איך לבחור בגדי תינוקות שתוכלו להעביר בין הילדים

תינוקות וילדים בגילאים צעירים מתפתחים מהר וכך גם הבגדים שלהם משתנים בתדירות מהירה. לכן, צריך לרכוש עבורם בגדים רבים דבר שגורם לכספים רבים להתבזבז. מה הפתרון לכך? להעביר בגדים מדור לדור, מאח אחד לשני או מחברים ומשפחה מורחבת. איזה בגדים כדאי לכם לבחור כדי לעשות זאת? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

חסכון של דורות

אחת הדרכים לחסוך בכסף בקנייה של רכוש ובציוד שמיועד לתינוקות וילדים היא להעביר להם דברים מאחד לשני. כאשר הילד הקטן יותר מקבל את הצעצועים, הרהיטים ואף את בגדי תינוקות של הילד הבוגר יותר באותה משפחה גרעינית או מורחבת וכן, בין חברים. בשביל לעשות זאת חשוב לשמור על הבגדים וכן, לקנות אותם מלכתחילה בעלי איכות טובה על מנת שישמרו לדורות הבאים.

 

מה הכוונה בבגד איכותי?

בבואכם לרכוש בגדי תינוקות חשוב לזכור כי המטרה של בגדים עבור תינוקות היא לא רק יופי, אלא בעיקר נוחות והתאמה מדויקת. נגיד בחירה בבד שעשוי מ-100% כותנה טוב מאד עבור התינוק גם בשל העובדה שהוא מחמם מאד וגם כי הבד נעים על העור. כמו כן, החומר מימנו עשויים הבגדים מעיד על האיכות שלהם ועד כמה הם יכולים להישמר לטווח ארוך.

 

בגדים בטוחים יותר

עוד דבר שכדאי להתחשב בו הוא הבטיחות של הבגדים, ילדים קטנים נוהגים לעיתים להכניס דברים לפה שעלולים להיות מסוכנים עבורם. כמו לדוגמא רוכסנים וכפתורים שונים שיכולים להציק לתינוק וכן הוא יכול להוציא אותם או שיפלו בטעות ולהכניס לפה. בנוסף, יש לבחור בגדים שלא מעיקים על הגוף של התינוק, כמו מכנסיים עם גומי לוחץ או חוטים שיכולים להפריע לו בזחילה או במשחק.

 

כביסה שלא תהרוס

בנוסף לאלה, חשוב לזכור כי את הבגדים של הילדים אתם תכבסו מספר פעמים לפני שתעבירו הלאה. לכן, כדאי לבחור בגדים שלא עדינים מידי לכביסות ושניתן לכבס אותם בצורה פשוטה וגמישה. כמו כן, חשוב להבין האם מותר לגהץ אותם או לשים במייבש בכדי שלא יהרסו לכם.

 

עדיף לא מגדרי

דבר נוסף שאפשר להתייחס אליו הוא בחירת הבגדים לפי הנראות שלהם. כמובן שכדאי לבחור בגדים יפים ומרשימים לתינוק. צריך לזכור כי ישנם בגדים מאד ממוגדרים ואם תרצו להעביר הלאה למגוון רחב של ילדים אולי כדאי לבחור כאלה "נטרלים" שיכולים להתאים לכל המגדרים.

 

בסיכומו של דבר

קניית בגדי תינוקות וילדים הוא דבר שעושים פעמים רבות ולכן כדאי להעביר הלאה בגדים בכדי לעזור לחסוך לאחרים. כדאי לקנות בגדים מבד איכותי, אשר לא נהרסים בקלות. כמו כן, צריך לקחת בחשבון שהבגדים צריכים להיות נוחים ועם בטיחות עבור ילדים. לשים לב להוראות של הכביסה ואם הבגד מתאים למגדרים שונים. כמובן, שצריך לשמור על הבגדים בכדי שתוכלו להביא אותם לאחרים בהמשך.

בגדי תינוקות

 

אולי יעניין אותך גם

קורס חובשים
לתינוק
המדריך לעזרה ראשונה לתינוקות

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בכל הנוגע למודעות בכל הנוגע לידיעת הליך העזרה הראשונה לתינוקות ופעוטות. הורים רבים מחפשים ברחבי הרשת מידע שיסייע להם להתנהל

קרא עוד »