מהן הדרכים הנכונות לטיפול בכאבי גב במהלך ההיריון

כאבי גב נחשבים לנפוצים מאוד בקרב נשים בהיריון. הדבר מגביל וגורם לא פעם לקושי בתפקוד שמגביל בהליכה, שינה ובפעולות יום יומיות נוספות. כיום יש דרכים שונות לטיפול בכאבי גב במהלך ההיריון, אבל לא כולם מותאמים למצב רגיש שכזה. בשורות באות יצוינו בפניכם הדרכים הנכונות לטיפול בכאבי גב עבור נשים הריונית.

 

האנשים שעומדים מאחורי המילים

המדריך הנוכחי נכתב תוך סיוע מטעם גורמים שונים שחיים את התחום ויודעים להגיד מהן הדרכים הנכונות והטובות ביותר לטיפול בכאבי גב. שכן, כפי שצוין בקצרה בפסקת הפתיחה, ישנן דרכים רבות שאינן מתאימות עבור נשים בהיריון ולא כולן יודעות שהן אינן מומלצות. כדי שתוכלו לשמור על עצמכן בתקופה רגישה זו, כדאי שתכירו את הדרכים הנכונות ביותר שרוכזו לאחר שיחות עומק שערכנו עם הגורמים הבאים:

  • רופאי נשים
  • מיילדות
  • דולות
  • אורתופדים

 

הדרך הנכונה מספר 1 לטיפול בכאבי גב במהלך ההיריון – באמצעות טיפולים אלטרנטיביים

נשים רבות בוחרות לגשת אל מטפלים אלטרנטיביים כדי להקל על כאבי הגב שהן חוות במהלך ההיריון. ראוי לציין כי ישנו מגוון רחב של מטפלים, החל ממטפלים בדיקור, צמחי מרפא, עיסוי ועוד. בעת בחירה בדרך זו, חשוב מאוד לבדוק שאתן מגיעות אל מטפל שיש לו היכרות מעמיקה וניסיון רב בכל הנוגע לתחום של כאבי גב בהריון. שכן, אתן צריכות להיות בטוחות שהמטפל יודע מהן הדרכים הנכונות לטפל בכן במהלך תקופת ההיריון.

 

הדרך הנכונה מספר 2 לטיפול בכאבי גב במהלך ההיריון – שימוש בכרית היריון

מדובר בפתרון פשוט למדי שדורש מכן רק להשיג כרית ייעודית שתשמש אתכן בהמשך גם לתקופת ההנקה, במידה ותחליטו להניק. כרית מסוג זה תאפשר לכן לישון יותר טוב בלילה ותפחית באופן משמעותי את כאבי הגב. הסיבה לכך זו העובדה כי במהלך השינה ובמהלך שעות הערות, הבטן שגדלה מעמיסה ומכבידה על אזורים שונים בגוף. כרית ההיריון מאפשרת לבטן לנוח ולהישען עליה מבלי להעמיס על הרגליים והגב.

 

הדרך הנכונה מספר 3 לטיפול בכאבי גב במהלך ההיריון – מנוחה

לא פעם קורה שעמידה או הליכה ממושכת מגבירים את כאבי הגב. לכן, ההמלצה של מרבית המומחים בתחום היא לנוח ככל שניתן. מנוחה מאפשרת לגוף לצבור כוחות והדבר מעמיס פחות על כל אברי הגוף. בכל רגע שמתאפשר לכן, תעצרו לרגע לשכיבה על הצד, על המיטה, הספה או בכל מקום אחר שנוח לכן. אם יש לכן את כרית ההיריון בקרבת מקום, אתן תוכלו ליהנות ממנוחה מקסימלית שתפחית את כאבי הגב באופן משמעותי.

 

כמה מילים לסיום המדריך

כעת אתן יודעות  את 3 הדרכים הנכונות ביותר שיאפשרו לכן לטפל בכאבי גב שלכן במהלך ההיריון, כך שנותר לכן רק ליישם אותם ולהרגיש הרבה יותר טוב. אם אתן מכירות הריוניות, שתפו אותן בדרכים אלו.

כאבי גב במהלך ההריון

אולי יעניין אותך גם

לפגוע בפוריות
הריון ולידה
5 מאכלים שיכולים לפגוע בפוריות

כשמנסים להיכנס להריון, חשוב לשים לב למה שההריונית אוכלת. אכילת מזונות מסוימים יכולה למעשה להפחית את הפוריות של זוגות שמנסים להיכנס להיריון, ולהקשות על תהליך

קרא עוד »