מה עדיף בתקופת הקורונה קורס הכנה ללידה פרונטלי או אונליין

קורס הכנה ללידה נערך עבור קבוצת נשים שעתידות ללדת ונעשה בדרך כלל בפרונטליות.

בזכות או בגלל תקופת הקורונה יש אפשרות גם לקורס הכנה שמתבצע אונליין.

יש הרבה יתרונות וחסרונות לשני האופנים בהם מתבצע הקורס.

אז מה עדיף בתקופת הקורונה, קורס הכנה ללידה פרונטלי או אונליין? המשיכו לקרוא כדי לגלות.

יש המון גופים ציבוריים וגם פרטיים שמעבירים קורס הכנה ללידה גם באופן פרונטלי וגם באונליין. אבל בואי נבין שנייה מה ההגדרה של כל אחת מן האופציות.

 

מה ההבדלים בין קורס הכנה ללידה פרונטלי לבין קורס אונליין?

קורס פרונטלי הוא קורס חזיתי שנלמד פנים מול פנים ונעשה דרך מפגשים פיזיים וקבוצתיים, וקורס אונליין הוא קורס מקוון שנלמד מרחוק דרך מחשב אישי או טלפון נייד.

מי מעביר את הקורס הכנה ללידה?

הדרכות הכנה ללידה מועברות על ידי מדריכות מקצועיות ומוסכמות מטעם קופות החולים השונות, או בגופים פרטיים על ידי נשים שעברו הכשרות, בדרך כלל מיילדות בעלות ניסיון כדולות שמכירות לעומק את כל סוגי הלידות וחוו גם כאלה בעצמן, שמציעות שירותים באופן פרטי, ממוקד ומעמיק יותר.

 

על קורסים והדרכות בתקופת הקורונה:

בתקופת הנוכחית שבה מנסים למגר את תופעת הקורונה שבה אנחנו מנסים למצוא פתרונות להמשיך בחיינו כרגיל גם מבלי לסכן את עצמנו ולהיחשף לנגיף.

קורסים והדרכות נעשים כיום באופן מקוון ומעבר לזה שהוא בעל יתרון בריאותי כי הוא מפחית את הסיכוי להתקהלות, שעלולה להגביר את הסיכוי להידבק ולחלות, יש לו יתרונות רבים אחרים.

 

קורס הכנה ללידה אונליין – מה היתרונות שלו?

יש המון יתרונות לקורס הכנה ללידה שמתבצע דרך האונליין. מעבר להגנה עלייך ועל התינוק שלך מפני חשיפה לקורונה, הקורס גם מאפשר גמישות ונוחות על ידי זה שהוא מתנהל בזמן ובקצב שלך. הוא מעמיק ואישי יותר ויש אפשרות גם לבקש מהמדריכה להקליט את השיעור ולצפות בו שוב ושוב.

 

קורס הכנה ללידה פרונטלי – מה היתרונות שלו?

יש משהו בחוויה הפיזית שאת נפגשת עם כמה נשים שמתכנסות לקראת משהו משותף. ההיכרות מקרוב נותנת הרגשה שאת לא לבד, ושיש איתך עוד נשים שעוברות את המסע המטלטל והמרגש הזה כמוך, במיוחד אם זה ההיריון הראשון שלך ותמיכה מבן אדם שנמצא על אותה הסירה איתך.

 

אך מה עדיף בתקופת הקורונה, קורס הכנה ללידה פרונטלי או אונליין?

בחירת אופן למידת הקורס הוא עניין של העדפה אישית לפי הפעלת שיקול הדעת שלך, אך בתקופת הקורונה שבהם אלפי או מיליוני אנשים נחשפים לנגיף מידי יום, וכמות ההדבקות היומית הולכת וגדלה.

נושא הבריאות הוא הנושא הקריטי ביותר כשמדובר על תקופת ההיריון, ובימים אלה במיוחד, והוא הופך לגורם עיקרי וחשוב לכל הנוגע לבחירת המתכונת שבה תעברי את הקורס. קורס אונליין עדיף לבריאות שלך ושל תינוקך ועדיף גם על פי היתרונות האחרים שהצגתי במאמר.

שופט

אולי יעניין אותך גם

בניין מגורים
בלוג ההריון
מה הוא מסך זיפ?

מי שנמצא בסביבתנו לאחרונה לא יכול להתעלם מהעובדה שאנו מדברים רבות על סוגי סוככים שונים. עובדה זו באה לידי ביטוי בעקבות מעבר של המשרד שלנו

קרא עוד »