4 כללים לבטיחות לתינוקות שכל הורה חייב להכיר

ילדים הם הדבר הכי יקר להורים שלהם, בעיקר כשהם רק בתקופה בה הם תינוקות. בשלב זה, חשוב מאד לשמור על הבטיחות שלהם בשל הרגישות והעדינות שלהם בשלב זה. בדיוק בגלל זה הומצאו אביזרי בטיחות שאתם חייבים לרכוש בכדי להגן כמה שניתן על התינוקות שלכם. בנוסף, יש כמה כללים שכדאי שתעמדו בהם. מהם הטיפים שלנו? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

כשאתם לא בסביבה

בעיקר בשל הגיל הקטן של התינוקות והעובדה שהם לא יודעים עדיין ללכת או לדבר, חשוב לשמור על קשר איתם גם כשאתם לא ממש נוכחים לידם. לכן, אביזרי בטיחות לתינוק חייבים לכלול מוניטור. המכשיר מאפשר לכם לשמוע את התינוק שלכם, אם הוא בוכה, אם ישן כמו שצריך ובכלל רעשי רקע מהחדר שלו. כך תוכלו להיות בבקרה עליו גם בשעות הלילה המאוחרות. בנוסף, יש מוניטורים עם אפשרות למצלמה וגם תוכלו להסתכל עליו.

טיולים עם הרכב בלי בעיות

כשיש תינוק חשוב להתאים את הרכב עבורו לנסיעה בטוחה כמה שניתן. לכן, תצטרכו להתקין מושב בטיחות מותאם עבור תינוקות. כיסא בטיחות צריך להתאים מבחינת התקנים שלו כדי שתראו שהוא בוודאות בטיחותי וכן, לגיל ולגודל של התינוק שלכם.

לפני הרכישה בצעו סקר שוק, כיוון והאופציות הן רבות. חשוב לדאוג לכיסא נוח כי התינוק בדרך כלל נרדם בנסיעות ארוכות ואתם לא רוצים שהוא יבכה נסיעה שלמה. תוכלו למצוא באתר הבא baby-safety.co.il מאמרים שונים שמסבירים בין היתר על בטיחות בנסיעות.

 

בטיחות גם בבית

אם יש לכם בית עם קומות ומדרגות זהו חלק הכרחי, אך גם למי שאין ויש מקומות אחרים בבית שעדיף שתינוק לא יתקרב מבחינה בטיחותית, לקנות שער בטיחות זה חשוב. יש בבית מקומות כמו גרם מדרגות, מכשירים חשמליים, חדר עם צעצועים קטנים ועוד, שעלולים להיות מסוכנים עבור תינוק קטן שעדיין לא מבין את המשמעות של הדברים.

התקנה של שער בטיחות יכולה לעזור לכם בנושא, למנוע מהתינוק להתקרב למקומות אלה בצורה שלא תצטרכו לרדוף אחריו כל הזמן ולהיות בתחושת דאגה. חשוב לשים לב להוראות השימוש ולנעול את השער כמו שצריך, אחרת כל המטרה לא רלוונטית.

 

עגלה עם מנגנוני בטיחות

כמובן שכשיש תינוק חייבים לקנות עגלה מתאימה עבורו. שימו לב שיש לה אמצעי בטיחות כמו מעצור רגלי, כיסוי מפני השמש והגשם, בלמים שעובדי בצורה טובה, מעקה בטיחות ועוד.

 

בסיכומו של דבר

תינוק הוא בשלב כל כך עדין שחייבים לנהוג בכל אמצעי הבטיחות בכדי להגן עליו כמה שניתן. 4 כללים חשובים הם רכישה של מוניטור שמאפשר מעקב מחדר אחר, עגלה בטיחותית, שער בטיחות לאזורים שונים בבית וכיסא מותאם לרכב לנסיעות. חשוב לבדוק את הדברים בצורה מיטבית ולקנות רק מה שעומד בתקני הבטיחות ומוכח כטוב ואיכותי עבור תינוקות.

פעוט

 

אולי יעניין אותך גם

בניין מגורים
בלוג ההריון
מה הוא מסך זיפ?

מי שנמצא בסביבתנו לאחרונה לא יכול להתעלם מהעובדה שאנו מדברים רבות על סוגי סוככים שונים. עובדה זו באה לידי ביטוי בעקבות מעבר של המשרד שלנו

קרא עוד »