3 האביזרים שיקלו עלייך בהריון

אין דבר יותר מרגש מהריון ולידה. ההיריון והלידה שאחריה מכניסים אור ושמחה הביתה והופכים אתכם למשפחה מורחבת, אך עם כל השמחה וההתרגשות, ישנם גם כמה דברים לא פשוטים שצריך להתמודד איתם כמו כאבי, מצבי רוח, חוסר שינה ועוד שינויים רבים הורמונליים ופיסיים שמתרחשים בגוף האישה. ישנם הרבה אביזרים היום שמטרתם להקל על כל אלו בדיוק, דברים שאולי נראים מיותרים ולא נחוצים אך בפועל, יכולים להקל מאד על האישה ההרה. במאמר זה, נסרוק 3 אביזרים שונים:

 

כרית להריון

כרית הריון מקלה משמעותית על כאבי גב. בתחילת הריון, לא מרגישים את כאבי הגב אך ככל שהשבועות מתקדמים, הבטן גדלה ושיווי המשקל משתנה, 2 דברים שמעצימים את כאבי הגב. בשליש האחרון של ההריון אתן תרגישו הכי הרבה כאב וזה יכול גם להפריע למהלך השינה ולכן כרית הריון זה האביזר הראשון המומלץ. הכרית תורמת לשינה רציפה וטובה ולאחר הלידה יכולה להתאים גם להנקה. כרית הריון איכותית צריכה להיות מספיק גדולה, מצופה מ-100% כותנה עם מילוי איכותי של הולופייבר. בנוסף, ניתן להסיר את הציפה של הכרית על מנת לכבס או סתם להחליף לצבע חדש.

 

חגורה מיוחדת להריון

עוד אביזר המיועד לכאבי גב זה חגורת הריון. אם הכרית משמשת בעיקר ללילה, לשינה טובה אז החגורה משמשת למהלך היום. ניתן ללבוש את החגורה מתחת לבגד כאשר יוצאים מהבית או על הבגד אם אתן נמצאות בבית. החגורה עובדת כך שהיא מקלה על הרמת הבטן ובכך מונעת את כאבי הגב. החגורה מסייעת במיוחד אם אתן מבלות ימים שלמים בעמידה על הרגליים במסגרת העבודה או סתם בשגרת היום שלכן. ניתן לרכוש את החגורה בגדלים שונים בהתאם להיקף הבטן שמשתנה ככל שעוברים השבועות.

 

Baby nest

אי אפשר להכין רשימת אביזרים להריון מבלי לכלול גם משהו לרך הנולד ומבין כל אלפי המוצרים שיש לתינוקות, אין ספק שהבייבי נסט לוקח את כולם. מדובר במיטת תינוק קטנה מבד המדמה את השהייה ברחם. התינוק יכול להיות בפנים שהוא מוקף מכל צדדיו בצורה נעימה ומפנקת- ממש קן לתינוק. הנסט משרה על התינוק תחושות של רוגע ונינוחות ומכיוון שמדובר בכרית בד אז ניתן להרים אותה שהתינוק שוכב בפנים וכך להעביר אותו בעצם מבלי שיש צורך להעיר אותו. אביזר שימושי מאד לחודשים הראשונים (ארבעה חודשים) שכן לאחר מכן, צריך לאפשר לו חופש תנועה.

 

לסיכום

אם את בהריון, או מכירה מישהי בהריון, האביזרים שפירטנו כאן יהיו לך שימושיים מאד גם לעצמך או לרכוש מתנה לחברה או בת משפחה. כרית להריון, חגורה להריון ובייבי נסט הם שלושה אביזרים שימושיים. הכרית והחגורה מיועדים להקלה בכאבי גב כאשר הכרית עוזרת לשינה ואילו החגורה נלבשת במהלך היום. ה baby nest מדמה את רחם האם ומגן על התינוק בנעימות בחודשיו הראשונים.

בטן הריונית

 

אולי יעניין אותך גם

בניין מגורים
בלוג ההריון
מה הוא מסך זיפ?

מי שנמצא בסביבתנו לאחרונה לא יכול להתעלם מהעובדה שאנו מדברים רבות על סוגי סוככים שונים. עובדה זו באה לידי ביטוי בעקבות מעבר של המשרד שלנו

קרא עוד »