מה לקנות לתינוק לפני הלידה שלך?

יש פריטים מסוימים שחייבים להימצא בכל בית, רגע לפני שמגיע אליו תינוק שנולד זה עתה. סביר להניח שאתם מודעים לעניין זה, אבל השאלה היא האם אתם יודעים מה תצטרכו לקנות רגע לפני הלידה. מאמר זה יציג את הפריטים שאסור לכם לפספס, אז כדאי שתישארו כאן ותגלו מה עליכם לקנות עוד היום.

 

תרכובת מזון ובקבוקים

לא ניתן לעסוק ברכישות של פריטים שמיועדים לתינוק שרק עתה נולד, מבלי לציין את תרכובת המזון שנחשבת לבסיסית. נדגיש שכל יולדת צריכה להחזיק בתרכובת מסוג זה גם אם היא מתכננת להניק, משום שלעיתים עולה קושי בהנקה שמצריך מסירת בקבוק עם תרכובת מזון באופן מידי. אם זו הפעם הראשונה שאתם רוכשים תרכובת מזון ובקבוקים, עליכם לדעת שתצטרכו לשים לב לפרטים הבאים:

  • מספרים: ישנם מספרים שמוצגים על גבי קופסאות הפורמולה. אלה יאפשרו לכם לדעת אם מדובר בתרכובת מזון שמתאימה לגיל הילד. הימנעו מרכישה של קופסאות שאינן תואמות לגיל, משום שהדבר עשוי לפגוע במערכת העיכול של התינוק הקטן.
  • נפח: לכל בקבוק יש נפח אחר, כך שמוטלת עליכם האחריות בבירור אודות כמות הפורמולה שהתינוק שלכם צפוי לאכול בימים הראשונים ולבחור בבקבוק המתאים.

תרכובת מזון ובקבוקים

בגדים חמים

הורים רבים מופתעים לגלות שעליהם לקנות בגדים חמים למרות שהלידה צפויה להתקיים בימי הקיץ. אנחנו כאן כדי להעלות את המודעות לנושא החשוב ולהדגיש תצטרכו לרכוש מראש כובע גרב, בגדי גוף ארוכים וגם גרביים לתינוקות בעובי משתנה (גרביים דקות ועבות). שכן, בשנים האחרונות ישנה הנחייה לשמור על אוויר קר יחסית בחדרי התינוקות, כאשר ההמלצה נכון לרגע כתיבת מילים אלה, היא לכוון את המזגן על טמפרטורה שאינה עולה על 25 מעלות.

 

3 סוגי מוצצים

סביר להניח שכתבתם את הפריטים שהוצגו לעיל ברשימה מסודרת במכשיר הנייד שלכם. אם כך, כדאי שתוסיפו לרשימה זו 3 שמות של מותגי מוצצים מוכרים. שכן, תצטרכו להחזיק במוצצים עם מבנה שונה, כדי שהתינוק שלכם יוכל לבחור את סוג המוצץ המתאים לו ביותר. בהזמנות זו נמליץ לאחסן את המוצצים בתוך קופסא ייעודית כדי להימנע ממגע עם בגדים, טיטולים מלוכלכים או גרביים נגד החלקה תינוק שצריכים לעבור למכונת הכביסה.

3 סוגי מוצצים

אמבטיה + מעמד וכרית צפה

בקרוב תגלו שעליכם לרחוץ את הבייבי הקטן שלכם באמבטיה ייעודית. לכן, עליכם לקנות מראש אמבטיה עם מעמד יציב וכרית צפה. חשוב שתדעו שהכרית תאפשר לתינוק לשכב עליה כעל מזרן צף, כך שתוכלו לקלח אותו מבלי לאחוז בגופו בשתי ידיים.

 

מילים אחרונות לסיום

קנייה של פריטים לתינוק מעולם לא הייתה קלה כל כך. עכשיו ברור לכם שתצטרכו להחזיק ברשימה שהוצגה לעיל, כך שעליכם רק לבצע רכישה מותאמת שתקל עליכם בימים שלאחר הלידה. נאחל בהזדמנות זו שתהיה לידה קלה ושתצאו בידיים מלאות!

מה לקנות לתינוק לפני הלידה שלך

אולי יעניין אותך גם

קורס חובשים
לתינוק
המדריך לעזרה ראשונה לתינוקות

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בכל הנוגע למודעות בכל הנוגע לידיעת הליך העזרה הראשונה לתינוקות ופעוטות. הורים רבים מחפשים ברחבי הרשת מידע שיסייע להם להתנהל

קרא עוד »