מחפשת עבודה אחרי לידה? 3 קורסים שיקלו עלייך

חיפוש עבודה לאחר חופשת לידה זה לא עניין של מה בכך. שכן, לעיתים נשים מגלות כי עבודת החלומות שלהן מצריכה מהן לימוד חיצוני או השלמה של ידע שחסר להן. כדי שתוכלנה למצוא את העבודה שתמיד חלמתן עליה ולהיות תוך כדי אימא, אתן צריכות להכיר את 3 הקורסים שיוצגו בהמשך שצפויים להקל עליכן.

 

תכירי את הנשים שעומדות מאחורי המדריך הנוכחי

את המדריך הנוכחי אנו כותבות לאחר ששוחחנו עם נשים שהגיעו למקום עבודה חדש מיד לאחר שסיימו את חופשת הלידה שלהן. פנינו אליהן באמצעות הרשתות החברתיות ושאלנו אותן איזה קורסים הן לקחו שהקלו עליהן במציאת העבודה הנוכחית. כל אחת הציגה בפנינו קורס אחר ואמרה שהוא סייע לה להשתלב במקום העבודה החדש בקלות. בשורות הבאות נציג בפניכם את הקורסים הללו בצירוף ההמלצות של אותן נשים שסייעו לנו. זו ההזדמנות להודות לנשים הללו שעומדות מאחורי מדריך זה. שכן, בזכותן, המדריך יראה אור והוא צפוי לסייע לנשים רבות אחרות שנמצאות במצב זהה.

 

הקורס ה – 1 שיקל עלייך במציאת עבודה לאחר לידה: קורס לימודי אנגלית

מרבית הנשים ציינו בפנינו כי הן בחרו לקחת חלק בקורס של לימודי אנגלית. נאמר לנו כי יש כמה סוגים של קורסים לפי רמות. כך שבעצם, כל אחת יכולה להשתלב בקורס שמתאים לה ביותר. הנה הרמות שקיימות במרבית הקורסים:

  • מתחילים
  • בינוניים
  • מתקדמים

קורס אנגלית יכול לסייע לנשים להשתלב בתחום ההייטק, אבל לא רק. יש גם אפשרות לעסוק כמורה פרטית לאנגלית ומגוון רחב של מקצועות שמתאימים לנשים לאחר לידה.

 

הקורס ה – 2 שיקל עלייך במציאת עבודה לאחר לידה: קורס משאבי אנוש

יש לא מעט קורסים כלליים שיכולים להקל על נשים במציאת עבודה לאחר לידה. קורס לימודי אנגלית הוא אחד מהם. שכן, הוא פותח אופציות לכל מיני תחומים. קורס משאבי אנוש שנתמקד בו בפסקה זו מתאים לנשים שמעוניינות לעבוד במשרות שנוגעות לתחום זה בלבד. כך שאם זהו החלום שלכן, תדעו שאתן יכולות לקבל מידע מעמיק בקורס קצר ולאחר מכן להשתלב בשוק העבודה.

 

הקורס ה – 3 שיקל עלייך במציאת עבודה לאחר לידה: קורס תכנות

לא מעט נשים בוחרות לעסוק בתכנות לאחר הלידה. שכן, זה ידוע שמדובר בתחום שמכניס לא מעט כסף מידי חודש. קורס תכנות יכול להקל על מי שיש להן ידע בסיסי בתחום ורוצות להעשיר אותו כדי להיכנס למשרה מסוימת.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכן נשים יקרות את 3 הקורסים שיקלו עליכן במציאת עבודה לאחר לידה. אנו מאחלות לכן שתמצאו את הקורס או הקורסים שמתאימים לכן ביותר כדי שתוכלו להשתלב בשוק העבודה ולפרנס את המשפחה שלכן בכבוד. להתראות במדריך הבא שבו נעסוק בקורסים נוספים שנוגעים לתחומים מסוימים ביותר.

תלמידה

 

אולי יעניין אותך גם

בניין מגורים
בלוג ההריון
מה הוא מסך זיפ?

מי שנמצא בסביבתנו לאחרונה לא יכול להתעלם מהעובדה שאנו מדברים רבות על סוגי סוככים שונים. עובדה זו באה לידי ביטוי בעקבות מעבר של המשרד שלנו

קרא עוד »