למה חשוב להשקיע במזרונים אורטופדים

כולנו יודעים כמה השינה חשובה לגוף שלנו. גם אם אנחנו לא תמיד מצליחים ללכת לישון בשעה שרצינו, זה חשוב שכשאנחנו כבר נכנסים למיטה יהיה לנו נוח ונוכל להירדם בקלות ובמהירות.

כאן יש חשיבות רבה לאיכות המזרון שלנו – מזרון לא נוח שלא מספק את התמיכה שאנחנו צריכים פירושו שינה פחות טובה והמשמעות היא פחות אנרגיות לעבור את היום ותפקוד לקוי הגורם למתח, לחץ ואף התפתחות

של מחלות לב.

 

מה זה מזרון אורטופדי?

מזרון אורטופדי הוא מזרון המעניק תמיכה מלאה לגב, לכתפיים ולכל אורך עמוד השדרה. אם בעבר מזרונים אורטופדיים יועדו בעיקר לאנשים הסובלים מכאבי גב, כיום מבינים כי הם מומלצים לכל האוכלוסייה, ולא צריך לחכות שהמזרון הרגיל יעשה לכם כאב גב כדי לעבור לאורטופדי. מלבד המניעה של בעיות גב עתידיות, מזרון אורטופדי הוא פשוט נוח הרבה יותר ולכן מאפשר שינה עם פחות הפרעות ההכרחית לתפקוד יומיומי תקין.

 

מה ההבדל בין מזרון אורטופדי למזרון לא אורטופדי?

ההבדל הראשון נעוץ בהתאמה למבנה הגוף שלנו. מומחי אורתופדיה קיימו ומקיימים מחקרים על התמיכה הרצויה לגב, וחברות מזרונים אורטופדיים עושים שימוש במחקרים ומתאימים את המזרונים בהתאם. כך למשל, אם במזרון רגיל בעת השכיבה אזור הירכיים והישבן שוקעים מעט במזרון, במזרון אורטופדי הם לא שוקעים ונשארים סולידיים. זה בריא יותר לגב ומונע בעיות גב עתידיות.

בנוסף, מזרון אורטופדי עובר בדיקות מעבדה לפני שהוא יוצא לשוק, כי ישנה הכרה בכך שמדובר בבריאות שלנו ואי אפשר להתפשר על כך. התהליך תורם גם לאיכות של המזרון באופן כללי, כך שבניגוד למזרונים פחות איכותיים הוא יכול להחזיק מעמד שנים ארוכות ובמקרים רבים היצרן יספק אחריות ארוכה יותר.

 

סוגי מזרונים אורטופדיים

ישנם שלושה סוגים עיקריים:

מזרוני ויסקו:

מזרונים ששכבתם החיצונית עשויה מויסקו ג'ל, שהוא חומר סינטטי הקולט את חום הגוף תוך כדי השינה ומתאים את גוף המזרון בהתאם לצורת הגוף, ולאחר השינה המזרון מתיישר חזרה. פנים המזרון מקפיצים וספוג.

 

מזרוני לטקס:

מזרון בעל שכבה חיצונית מלטקס, שמקורו בעץ הגומי ולו יש תכונות גמישות וכן מונעות אבק, כך שהוא מתאים במיוחד לאלרגיים. פנים המזרון מקפיצים וספוג.

 

מזרון קפיצים:

מזרון עם קפיצים משולבים ומבודדים ושכבה חיצונית מפולימר או חומרים אחרים.

 

כמה עולה מזרון אורטופדי והאם ניתן לרכוש במבצע?

מחירו של מזרון אורטופדי תלוי במספר גורמים, כגון סוג המזרון (מזרון יחיד, זוגי, קווין, קינג וכדומה), המותג שמייצר את המזרון וכמובן מהיכן אתם רוכשים אותו. מחירו של מזרון אורטופדי זוגי יכול להגיע לאלפי שקלים, אך לצד זה תוכלו למצוא מזרונים אורטופדיים במבצע ובמחירים אטרקטיביים. נזכיר כאן שוב שגם אם המחיר מרתיע אתכם, זכרו שמזרון אורטופדי הוא מזרון איכותי יותר המחזיק לשנים ארוכות וכמובן מספק שינה טובה יותר וחוסך בעיות גב כך שבסופו של דבר מדובר בהשקעה המחזירה את עצמה.

 

אולי יעניין אותך גם

בניין מגורים
בלוג ההריון
מה הוא מסך זיפ?

מי שנמצא בסביבתנו לאחרונה לא יכול להתעלם מהעובדה שאנו מדברים רבות על סוגי סוככים שונים. עובדה זו באה לידי ביטוי בעקבות מעבר של המשרד שלנו

קרא עוד »