לא משאירים את הבכור מאחור: 5  פעילויות שקטות לילדים עם תינוק בבית

לידה של ילד היא תמיד אירוע משמח, אולם היא דורשת מאיתנו התארגנות לוגיסטית שיכולה להיות מורכבת. במידה והילד שנולד לכם אינו הילד הראשון, סביר להניח שאתם רוצים מצד אחד לספק לילדים הגדולים יותר תעסוקה טובה, אך לעשות את זה בלי להפריע לתינוק החדש. אנחנו כאן כדי לספר לכם על מספר פעילויות שעונות בצורה מדויקת על הדרישות הללו.

 

  1. דפי צביעה

האפשרות הראשונה שעליה אנחנו ממליצים היא דפי צביעה לילדים. כיום תוכלו להשיג ברשת דפי צביעה פוקימון או דפי צביעה עם דמויות שילדים אוהבים. כל מה שנשאר לכם זה פשוט להדפיס את הדפים עבור הילדים.

 

  1. הרכבת דגמים

הרכבה של דגמים היא עבודה סיזיפית, שלא מתאימה לכל אחד. עם זאת, אם הילד שלכם מתעניין בתחום, מדובר על פעילות נהדרת ושקטה, בה הוא יוכל להעביר שעות ארוכות של הרכבת דגמים בלי לשים לב לשום דבר שקורה מסביבו. דגמים קיימים במבחר אינסופי כך שאתם לא צריכים להיות מודאגים שהתעסוקה תיגמר.

 

  1. משחקי חשיבה

משחקי חשיבה הם דרך נהדרת לגרום לילדים להעביר את זמנם תוך כדי סיפוק של אתגר שכלי די משמעותי. משחקי חשיבה יכולים להתאים לכל גיל, רק צריך לוודא שכאשר קונים אותם אנחנו באמת קונים משהו שיהיה רלוונטי לגיל שבו הילדים שלנו נמצאים, ולא משחק ברמה גבוהה מידי שרק יגרום להם תסכול.

 

  1. תשבצי היגיון וסודוקו

אם יש לכם ילדים בגיל קצת יותר מבוגר, כדאי לנסות להרגיל אותם לפתור תשבצי היגיון וחידות סודוקו. החידות הללו הן משהו שנמצא כמעט בכל עיתון, ויכולה להיות להם השפעה חיובית מאוד על המוח של הילד.

היתרון שיש לפעילויות הללו היא שתמיד תוכלו למצוא עבור הילד סודוקו שאותו הוא טרם פתר או תשבץ שיהיה לו קשה לפתור וכך תייצרו לו כל הזמן אתגרים חדשים.

 

  1. משחקים במחשב או בטלפון

האפשרות הזו היא כנראה הפחות טובה מבין כל האפשרויות שאותן סקרנו, וכנראה שהיא לא תפתח את הילד שלכם יותר מידי. עם זאת, מידי פעם מותר לכם להרשות לילד לשחק קצת במחשב או בטלפון ולקבל ממנו קצת זמן של שקט.

היתרון בפעילות הזו היא שהילד יכול לעשות אותה לבדו, והוא לא זקוק לאח אחר או לאחד ההורים על מנת להעביר את הזמן במשחק מחשב.

 

לסיכום

ברגע שיש לנו בבית תינוק, אנחנו צריכים לדאוג לכך שפעילויות הבידור של הילדים האחרים לא יפריעו למנוחה שלו, מה שאומר שהן צריכות להיות שקטות עד כמה שניתן. תוכלו להציע לילדים שלכם לעשות דפי צביעה, לשחק במשחקי חשיבה, או לעבוד אחד עם השני בבנייה של דגמים שונים. הפעילויות הללו גם יגרמו הנאה רבה לילדים שלכם וגם יוכלו לשמור על השקט בבית עבור התינוק.

עפרונות

 

אולי יעניין אותך גם

בניין מגורים
בלוג ההריון
מה הוא מסך זיפ?

מי שנמצא בסביבתנו לאחרונה לא יכול להתעלם מהעובדה שאנו מדברים רבות על סוגי סוככים שונים. עובדה זו באה לידי ביטוי בעקבות מעבר של המשרד שלנו

קרא עוד »