייף סטייל לילדים ותינוקות, מבלי להציג את כלי האוכל שישמשו את הבייבי שלכם עד גיל בוגר. מדובר בשורה ארוכה של מוצרים, לדוגמא:

  • צלחות
  • כוסות וספלים
  • בקבוקים
  • קשים רב פעמיים וכו'

כידוע, כל המוצרים עשויים מחומרים איכותיים שנשמרים לאורך זמן.

 

בובות

כל תינוק ותינוקת צריכים להחזיק בבובה אחת לפחות מגיל צעיר. הבחירה הטובה ביותר עבור הבייבי שלכם היא כמובן אחת מהבובות המעוצבות של דרא שיכולות לשמש אתכם גם כהענקת מתנות לתינוק של קרובי משפחה או חברים. באתר החברה תוכלו למצוא בובות חיבוק מתוקות וגדולות בעיצובים שונים, למשל: ללי הלאמה, בירדי הציפור ובובת חיבוק פיל.

 

מוצרי אמבטיה

יש לא מעט הורים שחוששים מרגע הרחצה של התינוק. שכן, מדובר לא פעם בהליך שמצריך הכנה מסודרת של כל הסביבה מראש. אם אתם מזדהים עם אמרה זו, כדאי שתדעו שלדרא יש מגוון עצום של מוצרים שיהפכו את שגרת הרחצה של הבייבי לנעימה ומעוצבת. אחד הפריטים שתפסו את עינינו הוא משטח ההחתלה שמעוטר בציורים פשוטים ועדינים. זה יאפשר לכם לחתל את הבייבי בנוחות בסיום הרחצה. לצד המשטח, תוכלו למצוא גם חיתולי טטרה גדולים ואיכותיים, חלוק רחצה (לגילאי 2 – 1, 4 – 3) צעצועי אמבטיה ועוד.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את דרא, החנות שמספקת את מוצרי התינוקות היפים ביותר. כעת אתם מכירים בכל המידע, כך שנותר לכם רק לבחור בפריטים הדרושים לכם, כדי שאלה ישמשו אתכם לאורך זמן רב.

תִינוֹק

אולי יעניין אותך גם

לפגוע בפוריות
הריון ולידה
5 מאכלים שיכולים לפגוע בפוריות

כשמנסים להיכנס להריון, חשוב לשים לב למה שההריונית אוכלת. אכילת מזונות מסוימים יכולה למעשה להפחית את הפוריות של זוגות שמנסים להיכנס להיריון, ולהקשות על תהליך

קרא עוד »