איך לחזור לגוף שהיה לך לפני הלידה במינימום זמן

למרות כל הקשיים, למרות הכאב ולמרות השינוי – שהוא בלתי הפיך – לחיים שלנו. למרות כל אלה, היריון עדיין נחשב אחת החוויות הכי אנושיות בכלל – ונשיות בפרט. חוויה עוצמתית, מטלטלת ומרגשת. אין ספק, להביא אדם חדש לעולם, לגדל אותו בתוכך ואז גם לחנך ולעצב אותו – אין שום דבר שמשתווה לזה.

אבל אי אפשר להכחיש את כל הקשיים שהזכרנו בהתחלה. היריון ולידה גובים מחיר מהגוף שלנו ומהנפש שלנו. אחד הדברים שהכי קשים לנשים רבות הוא אובדן צורת הגוף כפי שהן הכירו אותה. לכן, נשים רבות נכנסות לדיאטה כמעט מיד אחרי שהן מתאוששות מהלידה. אז איך אפשר לחזור לגוף שהיה לך לפני הלידה בזמן הקצר ביותר שניתן? המידע הרלוונטי והתשובה – בטקסט שלפניכן.

 

האם יש חשיבות לתזונה בריאה ומעקב אצל דיאטנית לתכנון הריון

כבר בשלב תכנון ההיריון – יש חשיבות עצומה לתזונה בריאה ומעקב אצל דיאטנית. כשאת מתכננת היריון, ישנם לא מעט ויטמינים ומינרלים שאת יכולה לתת לגוף שלך – על מנת לחזק אותו ולאפשר קליטה טובה יותר של ההיריון.

תזונה בריאה, אורח חיים בריא ומודעות לגוף – כולם חשובים לתכנון טוב של הריון. כשאת חושבת על היריון ברצינות, כדאי לשבת לשיחה עם דיאטנית קלינית סוניה הולצר. דוגמא למינרלים שכדאי לצרוך בזמן תכנון של היריון הם ברזל ויוד. גם ויטמין D יכול לסייע לקליטה של ההיריון ולהיריון עצמו בהמשך. אבל אל תסמכו על מידע שקראתם באינטרנט – פנו לאשת מקצוע מוסמכת.

 

האם יש חשיבות למעקב אצל דיאטנית ותזונה בריאה לנשים בהריון

נהוג לומר שבזמן ההיריון את אוכלת בשביל שניים. יש הרבה מאוד אמת מאחורי הבדיחה הזו. כל דבר מאכל שאת צורכת, מתפרק בגוף שלך לחלבונים, פחמימות מינרליים וויטמינים ומגיע גם לעובר שלך. לכן יש חשיבות רבה למעקב אצל דיאטנית לנשים בהיריון, כמו גם לתזונה בריאה.

דיאטנית היריון עובדת איתך בשיתוף פעולה צמוד על מנת לזהות את הרגלי האכילה הקיימים שלה, את ההעדפות האישיות החדשות והישנות שלה  ועוד. כמובן שדיאטנית קלינית לוקחת בחשבון גם את ההיסטוריה הרפואית שלך. דיאטנית היריון מספקת ייעוץ תזונתי שיותאם לך באופן אישי על בסיס הידע המקצועי שלה, ושיתוף הפעולה שלך.

 

למה ללכת לדיאטנית אחרי היריון ולא להיעזר בדיאטה מהאינטרנט

כיום ניתן למצוא באינטרנט המון מידע על המון נושאים. ההוכחה הכי טובה היא הטקסט הזה ממש. אולם, הטקסט הזה לא יכול ואף לא מתיימר להיות תחליף לייעוץ הניתן על ידי איש או אשת מקצוע. כדי לקבל תפריט והמלצות לאורח חיים שיתאימו לך – את חייבת לפנות לדיאטנית. אין באינטרנט "דיאטת קסם" שתוכל להחזיר לך את המידות מלפני ההיריון.

 

סיכום

לסיכום, כדי לחזור לגוף שהיה לך לפני הלידה במינימום זמן – עלייך לפנות לדיאטנית קלינית. ושיהיה המון בהצלחה בלידה!

מידה גדולה

 

אולי יעניין אותך גם

בניין מגורים
בלוג ההריון
מה הוא מסך זיפ?

מי שנמצא בסביבתנו לאחרונה לא יכול להתעלם מהעובדה שאנו מדברים רבות על סוגי סוככים שונים. עובדה זו באה לידי ביטוי בעקבות מעבר של המשרד שלנו

קרא עוד »