שימוש בקולגן לאחר היריון – האם זה מותר?

לאחר ההיריון חלים אין ספור שינויים בגופה של האישה.

העור והשיער נזקים רבות לאחר תקופת ההיריון.

לעיתים, נזקים אלו יחלפו עם הזמן, אך חלקם יצטרכו שיקום וטיפול.

נשים רבות משתמשות בקולגן על מנת לשקם את העור והשיער שניזוקו.

שימוש בקולגן לאחר היריון – האם זה מותר?  תהיו איתי.

 

הקדמה

לאחר ההיריון, ישנם שינויים אשר מתחוללים בגופה של האישה. בשל כך, ריכזנו עבורכן מספר שינויים המובילים לנזקים בעור הפנים והגוף שלנו, וכן לפגיעה בשערנו.

 

העור

בתקופת ההיריון ולאחר הלידה, נשים רבות חוות הזעת יתר. הזעה זו עלולה להוביל לגירודים בעור ולפצעים בעור הפנים. על מנת לטפל בבעיה, מומלץ להשתמש בתכשירים קוסמטיים נוגדי זיעה.

גרד בהיריון מזיק רבות לעור שלנו. על מנת להקל על הגירודים ניתן להתרחץ במים פושרים, ולמרוח על העור שמנים וקרמים מותאמים.

עוד נזק הנגרם לעור שלנו בהיריון הם סימני המתיחה. אצל מרבית הנשים, יופיעו סימני מתיחה. סימנים אלו, פוגעים בקולגן שבגוף, אשר זה אחראי על גמישות עורנו, חיזוקו ומראהו. זה הוא לא סוד כי לא ניתן למנוע באופן מוחלט את סימני המתיחה של העור, אך ניתן לערוך עיסויים לגוף באמצעות השימוש בקרמים ותכשירים מזינים.

 

פיגמנטציה

פעמים רבות חלקים מהעור נוטים להתכהות במהלך ההיריון. לרוב, לאחר ההיריון הפיגמנטציה נוטה להתבהר, אך לא באופן מלא. על מנת לטפל בבעיה, ראשית מומלץ להימנע משהייה בשמש, על מנת לא להחריפה. שנית, הטיפול בבעיה יעשה לפי האזור בו הפיגמנטציה קרתה.

 

נשירת שיער

לאחר הלידה, לא פעם השיער נושר ומתחיל להראות מעט דל. על מנת להימנע מנשירה או להפחיתה, יש להקפיד על נטילת ויטמינים ומינרלים. אלו גם יסייעו לתחזוקת הציפורניים.

 

קולגן מה זה?

קולגן הוא חלבון אשר נמצא בגופנו באחוזים גבוהים. הקולגן שומר על חוזק וגמישות רקמות החיבור. בשל כך, הקולגן הוא חלבון חשוב ביותר בגופנו. לקולגן תפקיד חשוב בבריאות ומראה עורנו, השיער, וכן הציפורניים.

 

קולגן לעור

העור שלנו זקוק רבות לחלבון הקולגן. הקולגן משפר את גמישות העור, מונע הופעת קמטים, מחזק את המראה של העור, ואף מסייע למנוע את הזקנות העור שלנו.

 

קולגן לשיער

חלבון הקולגן מסייע למנוע נשירת שיער, קצוות מפוצלים ומראה דל ואינו בריא. הקולגן מעניק מראה שיער מלא, שופע ובריא, שאינו נושר.

 

איך לוקחים קולגן?

כיום ניתן למצוא את הקולגן ולהוסיפו לגופנו בדרכים שונות. המקובלות יותר, הן דרך השימוש בתכשיר קוסמטי, וכן דרך תוספי תזונה. את תוספי התזונה קולגן, ניתן לקחת באבקה, כמוסה או טבליה.

 

כדורים

אולי יעניין אותך גם

בניין מגורים
בלוג ההריון
מה הוא מסך זיפ?

מי שנמצא בסביבתנו לאחרונה לא יכול להתעלם מהעובדה שאנו מדברים רבות על סוגי סוככים שונים. עובדה זו באה לידי ביטוי בעקבות מעבר של המשרד שלנו

קרא עוד »