אמא טרייה – מה הכי מומלץ לקנות לחברה שילדה?

גם את מתרגשת עם חברתך שילדה והיית רוצה לפנק אותה באופן שהכי יתרום לה ויאפשר לה להתאושש גופנית ולא פחות מכך – נפשית מחוויית הלידה? כל הכבוד! האמת היא, שאם את באמת מעוניינת לדאוג לה ולאפשר לה לחזור לעצמה עם כוחות מחודשים ורעננים, ההמלצה היא לאפשר לה חבילה מפנקת של טיפולי ספא שיגרמו לה לחזור לעצמה מהר ככל האפשר.

 

ספא לנשים אחרי לידה

כשאישה יולדת, הגוף שלה עובר תהפוכות רבות והגוף משתנה לחלוטין. למעשה, הגוף יכול לחזור לעצמו רק לאחר שילוב של מנוחה מספקת, רוגע נפשי ואמצעים נוספים אשר מאפשרים ריפוי מואץ. ככל שהיולדת חוזרת לעצמה מהר ככל האפשר, כך היא גם שומרת על בריאותה וגם על מצב רוחה, מה שמאפשר לה לטפל בתינוק ולהיות שמחה ועליזה.

מלון גלי כנרת ספא

למה דווקא ספא

במלון גלי כנרת ספא, ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולי ספא מפנקים אשר מאפשרים לא רק ריפוי גופני, אלא גם חוויה עוצמתית לנפש. טיפולי הספא ליולדת הצעירה, יאפשרו לה לחוות את עצמה שוב – ובעוצמה, על ידי חוויה מפנקת ומענגת שתשפיע עליה לעומק ותאפשר לה לאפשר לגוף שלה ריפוי מכל תהליך ההיריון והלידה.

 

ספא רפואי לגוף ולנפש

במלון גלי כנרת ספא, תוכל היולדת לקבל עיסוי רפואי מקיף, אשר מתמקד בכלל מערכות הגוף ומשפר את תפקודן על ידי עיסוי נכון ומקצועי. העיסוי מבוצע על ידי אנשי מקצוע שיש להם את הידע, הניסיון וההכשרה לביצוע עיסוי איכותי, שמשפיע לטובה גם על הפן הגופני וגם על הפן הנפשי והרגשי של מקבלת העיסוי.

מלון גלי כנרת ספא

היתרונות של ספא רפואי ליולדת

העיסוי הרפואי יכול להשיג תוצאות ניכרות לעין ובמהירות. כיוון שהעיסוי הרפואי ממריץ את זרימת הדם – וכך כבר בתוך הטיפול, מרגישה היולדת הטריה הקלה משמעותית בשריריה הרפויים והנוקשים. כאשר גם לאחר גמר הטיפול, ניכרת השפעתו לאורך זמן כיוון שהמרצת הדם שנעשית במהלך העיסוי משפיעה על כל המערך הבריאותי של הגוף לא רק לטווח הקצר אלא גם לטווח הארוך.

 

ספא רפואי להקלה בכאבים

ספא רפואי מוכח ככזה שיכול להקל משמעותית בכאבים שונים בכל הגוף. וכיוון שיולדת טרייה בדרך כלל סובלת מכאבים שונים בגופה בעקבות ההיריון והלידה, הספא הטיפולי מתאים במיוחד עבורה כיוון שהוא יכול להקל עליה באופן משמעותי, על ידי עיסוי איכותי ונכון שמוביל להקלה משמעותית בכאבים, בכל משך זמן הטיפול בספא העיסוי הרפואי ואף לאחריו.

 

לסיכום

אם גם את רוצה לפנק את חברתך היולדת, במתנה שתאפשר לה לחזור לעצמה לא רק מבחינה גופנית, חבילת ספא במלון גלי כנרת ספא היא המתנה המומלצת עבורה. העיסוי הרפואי שניתן בספא במלון, מאפשר אין ספור תרומות לגוף ולנפש, החל מהמרצת הדם שתורמת לפן הבריאותי והמשך בהקלה משמעותית בכאבים שנגרמת בעקבות עיסוי רפואי בחלקים משמעותיים בגוף.

מלון גלי כנרת ספא

אולי יעניין אותך גם

לפגוע בפוריות
הריון ולידה
5 מאכלים שיכולים לפגוע בפוריות

כשמנסים להיכנס להריון, חשוב לשים לב למה שההריונית אוכלת. אכילת מזונות מסוימים יכולה למעשה להפחית את הפוריות של זוגות שמנסים להיכנס להיריון, ולהקשות על תהליך

קרא עוד »