איך לבדוק איזו כרית הריון הכי נוחה לך?

תקופת ההיריון היא תקופה קסומה ביותר – את נחה בשקט שלך, מצפה לילד או הילדה שיגיעו לעולם בקרוב, מפנקת את עצמך ומכינה את עצמך ללידה בצורה הטובה ביותר. כדי להפוך את התקופה הזו לטובה צריך להצטייד בכל החפצים שיקלו עלייך. אל תנסי לחסוך כי השמחה שלך בהיריון תשפיע מאוד על הלידה וגם על מצב הרוח אחרי הלידה. אחד הפריטים החשובים היא כרית היריון טובה.

 

למה כרית היריון חשובה?

נשים הרות רבות לא מוצעות תנוחה טובה ונוחה לישון בה וכתוצאה מכך השינה נפגעת וזה לא משפיעה עליהן לטובה. כמו כן, במהלך היום אם סתם בא לכן לנוח והספה לא נוחה או הכיסא, אתן צריכות משהו שיעזור לכן – וזה כרית היריון איכותית מחנות טובה, כמו הריונית למשל. חשוב לקנות כרית איכותית שתומכת בגוף בצורה אורתופדית ומובנית בדיוק לזמן ההיריון.

 

דרכים לבדוק איזה כרית היריון מתאימה לך

  1. ראשית כל אנו ממליצים לך ללכת לחנות ולהתנסות בעצמך במה שמתאים לך.
  2. תוכלי להשתמש בכרית של חברה או אחות כדי להתנסות אם תרצי לעשות קנייה בטוחה.
  3. תוכלי לשוטט באינטרנט כדי לראות איזה דגמים יש ולנסות לחשוב מה יתאים למבנה גופך או לרצונותייך.
  4. חשוב שתבחרי כרית שמוצאת חן בעינייך מבחינת העיצוב כדי שתשמחי להשתמש בה.

 

כרית בצורת האות יו

תוכלי למצוא כריות בחנויות השונות שהצורה שלהן היא כמו האות יו – כדי לאפשר לך להניח את הזרועות על צדי הכרית, להישען עם הגב בקצה הכרית ולנוח כך טוב יותר. בנוסף, את יכולה לשכב על הכרית כשהטן בין צדי הכרית ואז היא לא כואבת כמו בשכיבה על מזרון שטוח. זוהי כרית פופולרית ביותר ונשים רבות משתמשות בה.

 

כרית היריון שמותאמת לגוף

כרית נוספת שתוכלי למצוא בחנות הריונות, חנות נגישה ונעימה בשביל נשים בהיריון, היא כרית שהצורה שלה נראית מוזרה ממבט ראשון, אבל למעשה היא כמו בצורה של הגוף של אישה בהיריון. ניתן להישען על הקצה העליון של הכרית, ואז היא מסתדרת לפי הצורה של הבטן והחזה, כדי שתוכלי לקבל תמיכה בכל חלקי הגוף. זוהי כרית חדשנית ונוחה במיוחד, ואנו ממליצים עליה בחום.

 

כרית להיריון ולאחר הלידה

כרית נוספת היא בעצם חיבור של שתי כריות שמותאמות לגוף, ראו בפסקה הקודמת. כריות אלה יוצרות יחד חור לבטן ולחזקה וניתן לשכב עם הפנים לכרית וגם עם הגב אליה. כמו כן, זו כרית שניתן להשתמש בה גם להנקה או לישיבה עם התינוק.

 

לסיכום

יש מגוון סוגים של כריות היריון וכל שאת צריכה לעשות הוא ללכת לחנות ולנסות מה נוח לך, או לנסות כרית של חברה או להזמין דגם אחד אם זה לא חשוב לך במיוחד. אנו מציעים לך להשקיע בעצמך בתקופה זו כדי להתמלא כוחות לקראת האימהות.

כרית הריון

אולי יעניין אותך גם