מה הם השמות הכי נפוצים לשנת 2022?

בחירת שם לתינוק היא כנראה הדבר הראשון שאתם בתור הורים צריכים לעשות עבור הילדים שלכם. השם הוא משהו שילווה את הילד מיומו הראשון, והבחירה שלו צריכה להיעשות עם הרבה מאוד מחשבה. בבחירת השם לילד אנחנו צריכים לקחת בחשבון הרבה מאוד שיקולים, כולל שיקולי פופולריות. אנחנו כאן כדי לעזור לכם לבחור שם לילד החדש שלכם.

 

בחירת שם

בחירת שם לילד שלכם היא משהו שאתם צריכים לקחת בצורה מאוד רצינית. האפשרויות שעומדות לפניכם בבחירת שמות לתינוקות הן רחבות מאוד, אולם צריך להבין שלא כל אפשרות שקיימת היא אפשרות שאתם רוצים לבחור בה. זכרו שהשם הוא משהו שהולך ללוות את הילד בכל חייו, ולכן עליכם לחשוב היטב לפני שאתם נותנים לו שם מסוים.

בְּחִירָה

שמות פופולריים

לבחירה של שם פופולרי לבן או לבת יש יתרון בכך שהילד שלכם לא יהיה חריג. חשוב להבין שגם אם מצאתם שם שמוצא חם בעיניכם ונראה לכם שם מיוחד כדאי לחשוב האם יש מצב שהשם הזה יכול להיות מוזר דבר שעלול להקשות על הילד, במיוחד בשלבים הראשונים של החיים שלו. לאור זאת, בחירה של שם פופולרי יכולה לעשות לכם חיים קלים בהקשר הזה.

בישראל, השמות הכי פופולריים בשנה האחרונה מתחלקים לשמות פופולריים עבור בנים ושמות עבור בנות. בין השמות הפופולריים ביותר לבנים ניתן למנות את אורי, דוד, עומר, נועם ודניאל. השמות הללו הם שמות קלאסיים שכל ילד ישמח שהם יהיו השם שלו. לבנות, השמות הפופולריים הם תמר, נועה, שירה ואביגיל.

 

שמות מהתנ"ך

הרבה מאוד הורים רוצים לבחור עבור ילדיהם שם מהתנ"ך כדי להמשיך את המסורת. בבחירה של שם מהתנ"ך חשוב להבין שאתם לא צריכים ללכת דווקא על שמות גנריים כיון שבתנ"ך יש מבחר עצום של שמות. כל מה שאתם צריכים זה פשוט לפתוח את התנ"ך ולמצוא שם עבור התינוק החדש. עם זאת, חשוב לדעת שחלק מהשמות בתנ"ך יכולים להישמע מעט מוזרה עבור מי שחי היום.

 

הנצחה של קרוב אהוב

אפשרות נוספת היא להנציח קרוב משפחה בשם של הילד החדש. אם יש סבא או סבתא שהלכו לעולמם לאחרונה, הענקת השם שלהם לילד יכולה להיות מחווה מיוחד עבורם. אם השם שלהם הוא שם שאתם לא רוצים לתת לילד תוכלו לתת אותו בתור שם שני ולבחור שם אחר בתור שם ראשון.

 

לסיכום

בחירת שם לילד היא אחד הדברים הכי חשובים שאתם עושים בתור הורים. הקפידו לבחור שם שלא יישמע מוזר מידי כדי לא להפוך את הילד שלכם לחריג בקרב החברים שלו. בחריה של שם פופולרי פותרת לכם את הבעיה בהקשר הזה, אבל אם אתם רוצים להיות מעט ייחודיים תוכלו לבחור שם מהתנ"ך שמצד אחד אינו מוזר ויחד עם זאת גם לא מהווה שם נפוץ במיוחד.

אִמָא

אולי יעניין אותך גם

קורס חובשים
לתינוק
המדריך לעזרה ראשונה לתינוקות

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בכל הנוגע למודעות בכל הנוגע לידיעת הליך העזרה הראשונה לתינוקות ופעוטות. הורים רבים מחפשים ברחבי הרשת מידע שיסייע להם להתנהל

קרא עוד »