5 מוצרים שחשובים להתפתחות של תינוקכם

תינוקות צריכים דברים – והרבה. כל הורה שהילד שלו יהנה מהדברים הכי טובים, יגדל ויתפתח.

השוק מוצק במוצרים בכל כך הרבה מוצרים, וכשיש מבחר כזה גדול בקלות הולכים לאיבוד.

אז בשביל לסייע לכם להחליט מה באמת נצרך וטוב לתינוק שלכם ומה כנראה סתם ישב בסלון, ערכנו רשימה של חמשת המוצרים שחשובים להתפתחות תינוקכם.

כך תהיו רגועים שהילד בטוח, נהנה וגדל.

 

  1. עריסה

נתחיל בדבר המובן מאליו – תינוקות צריכים וחייבים לישון, שינה טובה תורמת להתפתחות תאי המוח של הרך הקטן. לכן, צריך לדאוג שיהיה לתינוקכם מקום בטוח ונעים לישון בו. כשאתם באים לקנות עריסה תבחרו משהו שניתן להתאים לגיל הילד, בחודשים הראשונים יש הבדלים משמעותיים וחבל לקנות כל הזמן מיטות חדשות. בחרו משהו יציב, מחומרים חזקים וטובים. יש דברים שלא מתקמצנים עליהם.

 

  1. צעצועי חוויה חושית

תמונות בעלות ניגודיות גבוהה (צורות פשוטות ותמונות בשחור-לבן) חשובות במיוחד להתפתחות הראייה של התינוק. שילוב צורות רכות ורכות, קמטוטים עדינים ומרקמים שונים, תינוכם יוכל ליהנות ולספוג את כל מה שסביבו. יש מגוון של אפשרויות כגון ספרים רכים, ריבועים שנפרסים שאפשר לשים בעגלה, צעצועים וחיות בצבעי שחור לבן ואדום. אתם תתפלאו כמה הרך מהופנט למראות המעניינים המותאמים בדיוק לעין שלו.

 

  1. אוניברסיטה

הנחת תינוק על מזרן פעילות יכולה לעזור להפוך את זמן הבטן לקצת יותר קל עבור כולם.זה מצמיח ומגרה את התינוק, ומעודד אותו להגיע להאבני דרך בהתפתחותו. זה מקום מעולה לשחק עם צעצועים, לשמוע רעשים וצלילים שונים ולחזק את השרירים עם תרגילים של היפוך והרמת ראש.

 

  1. משחקי מוטוריקה עדינה

משחקים כגון העברת לולאות, מסלול חרוזים, וצעצועים עם הרבה צבעים והתרחשויות. דברים כאלה מאפשרים לידיים הקטנות והחמודות הללו להתרגל לתנועה. זה נהדר לניעור, תנועה ריכוז צלילים ועוד ועוד. תינוקכם  חווה את העולם בשלל צבעיו בפעם הראשונה ומשחקים אלו מרכזים לו המון תעסוקה והתלהבות במוצר אחד. זה נוח כי אפשר לקחת אותם איתכם לכל מקום תינוקכם יכול להתעסק בזה לפרקי זמן ארוכים כי הוא כל פעם מגלה צד אחר ושעשוע אחר במשחק.

 

  1. נשכנים

הלסת הרכב והשיניים שבתהליך הבקיעה יכולים להוביל ללילות ללא שינה. חשוב שתינוקכם יחזק את השרירים ויתרגל למטוריקה של הנשיכה ולעיסה. בששלב האורלי של התינוק הקורה בחודשים הראשונים, כל דבר חדש המקלע לדרכו – הוא יכניס לפה, לכן צעצועי נשיכה הם ממש מאסט שיהיה בבית. תוודאו שהמוצרים נטולי   BPA ובטוחים לשימוש הסקרן או סקרנית המתוקים שלכם

 

בונוס

כשהרך גדל מעט וכבר מראה סימנים של ישיבה ועמידה, מגוון מוצרים של יציבות, ישיבה והשיענות הם המתנה הכי טובה שתוכלו לתת לילדיכם. אם יהיה לכם משהו מיועד עבורו, שיהיה בטוח וישאיר אתכם רגועים בזמן שהקטנצ'יקים מתחילים לסייר בעולם.ביבי סליפ

 

פעוט

אולי יעניין אותך גם

בניין מגורים
בלוג ההריון
מה הוא מסך זיפ?

מי שנמצא בסביבתנו לאחרונה לא יכול להתעלם מהעובדה שאנו מדברים רבות על סוגי סוככים שונים. עובדה זו באה לידי ביטוי בעקבות מעבר של המשרד שלנו

קרא עוד »