מהם הדברים שחובה לשים בחבילות לידה מושקעות

במונח חבילות לידה נעשה שימוש נרחב, הן עבור המשפחה שמצפה לתינוק וצריכה לרכוש את כל הציוד לקראת הלידה והן ברכישת מתנות ליולדת על ידי משפחה וחברים לאחר הלידה. החבילה המושקעת ביותר הנדרשת היא כאשר מדובר על תינוק ראשון במשפחה מכיוון שבמרבית המשפחות לפחות חלק מהציוד עובר בירושה בין אחים. במאמר זה נעסוק בהרחבה בחבילות לידה, בדגש על מרכיבי החובה בהם.

 

הוזלה משמעותית בעלויות

חבילת לידה מושקעת יכולה לעשות סדר להורים לגבי הדברים הרבים שהם עשויים להזדקק להם לאחר הלידה ולהוזיל באופן משמעותי את העלות הכלכלית ברכישה. מדובר בדרך כלל על שילוב דברים גדולים ומרכזיים כמו, ריהוט ועגלה עם מוצרי בסיס חיוניים כגון, חיתולים, מוצצים, בקבוקים, פירטי לבוש ומוצרי היגיינה. במקרים רבים ניתן להרכיב חבילות לידה מתוך רשימה.

 

בחירת העגלה הנכונה

כאשר מדובר על חבילות לידה מושקעות הדגש הוא על הדברים הגדולים והיקרים שמרכיבים את החבילה. כאשר מדובר בעגלת תינוק ישנם בשוק מבחר סוגי עגלות שניתן לשלב בחבילת לידה מושקעת וחשוב לבחור בהתאם לשימוש העתידי. חשוב לקחת בחשבון את גובה ההורים ולבחור בעגלה מתאימה, כמו גם את הסביבה בה ההורים מתגוררים מבחינת התאמת הגלגלים לשימוש.

 

סלקל לרכב לבטיחות מרבית

דבר נוסף שחובה לשים בחבילת הלידה הוא סלקל לרכב. סלקל הוא אמצעי הבטיחות המגן על התינוק במקרה של תאונה ולכן בבחירת הסלקל לקראת הלידה חשוב לא להתפשר על האיכות ולבחור במוצר של חברה מוכרת ובדגם העומד בתקנים המחמירים ביותר. ניתן למצוא שוק דגמי סלקל שמתחברים בקלות לעגלה ובמקרה שכזה חשוב לוודא שהחבילה כוללת את השניים.

 

לול לתינוק מפלסטיק או עץ

ריהוט לתינוק גם כן מהמרכיבים היקרים והמשמעותיים שבחבילות לידה. לול לתינוק יכול להקל על ההורים במיוחד בשלב שבו התינוק יתחיל לזחול. הלול שימושי החל מגיל לידה ועד גיל שנתיים לערך. ניתן לבחור בין לול עץ ללול פלסטיק בהתאם להעדפה אישית וגם במוצר זה חשוב להקפיד על בטיחות התינוק ולבחור במוצרים עם תו תקן ישראלי ותוצרת של חברה איכותית.

 

שידת החתלה בהתאמה לחדר

פריט ריהוט נוסף שניתן לחסוך ברכישתו באמצעות הכללתו בחבילת לידה הוא שידת ההחתלה. את השידה חשוב לרכוש בהתאם לגודל חדר התינוק, על מנת שניתן יהיה לנוע בחדר בקלות ובנוחות ולטפל בינוק על המשטח ביעילות. חשוב לשים לב גם לגובה החלון בחדר ולאופן הפתיחה שלו ולבחור את שידת ההחתלה בהתאם.

 

חבילת לידה לחיסכון גדול להורים

לסיכום הנושא, במאמר זה עסקנו בדברים המשמעותיים ביותר שיש להתארגן עליהם לקראת לידת תינוק ואותם מומלץ לרכוש במסגרת חבילת לידה מושקעת. הרחבנו לגבי החשיבות של בחירת עגלה בהתאם למאפייני ההורים ומקום מגוריהם, בחירת סלקל ולול בהתאם לתקני הבטיחות. רכישת מרכיבי החובה שסקרנו במסגרת חבילת לידה יכולה להיות חסכונית מאוד.

חבילת לידה

אולי יעניין אותך גם

קורס חובשים
לתינוק
המדריך לעזרה ראשונה לתינוקות

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בכל הנוגע למודעות בכל הנוגע לידיעת הליך העזרה הראשונה לתינוקות ופעוטות. הורים רבים מחפשים ברחבי הרשת מידע שיסייע להם להתנהל

קרא עוד »