האם כדאי לבצע השתלת שיער בהריון?

אמנם התחום של השתלת שיער מיוחס יותר לגברים, אבל היום אנחנו רוצים לנפץ לכם את המיתוס הזה אחת ולתמיד.

לא מעטות הנשים שמוצאות את עצמן מתמודדות עם מראה שיער מקריח ודליל, ומעוניינות לעבור תהליך של השתלת שיער כדי לקבל את מראה השיער השופע והיפה שלהן.

היות ונשים רבות בוחרות גם להיכנס להריון במהלך חייהן, יצאנו לבדוק האם כדאי לבצע השתלת שיער בהריון, והאם הדבר עלול לפגוע באישה עצמה או בעובר.

אם גם אתן מתעניינות בנושא – המאמר הקרוב הוא בדיוק בשבילכן, אז קדימה – בואו ונצא לדרך.

 

השתלת שיער בהריון – תלוי באיזה שלב

השתלת שיער בהריון היא עניין מורכב ביותר. היות וההריון נמשך על פני תקופה של 9 חודשים, חשוב להבין שהוא מתחלק לכמה וכמה חלקים. באופן כללי, נהוג לחלק את תקופת ההריון לשלושה שלישים: השליש הראשון, השליש השני והשליש השלישי – הוא גם המתקדם ביותר כמובן.

באשר להשתלת שיער בהריון הדבר עשוי להיות תלוי בשלב שבו האישה נמצאת בהריון שלה. בחלק מהמקרים מומלץ להפסיק לבצע פעולות מסוימות לקראת תחילתו של השליש השלישי, אולם במקרים אחרים כבר בשליש הראשון יהיה אסור לבצע מגוון פעולות. השתלת שיער בטורקיה, לדוגמה, הכוללת גם טיסה – ייתכן ולא תתאפשר לביצוע על ידי נשים שנמצאות בשליש השלישי להריון.

 

תלוי במצב הרפואי של האישה המבקשת לבצע השתלת שיער בהריון

דבר נוסף שיכול להשפיע על ביצוע השתלת שיער בהריון הוא הרקע הרפואי של האישה. חלק מהנשים מגיעות מרקע רפואי נקי לחלוטין, לעומת נשים שמתמודדים עם מחלות רקע שונות, שגם כך גורמות להריון להיות בסיכון. לכן, חשוב להתייעץ עם רופא מומחה על מנת להבין האם הרקע הרפואי של האישה מאפשר לה לבצע השתלת שיער בהריון, בין אם בארץ ובין אם מחוצה לה.

 

המישור הכלכלי בהשתלת שיער בהריון

היות והשתלת שיער בהריון היא סיפור שיכול להגיע לכמה אלפי שקלים, ולעיתים אף לכמה עשרות אלפי שקלים, מומלץ גם לחשוב על המישור הכלכלי בכל הנוגע להשתלת שיער בהריון. תקופת ההריון היא גם ככה תקופה שמלווה בלא מעט הוצאות, וביניהן הוצאות בגין ציוד רלוונטי, ביגוד הריון, היערכות לקראת הילד או הילדה וכמובן הבדיקות, ולכן מומלץ לבדוק גם את המישור הזה רגע לפני ההתחייבות להשתלת שיער.

 

אז כדאי או לא כדאי? זאת השאלה

לפי כל האמור לעיל, ניתן להבין שההמלצה אם כן או לא לבצע השתלת שיער בהריון היא לחלוטין אינדיווידואלית ואישית. יהיו נשים שעבורן השתלת שיער בהריון תעבור בצורה חלקה וטובה, לעומת נשים שעבורן ההשתלה עלולה להוות גורם מסכן שלא מומלץ לקחת בשלב כזה או אחר לכל אורך ההריון.

לסיכום, ההמלצה הטובה ביותר היא להתייעץ באופן אישי עם הרופא המטפל שלכן, ולקבל ממנו את ההמלצה המקצועית ביותר לאור כל הנתונים האישיים שלכן. בהצלחה!

לפני ואחרי הלידה

 

אולי יעניין אותך גם

בניין מגורים
בלוג ההריון
מה הוא מסך זיפ?

מי שנמצא בסביבתנו לאחרונה לא יכול להתעלם מהעובדה שאנו מדברים רבות על סוגי סוככים שונים. עובדה זו באה לידי ביטוי בעקבות מעבר של המשרד שלנו

קרא עוד »