לא לשכוח לחגור: הכל על חגורת ההיריון

בימים האחרונים אנו מקבלות פניות רבות מצד חברות הריוניות ששואלות אותנו איך הצלחנו לשרוד את ההיריון. שכן, הן יודעות שבמהלך ההיריון השני שלנו, נאלצנו לעבוד במשרה מלאה במשרד ולמרות הקושי, עדיין הצלחנו לעמוד על הרגליים ולתפקד. לא כולן יודעות שהייתה לנו חגורת היריון, ואלו שיודעות זאת, לא באמת מבינות במה מדובר. החלטנו לעצור את רצף כתיבת המדריכים שלנו ולציין את כל המידע על החגורה הזו כדי להעלות את המודעות בנושא.

 

תכירו את הרקע המעמיק עוד יותר לכתיבת המדריך

לפני כמה שעות קיבלנו שיחת טלפון מחברה הריונית שלנו שאמרה שהיא נמצאת פסע אחד מלהתפטר ממקום העבודה שלה. "כל מה שאני רוצה לעשות עכשיו זה להניח את הרגליים על הכורסא ולראות סדרות כל היום". כך היא אמרה לנו. לדבריה, היא סובלת מכאבי גב שלא מאפשרים לה ללכת. עובדה זו ופניות נוספות שקיבלנו בימים האחרונים הביאה אותנו לכתוב את המדריך. הריוניות יקרות, אנו מקוות שהמדריך הזה ישנה לכן את החיים ויאפשר לכן לסבול הרבה פחות מההיריון (שכולם אומרים שהוא לא מחלה ולנו יש הרבה לומר על העניין, אבל נשמור את זה למדריך אחר).

 

תכירו את חגורת ההיריון שתשנה לכן את החיים

עכשיו, כשיש לכן את הרקע המקיף בכל הנוגע למדריך הנוכחי, אנחנו יכולות סוף – סוף לספר לכן מהי בכלל חגורת הריון. מדובר בעצם בחגורה אורתופדית ייחודית שתופסת את הגב התחתון והחלק התחתון של הבטן. החגורה מפחיתה את הנטל של משקל ההיריון על הגב ומפחיתה באופן משמעותי את כאבי הגב.

 

זו התמיכה שרצית אבל לא ידעת מאיפה לקבל אותה

סביר להניח שמצאת את עצמך מסתובבת ברחבי המשרד, הבית או הרחוב כשאת מחזיקה את הגב התחתון שלך עם כף היד. מדובר בתנוחה שמוכרת לכל אישה שעברה היריון. שכן, מגיע השלב שבו את רוצה שמישהו יחזיק לך את הבטן ויפחית את העומס. אם כך – כדאי שתדעי שהחגורה הזו עושה את הפעולה בקלות.

 

עוד לא השתכנעת שאת צריכה חגורת היריון? יש כמה נקודות שישכנעו אותך בוודאות

אם לא די בכל המידע שצוין לעיל, את צריכה גם לדעת שהחגורה המדוברת מפחיתה באופן משמעותי את סימני המתיחה. אנחנו ראינו את העניין על עצמנו ושמענו את זה גם מנשים אחרות שהשתמשו בה במהלך ההיריון. בנוסף, היא מקלה לא רק על הגב, אלא גם על הירכיים והאגן והיא גם מאושרת על ידי ארגון התקן האירופי, כך שאת יכולה ללבוש אותה ולהיות בטוחה שאת והעובר שלך בידיים טובות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לך להכיר מקרוב את חגורת ההיריון שתשנה את החיים שלך מקצה לקצה. כעת, כשאת מכירה אותה מקרוב, עלייך רק להשתמש בה ולראות את כל היתרונות שלה.

אישה בחודש מתקדם

 

אולי יעניין אותך גם

בניין מגורים
בלוג ההריון
מה הוא מסך זיפ?

מי שנמצא בסביבתנו לאחרונה לא יכול להתעלם מהעובדה שאנו מדברים רבות על סוגי סוככים שונים. עובדה זו באה לידי ביטוי בעקבות מעבר של המשרד שלנו

קרא עוד »