אילו מוצרי ספיגה קיימים למבוגרים? מה ההבדל ביניהם לבין המוצרים של הילדים?

מוצרי ספיגה שונים קיימים היום למבוגרים, אך אוטומטית כשחושבים על חיתולים אנו חושבים דווקא על ילדים… מה ההבדל בין החיתולים למבוגרים ולילדים?

 

מוצרי הספיגה המומלצים ביותר שקיימים היום למבוגרים

יש מגוון של מוצרי ספיגה שמוצעים בשוק, מתוכם אספנו עבורכם את המוצרים הטובים ביותר.

 

חיתולים למבוגרים

חיתולים מיועדים למבוגרים שסובלים מאי שליטה בסוגרים, ואינם מסוגלים להחליף בכוחות עצמם. החיתולים נוחים ביותר להחלפה ע"י אדם אחר , לכן, למבוגרים שזקוקים לעזרה בהחלפה חיתולים מהווים פתרון ספיגה יעיל.

 

תחתונים סופגים למבוגרים

תחתונים סופגים מיועדים למבוגרים שסובלים מאי שליטה בסוגרים אך מסוגלים לטפל בעצמם ללא עזרה. תחתונים סופגים הם פתרון נוח ויעיל, כי הם מאפשרים גם התניידות ואקטיביות ללא הפרעה.

 

פדים ותחבושות לבריחת שתן

תחבושות ייעודיות לבריחת שתן מתאימות לבריחת שתן קלה עד בינונית. מצב של אי שליטה בסוגרים מצריך פתרון מלא יותר. עם זאת, התחבושות יעילות מאוד ובעלות כושר ספיגה גבוה משמעותית לעומת תחבושות היגייניות לנשים. תחבושות ייעודיות לבריחת שתן מצוידות בכיס סופג פנימי באזור המפשעה, מה שמאפשר נוחות בכל תנועה ואיכות חיים.

 

מה ההבדל בין מוצרי הספיגה למבוגרים לבין חיתולים של תינוקות?

נכון, בשני המקרים מדובר בפתרונות לספיגת הפרשות הגוף התחתונות – אבל יש הבדלים בין 2 סוגי המוצרים, ולא רק בגודל.

  1. גודל ומידות – ההבדל הבולט ביותר הוא הגודל. לתינוקות יש 7 מידות מרכזיות: NB ועד טיטול במידה 7. למבוגרים לעומת זאת שמות המידות הן S, L וכו. כאשר המידה הגדולה ביותר היא XXXXL ומיועדת למשקל שעולה על 125 ק"ג.
  2. עור התינוק הוא רגיש יותר, ולכן לרוב יש צורך בחיתול עדין במיוחד. תינוקות נוטים יותר לסבול מתפרחת חיתולים. עם זאת, גם מבוגרים שמשתמשים בחיתולים באופן קבוע עלולים לסבול מכך, במקרים אלו יש להיעזר בתכשירים מתאימים.
  3. אמנם חלק מהמבוגרים המשתמשים במוצרי ספיגה מוגבלים בתנועתם, אך יש מבוגרים עצמאיים לחלוטין שמשתמשים במוצרי ספיגה כאלו ואחרים. לכן, מוצרי הספיגה למבוגרים צריכים להיות נוחים במיוחד ולאפשר תנועה חופשית.
  4. בנוסף, תינוק שהטיטול שלו מעט נפוח ובולט לא סובל מקושי חברתי, אך אצל מבוגר כמובן נשאף להימנע ממצב זה, שעלול לגרום לו להסתגר ולהתנזר מחיי חברה. לכן חשוב לבחור במוצר שהוא בעל רמת ספיגה אידיאלית, ולא דווקא רמת הספיגה הגבוהה ביותר, שכן עדיף להחליף לעיתים קרובות יותר ולמנוע מבוכה חברתית.
  5. מנגנון לניטרול ריחות – חשוב במיוחד כאשר בוחרים מוצרי ספיגה למבוגרים. אחד הגורמים להתרחקות ודחייה חברתית הוא ריח חריף שאופייני למצבים של בריחת שתן. שימוש יעיל בפתרונות ספיגה טובים מאפשר הפחתה של הנזק החברתי עד למינימום. בכלל, אפשר ורצוי לשמור על כל העניין בדיסקרטיות… לא כולם צריכים לדעת! כבוד המבוגר תלוי בכך.

בגלל הסיבות שציינו, יש למבוגרים פתרונות ספיגה שונים ליום וללילה, מה שלא קיים אצל תינוקות. פתרונות ספיגה ללילה מספקים רמת ספיגה גבוהה יותר, וליום – רמת נוחות וגמישות גבוהה יותר.

תחבושות לבריחת שתן

 

אולי יעניין אותך גם