למה חשוב ללמד שפה מילדות ואיך לעשות זאת ע"י מכללת מדוברת

לפי מחקרים מדעיים התגלה כי למידת שפה היא יכולת קוגנטיבית שאנו רוכשים בגיל צעיר די בקלות וכך מצליחים ללמוד את השפה של הורינו במהירות. ככל שמתבגרים הקלות בה אנו לומדים שפה חדשה יורדת ובערך לאחר גיל 7 לימוד שפה הופך מאתגר יותר. חשוב לזכור כי לימוד שפה אינו תלוי גיל בלבד וכי יש המון גורמים היכולים להשפיע על היכולת שלנו ללמוד ולשלוט בשפה חדשה כאשר שיטות לימוד יכולה להוות גורם מכריע בהצלחה.

 

למידת שפה חדשה, איך עושים זאת?

גם אם אתם נמצאים רק בהתחלה של למידת שפה, רצוי שתעשו שימוש בכל מה שהספקתם ללמוד עד עכשיו גם אם מדובר במילים בודדות, כמה שיותר.  ישנן כמה דרכים ללמוד שפה חדשה, אחת היא עם מורה פרטי בצורה פרונטלית או אונליין, כך תוכלו ללמוד בפורמט של אחד על אחד ויש אנשים שזו הדרך היחידה בה הם מצליחים להתרכז. קחו את חומר הלימוד איתכם, ספר, שירה כל מה שתוכלו לעבור עליו במהלך היום ולתרגל, שירים וסיפורים באותה השפה יכולים לזרז את תהליך ההבנה והלמידה שלכם.

 

יתרונות השפה הערבית

במדינה כמו ישראל אשר חיים בה כ-2 מיליון ערבים והיא עצמה מוקפת במדינות ערביות למידת השפה הערבית הפכה חיונית מאוד. לשפה הערבית תרבות עשירה וספרות ושירה מרתקות ועתיקות כיוון שהשפה הערבית נחשבת כשפה הרשמית של האסלאם. עבור הסטודנטים המעוניינים ללמוד לימודי מזרח תיכון ואסלאם למידת השפה הערבית לפני התחלת התואר יכולה לסייע להבין את החומר הנלמד בצורה קלה יותר, חשוב לזכור כי השפה הערבית על שלל מבטאיה משמשת כשפתן של כ- 30 מדינות ערביות בעולם.

 

כיצד ללמוד ערבית במכללת מדוברת?

למוד ערבית ב"מדוברת" במכללה לשפה ולתרבות הערבית מאפשרת להביא את הסטודנטים שלה ללמוד את עושר השפה הערבית. במכללת מדוברת מאמינים כי הערבית אינה רק שפה ולכן הם שמים דגש על למידת שירים, סיפורים, פתגמים ברכות ונימוסים אשר מהווים חלק בלתי נפרד ממנה. חשוב למכללת מדוברת להביא את המרצים האיכותיים ביותר עם ניסיון עשיר ושליטה בשפה וחידושיה.

 

מהו תהליך הרישום ללימודי השפה?

במידה ובחרתם ללמוד ערבית במכללת מדוברת, דעו כי קיים  קורס אונליין ללימוד ערבית מהבית בכל הרמות מרמת מתחילים ועד למתקדמים. היתרון בלמידת שפה בקורס אונליין הוא היכולת לחזור על החומר בכל פעם שמרגישים שלא מבינים משהו מסוים, השיעורים מוקלטים וניתן לצפות בהם בכל פעם שמרגישים צורך. בכדי להירשם הכנסו לאתר מכללת מדוברת והשאירו פרטים ונציגים יתאימו עבורכם את הקורס הרלוונטי בין אם אונליין או פרונטלי לפי רמתכם.

 

לסיכום

למידת שפה חדשה יכולה להיות מאתגרת אך גם מרגשת ומהנה, התמידו והשקיעו בלמידת שפה חדשה כיוון שזהו כלי שיכול לשמש אתכם בחייכם לאורך זמן, בהצלחה!

 

אולי יעניין אותך גם

בניין מגורים
בלוג ההריון
מה הוא מסך זיפ?

מי שנמצא בסביבתנו לאחרונה לא יכול להתעלם מהעובדה שאנו מדברים רבות על סוגי סוככים שונים. עובדה זו באה לידי ביטוי בעקבות מעבר של המשרד שלנו

קרא עוד »