איזה מתנות יולדות טריות ישמחו לקבל?

הלידה היא אחת מהחוויות הגדולות בחייה של כל אישה, היא מתנת האושר, ומביאה בחובה לעולם את היצור הזעיר והיפה בתבל.

אבל אי אפשר להתכחש למנות הסבל, המאמץ והקושי, הנכללות גם הן בסל הלידה עמוס המטען.

מגיע לה ליולדת, שנפנק אותה במתנה שווה במיוחד כאות הערכה וכבוד לאם האמיצה, שכעת חובקת לה יצור זעיר ועושק-שינה מתוחכם.

איך נרפד לה את התקופה הראשונה והכל כך חדשה בחייה? זה הזמן לחשוב על מתת הולם שישמח את היולדת הגיבורה.

 

אמהות טריות ומטריית רעיונות שנותנת כיסוי לכל מצב

אז נכון שזהו אקט מקובל מאוד, להתייצב נכוחה בבית החולים, יומיים לאחר הלידה עם בגד בגודל זית לניו-בייבי, או עם שמיכה במרקם קטיפתי. אולם תסכימו אתנו שגם ליולדת מגיע להתחדש ולא רק לתינוק הקטנטן. חשבנו בשבילכם על רעיונות למתנות ליולדת שיפנקו אותה עצמה, ויתנו לה כוח ואנרגיות לטיפול בנסיך הפצפון.

 

ליסט רעיונות למתנה מוצלחת ליולדת טריה

מתנה מטופחת

רשתות הטיפוח משווקות מארזי יוקרה מפנקים של שלל אביזרי טיפוח בניחוחות משכרים. תוכלו לפנק עם סט קרמים לגוף, פצצות אמבט, סבונים, חמאת גוף, מלחי אמבט וכל מה שיגרום ליולדת התשושה להרגיש כמה שיותר טוב.

 

מתנה בריח של נופש

ההורים הטריים נמצאים עכשיו בתחילתה של דרך חדשה, יפה מאוד אך בהחלט מעייפת ומאתגרת. אם אתם מעוניינים להשקיע במתנה יוקרתית, תוכלו להזמין להם לילה או שניים בצימר או בבית מלון יחד עם התינוק החדש כמובן. זה יגרום להם לנשום אוויר צח ולנוח באמת אחרי כל הקלחת של הלידה וסדרת הלילות הלבנים. הם יחזרו עם חופן של טבע ביד והמון שמחה בלב.

 

מתנה מנומנמת

אין כמו פיג'מה חמימה ומפנקת כדי להפוך את השהות בבית לכיפית מאין כמוה. פנקו את היולדת בסט פיג'מה בעיצוב נעים. תוכלו לשלב כפכפים או נעלי בית תואמות וחלוק מגבת רך למתנה שכולה חום וביתיות.

 

מתנת בריאות

ההורים חוזרים הביתה מבית החולים כשבידם אוצר זעיר, הם ישמחו כל כך אם בפתח הבית יחכה להם מגש עיצוב פירות חתוכים. אין לכם מושג כמה הנשנוש המתוק הזה יכול לכבד, לפנק ולהוות פתרון תזונתי איכותי ליולדת הטריה. תזונת פירות אגב, גם ממתיקה את חלב האם בסוכר בריא ואיכותי.

 

שובר מתנה לבגדי נשים

תקופת סוף ההריון ואחרי הלידה, הן בדרך כלל תקופות מעבר, בהן התשובה לשאלה "מה ללבוש" הינה מעט סבוכה. מצד אחד, הבגדים בארון הפכו להיות צפופים וקטנים, ומצד שני, זו תקופה שאוטוטו תחלוף… פינוק של גיפט קארד לחנויות אופנה יכול להיות מתנה ליולדת הטריה שייקח לה מספר חודשים לחזור לגזרת הדוגמנית שהייתה כה רגילה אליה, בינתיים גם לה מגיע ללבוש שמלות בגזרות שמחמיאות לה. לא כן?!

 

אולי יעניין אותך גם

בניין מגורים
בלוג ההריון
מה הוא מסך זיפ?

מי שנמצא בסביבתנו לאחרונה לא יכול להתעלם מהעובדה שאנו מדברים רבות על סוגי סוככים שונים. עובדה זו באה לידי ביטוי בעקבות מעבר של המשרד שלנו

קרא עוד »