דיקור סיני בהריון – טיפים חשובים

דיקור סיני הוא טיפול פופולארי לאיזוני אנרגיות, טיפול בכאבים, ועוד. במצב של הריון מתעוררים כל מיני סוגים של תופעות לוואי, ביניהם עייפות וירידה באנרגיה, כאבי גב וצוואר, שינויים במצבי רוח, ועוד.

דיקור סיני יכול להוות טיפול משלים יעיל לשיפור חווית ההיריון אך לפני שקובעים תור כדאי להכיר כמה טיפים חשובים.

 

רפואה סינית ונשים

הרופאה הסינית עובדת על פי קישור סימפטומים, כאבים, ובעיות גופניות, לאיברי גוף ספציפיים. בנוסף יש עיסוק רב בזרימת האנרגיה בגוף וההבנה שזרימת אנרגיה תקינה בגוף משמעותה גוף בריא. ברפואה הסינית יש תורה שלמה המוקדשת לנשים וגופן.

אחד מהדברים שמייחדים את גוף האישה הוא נוכחות הרחם. כאמור ברופאה הסינית יש חשיבות גדולה לכל איבר בגוף, ולרחם יש חשיבות מיוחדת בשער כניסת חיים לעולם. למידע נוסף על רפואה סינית לנשים ובאופן כללי מומלץ לבקר בפורטל הרפואה הסינית בישראל, zhongyao.co.il.

 

דיקור סיני בהריון

דיקור סיני עוזר למגוון בעיות, וספציפית גם לבעיות המזוהות עם הריון. במהלך הריון יכולות להתעורר מגוון בעיות, פיזיות ומנטליות, עליהן דיקור סיני יכול להקל.

  • כאבי גב ואגן
  • בצקות
  • בחילות בוקר
  • הקאות
  • לחץ דם גבוה
  • חרדה
  • בעיות שינה

 

טיפים לטיפול שחשוב לזכור

  1. בחירת המטפל

חשוב מאוד לבחור במטפל או מטפלת בעלי התמחות וניסיון בדיקור בנשים הריוניות. יש נקודות דיקור רבות לאורך הגוף אך בזמן הריון ישנן נקודות מסוכנות לדיקור שעלולות לסכן את ההיריון, ולכן חשוב לדעת שהמטפל מנוסה, למען הבריאות הגופנית והרוגע הנפשי.

 

  1. שלב התחלת הטיפול

לא קיימת תשובה חד משמעית לשאלה מתי בשלב היריון ניתן ומומלץ להתחיל טיפול דיקור סיני. מה שכן, ישנה הסכמה שמומלץ לחכות עד סוף השליש הראשון של ההיריון, מכיוון שזה השלב הקריטי ביותר להריון בטוח.

 

  1. היפוך העובר

בהריון תקין העובר מתהפך בעצמו עד השבוע ה-34 ככה שהלידה נעשית באופן תקין ולא לידת עכוז. לידת עכוז מסכנת את העובר ולכן במצב בו העובר לא התהפך באופן עצמאי לכיוון הנכון יישקלו אופציות של היפוך מבחוץ או ניתוח קיסרי.

שווה לדעת שדיקור סיני יכול לעודד היפוך טבעי של העובר ולמנוע סיבוכים וסיכונים מיותרים.

 

  1. זירוז לידה טבעי

במקרים בהם הלידה מתחילה אך מתעכבת, או לא מתחילה והמועד המיועד עובר, חשוב לעשות זירוז לידה בכדי לחסוך סיבוכים פוטנציאלים.

יש דיקור סיני שמטרתו היא ספציפית לזרז לידה, על ידי גירוי נקודות שמבשילות את צוואר הרחם. גם אם אין לכן עניין בדיקור סיני בחיים או במהלך ההיריון, כדאי לזכור את זה כאפשרות טבעית לזירוז ועידוד לידה.

 

לסיכום 

במהלך ההיריון ישנם יתרונות רבים לטיפול בדיקור סיני, בין אם בטיפול בסימפטומים הרגילים המלווים הריון ובין אם מדובר בשלבים האחרונים כשסיבוך אפשרי מתעורר ויש רצון לפתרון טבעי ובטוח. מומלץ מאוד ללמוד ולקרוא ולקבל טיפים נוספים בז'ונגיה – דיקור סיני להריון.

נעליים

 

אולי יעניין אותך גם

בניין מגורים
בלוג ההריון
מה הוא מסך זיפ?

מי שנמצא בסביבתנו לאחרונה לא יכול להתעלם מהעובדה שאנו מדברים רבות על סוגי סוככים שונים. עובדה זו באה לידי ביטוי בעקבות מעבר של המשרד שלנו

קרא עוד »