השוואה בין משאבות החלב של אמדה ולנסינו

בשנים האחרונות חלה עלייה בשיעור הנשים המחליטות להניק, ומושג ההנקה הפך להיות יותר ויותר פופולרי.

אז בין אם את יולדת טרייה או הריונית בחודש מתקדם, את וודאי מודעת לחשיבות הרבה של חלב האם על הבייבי שלך ועל תרומתו להזנה הטובה ביותר שהוא יכול לקבל.

אך, כידוע, לא כל אם זמינה תמיד לפעולת ההנקה שדורשת זמן והתארגנות מראש. ולכן, הפתרון המושלם הוא – משאבת הנקה!

בכדי לא ללכת לאיבוד בין מגוון סוגי המשאבות, אספנו עבורך השוואה בין משאבות החלב הפופולריות ביותר בכדי להקל עלייך את הבחירה.

 

התאמת משאבה

לפני הכל, חשוב לדעת שיש מגוון סוגי משאבות – משאבות ידניות, חשמליות, ניידות, סוגי מנועים שונים, אופציות שאיבה שונות ועוד..

חשוב להבין כי כל משאבת הנקה מספקת צורך אחר ולכן, חשוב לברר לפני הקנייה את תדירות השאיבה ואת הצורך המדויק במשאבה ובכך לצמצם את אפשרויות הקנייה.

 

משאבות אמדה

משאבת חלב אמדה פינס, הינה משאבה חשמלית קטנה וקומפקטית, פשוטה מאוד להפעלה ונחשבת לביתית. למשאבה ישנם 32 אפשרויות מהירות ועוצמה לבחירתך, מה שתורם לאיכות השאיבה בזמן מועט.

ניתן להפעיל את המשאבה גם בצורה דו – צדדית וגם בצורה חד צדדית. בנוסף, המשאבה מגיעה עם מנגנון המונע מאוויר המשאבה לגעת בחלב ובכך מונע זיהומים אפשריים בחלב ושומר על איכותו.

המשאבה נוחה מאוד גם בשימוש לא ביתי ומאובזרת במגוון תיקי נשיאה המקלים על הנעת המשאבה ממקום למקום.

 

משאבות לנסינו

בדומה למשאבות אמדה, גם משאבת לנסינו היא משאבה חשמלית. אך במשאבה זו מדובר רק באופציית שאיבה דו צדדית.

במשאבות לנסינו יש 3 אופציות לשאיבה המגבירים את תפוקת החלב ועוד 8 רמות יניקה שמשתנות לפי צורך האם, בנוסף, המשאבה מגיעה עם מגוון גדול של אביזרים המסייעים בשאיבה ידנית או חשמלית ובשמירה על אחסון החלב במקרר או במקפיא בעזרת בקבוקים מיוחדים ותומכי הנקה.

 

סיכום

משאבות אמדה לנסינו הן בן המשאבות הפופולריות ביותר ואכן מדובר בשני סוגי משאבות חשמליות איכותיות מאוד, שתיהן נוחות לשימוש, חסכוניות, קומפקטיות וישמשו בצורה טובה מאוד נשים המניקות בתדירות גבוהה גם מחוץ לבית.

ההבדלים העיקריים ביניהם הם באבזור המוצרים, לדוגמא: משאבות אמדה ללא צג דיגיטלי ואילו לנסינו מתפארות בצג LCD.

עוד בעניין האבזור, משאבות אמדה מגיעות עם מגוון מארזים לנשיאה הכוללים תיק נשיאה, תיק גב, או בתיק מטרו שבעזרתו המשאבה מוסרת בקלות וביעילות. לעומת זאת, משאבות לנסינו מגיעות ללא תיק נשיאה כלל דבר שיכול להקשות ומצריך קנייה נוספת.

אך בסך הכל, שתי המשאבות מצוינות ועושות את פעולת השאיבה בצורה מהירה ונוחה, אך אותם הבדלים קטנים שציינו קודם יכולים להשפיע על בחירת הקנייה שלכן ולכן חשוב מאוד להיות מודעות בכדי לקבל את המוצר המושלם עבורכן ועבור הילד.

 

כוס משקה

אולי יעניין אותך גם

בניין מגורים
בלוג ההריון
מה הוא מסך זיפ?

מי שנמצא בסביבתנו לאחרונה לא יכול להתעלם מהעובדה שאנו מדברים רבות על סוגי סוככים שונים. עובדה זו באה לידי ביטוי בעקבות מעבר של המשרד שלנו

קרא עוד »