מתי כדאי לקנות בגדי הריון

בעת הכניסה להריון, נשים רבות שואלות את עצמן מתי כדאי לקנות בגדי הריון.

הגוף שמשתנה מצריך מאיתנו להתחדש בבגדים חדשים המתאימים למידות החדשות, אך יחד עם עם זאת, מדובר בהוצאה לא קטנה שרוב הנשים לא

מעוניינות להשקיע בה את מיטב כספם מכיוון שבסופו של דבר, מדובר במצב זמני.

כדי לקנות בצורה חכמה, צריך לעסוק בשאלה מתי כדאי לקנות בגדי הריון?

 

העיקר לא למהר

הכלל הראשון לפני שאת רצה אל עבר חנות בגדי הריון הקרובה לביתך, הוא לעצור לרגע, ולחשוב האם זה באמת הזמן הנכון לקנות מלתחה חדשה? גם נשים שהבטן כבר מתחילה לצאת להן החוצה שאינן רוצות עדיין לשתף את כל העולם בבשורה המשמחת, יכולות לחכות עוד קצת עם הרכישה ובינתיים להסתפק בלבישת חולצות רחבות.

 

כל אחת והגוף שלה

אז כמובן שהתשובה לשאלה, מתי לקנות בגדי הריון, היא מורכבת ועבור כל אישה התשובה משתנה. יש נשים שעד שלבים מאוחרים של ההריון עוד יצליחו לסגור את הג'ינס הכי צמוד שיש להן בארון, ויש נשים שכבר בשבועות המוקדמים ביותר כבר ירגישו שאף זוג מכנסיים שיש להן בארון לא עולה עליהן. כמובן שאין פה טוב ורע, רק נשים שונות עם גוף שונה.

 

תהיי קשובה לגוף שלך

ישנם פורומים רבים של אימהות ברחבי האינטרנט בהם השאלה – מתי כדאי להתחיל ללבוש בגדי הריון, חוזרת שוב ושוב. את תמצאי בפורומים אלו תשובות רבות ומגוונות מנשים שונות שיוכלו לבלבל ואף להטעות אותך. אם כן, מתי תדעי שהגיע הזמן? הגוף שלך פשוט יסמן לך. כשתרגישי שהבגדים מתחילים להיות צמודים ואת לא מרגישה איתם בנוח, תדעי שעכשיו זה הרגע ללכת לרכוש לעצמך מלתחה חדשה שתוכלי להעביר איתה את ההריון בצורה הנוחה והמחמיאה ביותר שיכולה להיות.

 

תבצעי רכישה חכמה

גם כאשר את מגיעה לרגע בו החלטת שהגיע הזמן לרכוש לעצמך את בגדי ההריון שלך, כדאי לבצע את הקנייה בחכמה, כך שהבגדים יתאימו לך לכל חלקי ההריון וגם לאחריו. קני בגדים נמתחים, שיוכלו לשמש אותך גם לשליש השני וגם לשליש השלישי של ההריון כך שלא תצטרכי להוציא כל כמה חודשים כסף רב על בגדים. בנוסף לכך, מומלץ גם להסתכל על מה שכבר יש לך בארון ויוכל לשמש אותך, אפילו רק בחודשים הראשונים, חולצות גדולות ורחבות, מכנסיים נמתחים או שמלות.

 

תשקיעי בעצמך

הריון, יכול להיות תקופה מאתגרת עבור נשים רבות. מצד אחד, שמחה גדולה על התינוק שבדרך. מצד שני, שינויים דרסטים בגוף, בהורמונים ובנפש. הבגדים שלנו הם אחת הדרכים הטובות ביותר להעלות לנו את הביטחון, את הנוחות ואת האהבה לגוף שלנו. לכן, גם בזמן ההריון, חשוב להיות קשובים לגוף שלנו ולהעניק לו את הבגדים הנכונים בזמן הנכון.

שמלה

 

אולי יעניין אותך גם

בניין מגורים
בלוג ההריון
מה הוא מסך זיפ?

מי שנמצא בסביבתנו לאחרונה לא יכול להתעלם מהעובדה שאנו מדברים רבות על סוגי סוככים שונים. עובדה זו באה לידי ביטוי בעקבות מעבר של המשרד שלנו

קרא עוד »