עושים סדר בראש: כל מה שצריך לדעת על עבודות אקדמיות

כל סטודנט מכיר את הרגע הזה שבו הוא חווה התקף חרדה שגורם לו לשכוח מי הוא, מה הוא, איפה הוא גר ואיך קוראים לו? מדובר בהתקף חרדה שלא נתנו לו בשפה הרפואית – מקצועית, אבל אנחנו קוראים לו לא פעם כ – "התקף חרדה אקדמי". מדובר בהתקף שמגיע כשהסטודנטים שומעים את ההנחיות של העבודה אבל הם לא מבינים בדיוק מה מצופה מהם. המדריך הנוכחי נכתב כדי להקל על מי שחווה או חווים את ההתקף ברגעים אלו ממש.

 

תכירו קודם כל את האנשים שעזרו לנו לעשות לכם סדר בראש

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים שיעשו לכם סדר בעניין, אתם צריכים לדעת שהמדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. הפעם פנינו אל מרצים שיודעים דבר או שניים בעבודות אקדמיות. שאלנו אותם את כל השאלות החשובות, אלו שתמיד נשאלות בכיתה על ידי התלמידים שחרדים לגורלם וביקשנו לקבל תשובות מקיפות שירגיעו את כל מי שחוטפים סחרחורת רק מלשמוע את המושג "עבודה אקדמית". אנו רוצים להודות לכל המרצים והמרצות שליוו אותנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, קיבלנו את כל המידע העדכני ביותר שיאפשר לכם, הקוראים, להיות רגועים.

 

הדבר ה – 1 שאתם צריכים לדעת על עבודות אקדמיות

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת על עבודות אקדמיות נוגע לסוגי העבודות השונים. הנה חלוקה ברורה של סוגי עבודות שונות שאתם צפויים להיתקל בהן במהלך התואר:

  • עבודה סימסטריאלית
  • עבודה שנתית (מסכמת)
  • עבודת סמינריון

אם שמעתם הרבה על פרק שיטות מחקר בעבודה ואתם חוששים ממנו, כדאי שתדעו שאתם צפויים להיתקל בו רק בעבודה סמינריונית. זו העבודה הסופית של התואר וכנראה שיש לכם עוד זמן עד אז.

 

הדבר ה – 2 שאתם צריכים לדעת על עבודות אקדמיות

הדבר השני שאתם צריכים לדעת על עבודות אקדמיות נוגע לכתיבה שלהם. אתם כנראה חווים לחץ כרגע כי אתם יודעים שעליכם לכתוב אותן לבד. אז תדעו שזה לא נכון. יש לא מעט גורמים חיצוניים שיוכלו ללוות אתכם במהלך הכתיבה ולאפשר לכם לכתוב את העבודות השונות על הצד המקצועי ביותר.

 

הדבר ה – 3 שאתם צריכים לדעת על עבודות אקדמיות

הדבר השלישי שעליכם לדעת נוגע להנחיות של כתיבת עבודות כאלו. המרצים ציינו בפנינו כי לכל מרצה יש דרישות שונות משלו. כך שבזמן שמרצה אחד יבקש עבודה מודפסת, אחר עשוי לבקש אותה כקובץ במייל. עליכם לבדוק היטב מהן ההנחיות ולפעול בהתאם לפני כל הכנת עבודה. שכן, הכנה של עבודה שלא בהתאם להנחיות עשויה לפגוע בציון שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שעשה לכם סדר בראש והציג בפניכם את כל הפרטים החשובים באמת על עבודות אקדמיות. כעת, כשיש לכם את המידע המקיף, נותר לכם רק לנשום עמוק ולהבין שיהיה בסדר.

תלמידה

 

אולי יעניין אותך גם

לפגוע בפוריות
הריון ולידה
5 מאכלים שיכולים לפגוע בפוריות

כשמנסים להיכנס להריון, חשוב לשים לב למה שההריונית אוכלת. אכילת מזונות מסוימים יכולה למעשה להפחית את הפוריות של זוגות שמנסים להיכנס להיריון, ולהקשות על תהליך

קרא עוד »