איך להשיג את מה שאני רוצה?

לכולנו יש חלומות בחיים, חלק מהחלומות הם גדולים וחלק מהחלומות קטנים. להיות מפורסם, להיות בזוגיות טובה, לאמץ כלב, ללמוד לשיר או לנגן, להצליח במבחן במתמטיקה, להיות עשיר, לטוס לדרום אמריקה ומה לא. במדריך הקרוב נדבר על איך להשיג את מה שאני רוצה? איך לוקחים רעיון או חלום שיש לי והופכים אותו למציאות. היופי הוא – שכן או גדול ככל שהחלום יהיה, יש שלבי פעולה די ברורים שאם נלמד להשתמש בהם – נוכל להשיג את רוב הדברים שנרצה.

 

5 טיפים לאיך להשיג את מה שאני רוצה בחיים

הטיפים הבאים נועדו לעשות לנו קצת סדר על איך ניגשים למשהו שאני רוצה להשיג בחיים שלי, בכל תחום שזה יהיה. בכל טיפ תמצאו את הרעיון הכללי, הסבר קצר ודוגמה. לאחר מכן, כדי ליישם את הטיפ, מומלץ לרגע לעצור ולחשוב איפה זה פוגש אתכם בחיים ואיך אתם יכולים לאמץ את זה לחייכם. המדריך בשיתוף מרכז סטרונגר

 

#1 הכל מתחיל בראש

מכירים את המשפט "הכל בראש?" אז אנחנו כאן עם חידוד קטן – כשאנחנו רוצים להשיג משהו זה קודם כל מתחיל בראש. מה שזה אומר תכל'ס, זה שאנחנו רוצים להבין מה אנחנו באמת רוצים. ממש לעצום את העיניים ולדמיין את זה. איך החיים שלי יראו אם אשיג את זה, איך זה נראה מה שאני אשיג.

למה? מאוד קשה לנו לפעול כשיש לנו מטרות מעורפלות ולא ברורות. דיוק של המטרות ומה שאני רוצה להשיג, עוזר לנו לחדד גם את המטרה וגם את מה שאנחנו צריכים כדי להשיג את זה.

למשל: "אני רוצה להיות עשיר" – לעצום את העיניים ולדמיין. איך אתם X זמן מעכשיו עשירים. מה יש לכם? איך זה נראה? איזה בית, מכונית? כמה כסף יש לכם? מה אתם עושים ביום יום?

 

#2 למדו מאדם שהשיג את מה שאתם רוצים

הדרך שתחסוך לכם המון זמן וכסף, וקשורה קשר הדוק לדרך שבה אנחנו לומדים נקראת מודלינג. כלומר, ללמוד מאדם אחר, דפוסי חשיבה והתנהגות. במקום להמציא את הגלגל, לעשות המון טעויות, ולהיות עם תחושת כישלון. ההזמנה היא למצוא אדם שהשיג את מה שאתם רוצים, ולשאול אותו איך הוא עשה את זה. אם אפשר ללמוד ממנו, לעבוד אצלו לטווח ארוך – אפילו עוד יותר טוב.

למה? אנחנו יצורים חברתיים. מגיל 0 אנחנו לומדים לחקות את הסביבה. אנחנו מאוד טובים בללמוד התנהגויות מאחרים ולאמץ לחיינו – אז בואו נשתמש בזה. במסגרת גישת ה NLP, לומדים עוד על איך להשתמש במודלינג לטובתנו.

למשל: "אני רוצה זוגיות טובה" – לחשוב על מישהו חביים שלי שיש לו זוגיות טובה ולהתייעץ איתו.

"אני רוצה ללמוד לנגן" – לקחת מורה מעולה לפסנתר שתלמד אותי.

 

#3 פעולות קטנות ומתמשכות

אז יש רעיון ויש אולי גם השראה מאדם אחר. זה הזמן לעשות פעולה. כי פעולות הופכות את הרעיון למציאות.

אז מה הפעולה הבאה שלכם?

 

אולי יעניין אותך גם

בניין מגורים
בלוג ההריון
מה הוא מסך זיפ?

מי שנמצא בסביבתנו לאחרונה לא יכול להתעלם מהעובדה שאנו מדברים רבות על סוגי סוככים שונים. עובדה זו באה לידי ביטוי בעקבות מעבר של המשרד שלנו

קרא עוד »