מה הוא מסך זיפ?

מי שנמצא בסביבתנו לאחרונה לא יכול להתעלם מהעובדה שאנו מדברים רבות על סוגי סוככים שונים. עובדה זו באה לידי ביטוי בעקבות מעבר של המשרד שלנו שהתקיים ממש בשבוע האחרון. הגענו אל משרד חדש ומעוצב והדבר גרם לנו לספר לכולם ולהתלהב על כל פריטי העיצוב הייחודיים שקיימים בו. נדמה שלרבים סביבנו כבר נמאס לשמוע את האינפורמציה החשובה שיש לנו לשתף, אז החלטנו להוציא סדרת מדריכים שתעסוק בנושא. במדריך זה יוצג בפניכם מידע אודות מסך זיפ.

 

תכירו רגע את הרקע המעמיק לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את מסך הזיפ, אנו צריכים ליידע אתכם כי מדריך זה הוא ה – 1 בסדרת המדריכים המדוברת. במדריכים הבאים אנו צפויים להציג בפניכם מידע אודות פרגולה לחצר, שולחנות מעוצבים לחדרי משרדים וכיסאות משרדיים. אם מדובר במידע שמעניין אתכם, אתם מוזמנים לעקוב אחרינו ולקבל הודעה במייל כאשר ייצא מדריך נוסף בסדרה זו.

 

תכירו את מסך הזיפ

עכשיו, כשיש לכם את כל הרקע הדרוש בנוגע למדריך ייחודי זה, אפשר להציג בפניכם את המסך המדובר. זה בעצם מסך שניתן להעמיד על המרפסת של הבית או המשרד. שכן, מרפסות רבות ברחבי הארץ חשופות לקרינת שמש חזקה, במיוחד אם הן פונות לכיוון מזרח או מערב. מסך זיפ מאפשר הוא מסך גלילה שעשוי מבד איכותי שחוסם את הקרינה. הוא נגלל באופן אנכי באמצעות מנוע או מנואלה.

 

היתרונות של מסך זיפ

יש למסך זיפ יתרונות רבים (זו אחת הסיבות שהחלטנו לכתוב עליו מדריך ראשון בסדרה). הנה כמה מהבולטים ביותר:

  • עשוי מבד איכותי ועמיד שיכול לעמוד בפני תנאי מזג אוויר שונים
  • יש לו מראה מוקפד ונקי
  • אפשר להזמין את הבד המתאים לכם ביותר מבין מבחר של גוונים
  • הבד אטום ומונע חדירה של שמש, אך מאפשר כניסה של אוויר

 

איך בוחרים מסך זיפ?

יש כל מיני חברות ברחבי הארץ שמציעות מסכי זיפ. ערכנו בירור מקיף בנושא כדי שנוכל להציג בפניכם את המידע שיאפשר לכם לבחור את המסך הטוב ביותר עבורכם. אתם צריכים בעצם לבדוק פרטים ברחבי הרשת אודות חברות מומלצות. אנחנו למשל ביקשנו לקבל המלצה בקבוצת פייסבוק, רק בשביל לראות שיש מענה מצד גולשים וגילינו, להפתעתנו, שקיבלנו מעל ל – 100 תגובות. כך שאתם יכולים גם לערוך חיפוש בקבוצות קיימות כדי לקרוא פוסטים שכבר נכתבו בעבר על חברות מומלצות שמוכרות מסך זיפ.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן כל המידע המקיף הנוגע למסך זיפ. עכשיו, כשאתם מכירים את המסך המדובר מקרוב, נותר לכם רק למצוא את הדגם המתאים עבורכם. אנו רוצים לנצל את הבמה ולאחל לכם, קוראים יקרים, שתמצאו את המסך שתמיד חלמתם עליו. רק תזכרו אתם יכולים להיכנס לפייסבוק ולכתוב המלצה על החברה שממנה רכשתם, כדי להקל על אחרים.

 

אולי יעניין אותך גם