בהריון? בשעה טובה! עכשיו נשאר רק לבחור עגלה

כמובן שעגלה היא בין הפריטים הראשונים שצריך לקנות לקראת התינוק החדש,  הורים לעתיד חוקרים רבות לקראת הרחבת המשפחה כיוון שבאמת חשוב שתהיה נוחה ויעילה מספיק על מנת שהיציאה מהבית עם הקטנים תהיה נוחה ולא מסורבלת.

 

איך לבחור עגלה מתאימה?

ישנם לא מעט עגלות תינוק מומלצות והמבחר הוא רחב כך שתוכלו להתאים את העגלה לצרכים שלכם, אורח החיים ואזור המגורים שלכם הוא פרמטר קריטי לבחירת עגלה בין אם אתם גרים בעיר, בבניין עם מעלית או בלי, נוסעים הרבה במכונית או בכלל ברכבת?

 

סוגי עגלות

סוגי העגלות נחלקות לשלושה סוגים עיקריים – מומלץ לא לנסות לחפש אחר העגלה שלכם לפי מותג או יופי אלא בהתאם לתכונות המועדפות ושיספקו לכם את הנוחות המקסימלית, לפניכם 3 סוגים עיקריים של עגלות:

  1. עגלה משולבת – עגלה שמורכבת מבסיס שעליו מורכב בשלב ראשון עריסת תינוק בצורת אמבטייה קטנה ומרופדת אשר ניתנת לפירוק ולנשיאת כסל קל לכל דבר. ישנם הורים שמשתמשים בשבועות הראשונות בעגלה גם כעריסה עבור שינה במהלך היום. העגלה המשולבת היא גדולה ויחסית כבדה ולכן לא מתאימה למקומות צרים וצפופים.
  2. עגלה דו שימושית/ חצי משולבת – זוהי עגלה מתכוונת רגילה אשר עוברת ממצב שכיבה ועד ישיבה, בחלק מעגלות בסוג זה המשענת אינה נפתחת עד 180 מעלות לצורך השכבה בטוחה של התינוק עם הבטן אלא לזווית שכיבה של 175 מעלות או יותר. עגלות אלו בדרך כלל קומקפטיות יותר ופחות יקרות מהעגלות המשולבות.
  3. עגלה רב תכליתית – עגלה מתכווננת ממצב שכיבה לישיבה שכוללת בל קל תואם שמשמש גם כמושב בטיחות לרכב אשר עומד בכל התקנים. היתרון הבולט של העכלה הוא האפשרות העביר את התינוק מהרכב לעגלה באמצעות הסל קל. בנוסף זוהי העגה היחידה שניתן להשתמש בה בנסיעה במונית או ברכב שאינו הרכב הקבוע שלכם.

 

עגלות לתאומים

מגיע לכם מזל טוב פעמיים? לכן גם מגיעה לכם עגלות מיוחדות לתאומים:

  1. עגלה טורית – עגולה ארוכה ולא מאוד נוחה לתמרון ולטיפוס של מדרכות ובטח שעל מדרגות, הילד שיושב במושב האחורי יקבל פחות יחס וגם פחות חשיפה לאוויר.
  2. עגלה רוחבית – העגה המקובלת יותר בקרב תאומים, העגלה היא רחבה יותר מעגה רגילה ולכן היא מוגבלת בכניסות ובמעברים צרים אך נוחה יותר לנסיעה ותמרון וכך גם שני הילדים יהיו שווים. בבחירת עגלה רוחבית חשוב לא לבחור עגה רחבה יותר מ75 ס"מ כך שתוכלו לעבור ברוב הדלתות והמעליות.

 

לסיכום

בחירת עגלה היא חשובה במיוחד עבור הורים צעירים עם הריון ראשון כיוון שהיא תמשיך לשמש אותם לעוד ילדים שבדרך, העגלה היא הדרך הנוחה ביותר ליציאה ארוכה עם הילדים והיא נותנת להורים מרחב לתמרון כך שניתן לטייל עם התינוקות, הם יכולים לישון ויש להם את המקום הבטוח שלהם.

עגלה מעוצבת

 

אולי יעניין אותך גם

בניין מגורים
בלוג ההריון
מה הוא מסך זיפ?

מי שנמצא בסביבתנו לאחרונה לא יכול להתעלם מהעובדה שאנו מדברים רבות על סוגי סוככים שונים. עובדה זו באה לידי ביטוי בעקבות מעבר של המשרד שלנו

קרא עוד »