תחביב שפותח את הראש – שלושה משחקי חשיבה ממכרים

מי לא אוהב משחקי חשיבה? אלו משחקים שבהם אנחנו יכולים להפגין את היכולות שלנו לתפוס ולהבין במהירות, למצוא פתרון ולהשלים משימות באופן שירשים כל אחד. משחקי חשיבה יכולים גם לשפר את מהירות המחשבה, את המיומנויות הקוגניטיביות ואת הזיכרון. במאמר זה נציג בפניכם שלושה משחקי חשיבה ממכרים שלא תוכלו להניח עד לפתרונם.

 

לאמן את היכולות שלנו תוך כדי משחק

מחקרים מוכיחים כי אימון יומיומי של המוח משפר את הזיכרון, מגביר את היכולות הקוגניטיביות ומגביר את מהירות המחשבה, וההנאה מפיצוח חידה קשה במיוחד היא מיוחדת במינה, הביטחון העצמי שלנו עולה והסביבה מתרשמת מן היכולות שלנו וממלאת אותנו בגאווה. פתרון תשחצים הינו אחד המשחקים האהובים עלינו ביותר והוא תורם בין היתר גם להרחבת האופקים שלנו ולשליטה טובה יותר בשפה, באיות והעשרת אוצר המילים.

 

שלושה משחקי חשיבה ממכרים

בנסיעה ברכבת, בהמתנה לתורנו, בזמן הפסקת קפה או בשעות הפנאי, במקום לשחק בטלפון או להשתעמם, קחו ליד תשחץ ברמה שמתאימה לכם. רוצים להרוויח גם שיפור הידיעה בשפה מסויימת? קחו תשחץ בשפה הרצויה ותראו איך אוצר המילים שלכם והאיות שלכם משתפרים תוך כדי משחק. להלן שלושה משחקי חשיבה ממכרים שלא תוכלו להפסיק עד לפתרונם המלא:

 

תשחץ בעברית 

בין אם אתם דוברי עברית שפת אם או שאתם מעונינים לרכוש שליטה בשפה, מילוי תשחצים בעברית יעזור לכם להכיר מילים נוספות ולאיית אותן נכון, וזאת מבלי שתשימו לב בכלל שאתם לומדים, תוך כדי משחק מהנה.

 

תשחץ באנגלית 

לא משנה באיזו רמה אתם באנגלית, תמיד ניתן לשפר עוד. פתירת תשחץ באנגלית יעזור לכם להכיר מילים שבדרך כלל לא מופיעות בספרי הלימוד ולהתנסות באיות, מה שישפר מאד את הכתיבה והקריאה שלכם בשפה האנגלית.

 

תשחץ לילדים

הילדים גם ככה כל היום תקועים במסך? תנו להם לפתור תשחץ המותאם לגיל ולרמת הקושי שלהם על גבי האייפד והפכו את זמן המסכים שלהם למעשיר ומחכים. באופן זה תוכלו להיות בטוחים שהם רוכשים ידע רב בתחומים שונים ומשפרים את יכולות הלמידה שלהם ואת הזיכרון שלהם.

 

נתקעם? פנו אלינו!

אתר תשחציישן הוקם במיוחד בשבילכם, אוהבי משחקי התשחצים שנתקעו בשלב כל שהוא ולא מצליחים לסיים את התשחץ בגלל מילה אחת. באתר שלנו תמצאו מאגר אדיר של פתרונות כדי שגם אתם תסיימו בהצלחה את האתגר שלכם ובו בזמן תלמדו משהו חדש.

 

לסיכום

משחקי חשיבה הם לא רק מהנים, הם גם מפתחים. באמצעות משחק יומיומי במשחקי חשיבה שונים נוכל להרחיב את ידיעותינו, לשפר את מהירות החשיבה שלנו, את הזכרון, את השליטה בשפה ולהעשיר את אוצר המילים שלנו. משחקי החשיבה מספקים לנו אתגרים מהנים במיוחד לשעות הפנאי ומהווים תחליף בריא יותר לבהייה סתמית במסך.

חידון

 

אולי יעניין אותך גם

בניין מגורים
בלוג ההריון
מה הוא מסך זיפ?

מי שנמצא בסביבתנו לאחרונה לא יכול להתעלם מהעובדה שאנו מדברים רבות על סוגי סוככים שונים. עובדה זו באה לידי ביטוי בעקבות מעבר של המשרד שלנו

קרא עוד »