4 דברים שאימא טרייה צריכה לאחר לידה

לידה היא רגע מכונן, רגע בו חיים חדשים מגיחים אל העולם, ורגע בו נרקמת אהבה ייחודית בין אם לבנה או ביתה.

על אף הרומנטיות שברגע הזה, חשוב להתכונן אליו היטב, על מנת למנוע קשיים שעתידים להגיע.

הקשיים הם פיזיים ורגשיים כאחד, וחשוב שתהיה מודעות וכלים לתפירת בעיות.

לידה היא חוויה לא קלה שדורשת מהגוף להסתגל למצבים רגשיים ופיזיים ייחודיים ומאתגרים כאחד.

איך עושים את זה נכון? עם המוצרים הנכונים! כל מה שחשוב לדעת מחכה לכם בכתבה הבאה.

 

איפה מוצאים מוצרים להנקה?

אם את בהריון והדבר האחרון שבא לך הוא לצאת מהבית בשביל לקנות מוצרים לעוד כמה חודשים כשהקטנצ'יק יהיה כבר תינוק מחוץ לך, היום את יכולה להזמין הכל באינטרנט. באינטרנט תמצאי פירוט על המוצרים, הנחות, והעיקר שתעשי זאת בנוחות ובקלות בזמן שאת שומרת על עצמך ממאמץ רב. היכנסי לקישור הבא ותיהני ממוצרים איכותיים לאישה היולדת – https://mamabear.co.il

 

למה חשוב להשקיע במוצרים?

יש מושג ששגור בפי אנשים רבים והוא עושה נזק רב – "הכל בראש", שמעתם על זה פעם? מושג שלא מייצג את המציאות לגמרי. אמנם אנחנו בוחרים להסתכל על דברים בצורה מסוימת, אך גם שינוי של המציאות עצמה הוא חשוב, ולא רק של דרך המחשבה שלנו. אם אתן רוצות תקופה נעימה וקלה אחרי ההנקה, כדאי שתתכוננו לזה על ידי רכישת המוצרים הנכונים וגם בהכנה מנטלית.

 

אז מה צריך בעצם?

  1. רפידות הנקה – הרפידות סופגות אליהן את החלב שנשפך במשך היום כתוצאה מלחיצה על החזה. זהו מוצר בסיסי לכל אישה יולדת.
  2. כוס טפטופים – אם אתן רוצות לשאוב חלב כדאי שתקנו כוס מתאימה לכך. כוס איכותית שלא תפגע בטיב החלב.
  3. מלח אנגלי שעוזר לפתיחת צינורות עם חלב.
  4. שרשרת הנקה – גם נעימה למגע בשביל התינוק, וגם מונעת ממנו לשרוט את האימא. כמו כן, השרשרת מעוצבת בצורה שמפתחת את ההתפתחות הקוגניטיבית של התינוק.
  5. פטמות סיליקון – יש נשים שסובלות נורא מההנקה – היא פוצעת אותן ומכאיבה להן. זו לא בושה להשתמש בפטמה חלופית, על אף הרצון להתחבר לתינוק בצורה הטובה ביותר.

 

מה עוד האישה צריכה?

בנוסף למוצרים הבסיסיים, כדאי שתעניקו לאישה הרבה אהבה ודברים שיפנקו אותה וירוממו את רוחה. היא אמנם שמחה מהתינוק ויש לה אנרגיה לטפל בו, במקרה הטוב, אבל בכוחכם לשפר את מצב רוחה וכדאי שתעשו זאת.

 

סיכום

אישה צריכה הרבה דברים כדי לדאוג לעצמה בצורה נאותה בתקופה זו של חייה. אם יהיו לך כל המוצרים האיכותיים ביותר את תסתדרי טוב יותר בתקופה הזאת. חשוב לדאוג לכל הפרטים ולהיות אחראיים כי הדאגה לתינוק יכולה להיות גם מתישה וקשה. שיהיה לך בשמחה ובבריאות נפשית וגופנית!

 

לפני ואחרי הלידה

אולי יעניין אותך גם

בניין מגורים
בלוג ההריון
מה הוא מסך זיפ?

מי שנמצא בסביבתנו לאחרונה לא יכול להתעלם מהעובדה שאנו מדברים רבות על סוגי סוככים שונים. עובדה זו באה לידי ביטוי בעקבות מעבר של המשרד שלנו

קרא עוד »