המתנה שהכי כיף לקבל לחדר לידה – זרי פרחים

זה עתה נולד תינוק או תינוקות מקסימים שהגיעו לעולם, בשעה טובה ומוצלחת! ועם איזו מתנה הכי כיף ומבשרת אושר כדאי לקבל אותם? רק עם פרחים! פרחים מבשרים על לבלוב, על פריחה והתחדשות והרי מה יותר מתאים מפרחים שאכן מבשרים לנו על הולדת תינוק או תינוקת לעולם ומגיע להם שנקבל את פניהם בצורה הכי מכובדת שיש. 

 

המתנה המושלמת לאישה היולדת

אישה שזה עתה ילדה ונמצאת עוד בחדר לידה עדיין מרוגשת מכל מה שקרה בשעות האחרונות. בטח אם מדובר על לידה ראשונה שהכל חדש וללא ניסיון אבל גם בילד החמישי, לידה היא לידה, היא חוויה עוצמתית ומרגשת בכל פעם מחדש. כל תינוק שנולד מוליד יחד איתו עולם ומלואו.

ההתרגשות והשמחה והבלבול לאחר הלידה, מכניסים את האישה לסערת רגשות גדולה ואושר עילאי כמובן. לכן המתנה שהכי נכון לתת בשלב הזה לאישה וכמובן לבן זוגה שליווה אותה כל תשעת החודשים לפני כן ולקח חלק בלתי נפרד בלידה, היא זר פרחים מלבלב. יש משהו בפרחים שמרגיע את מי שמקבל אותם.

פרחים גורמים לתחושה של חמימות ואהבה. ועם כל סערת הרגשות שמתחוללת אצל האישה לאחר הלידה, אין מתנה יותר נעימה מלקבל זר פרחים בצבעים עדינים ומרגיעים שיקשטו את חדר הלידה שמלא בציוד רפואי.

 

זיכרונות אישיים

כל אישה שעברה לידה זוכרת היטב לפרטי פרטים את כל תהליך הלידה, מהרגע שבו היא קיבלה צירים ועד ההגעה לבית החולים ועד שהתינוק או התינוקת יצאו לאוויר העולם. מה שהיא עוד זוכרת זה מי אמר למי, מי נכנס לחדר לידה ומי יצא מחדר הלידה וכמובן את משלוח זר פרחים שהחברים הטובים שלחו חמש דקות אחרי שהתינוק או התינוקת יצאו בתזמון מושלם. היא תמיד תזכור באילו צבעים הפרחים הגיעו ושהם ליוו אותה מחדר הלידה ועד לאשפוז במחלקה אחרי לידה.

פרחים הם חלק בלתי נפרד מהזיכרונות של כולם. איכשהו תמיד זוכרים את סידורי הפרחים או את זר הפרחים ששלחו בעבר ובדרך כלל זהו זיכרון מהצד השמח של החיים.

 

לסיכום

פרחים בשל היותם, צבעוניים וריחניים מעוררים אצל בני אדם את שני חושים עיקריים – חוש הראייה וחוש הריח השילוב בין חושים אלו עושים משהו בתוך הלב, התרגשות, הבעת שמחה הוקרה ותודה. פרחים הם חלק בלתי נפרד מחיינו, כי איכשהו בשלב כזה או אחר, פרחים "פוגשים" אותנו מאירועים ובמסיבות שונות כמו למשל – זר פרחים אחרי לידה, זר פרחים בימי הולדת, סידורי פרחים על שולחנות בחגים או באירועים, קיר פרחים באירוע, פרחים כהצעת נישואים ועוד.

בעזרת פעולה כל כך פשוטה ויום יומית, כמו הזמנת משלוח זר פרחים דרך טלפון או דרך אתר אינטרנט, אפשר לשמח ולגרום למקבל המשלוח, לאושר גדול.

פרחים

 

אולי יעניין אותך גם

לפגוע בפוריות
הריון ולידה
5 מאכלים שיכולים לפגוע בפוריות

כשמנסים להיכנס להריון, חשוב לשים לב למה שההריונית אוכלת. אכילת מזונות מסוימים יכולה למעשה להפחית את הפוריות של זוגות שמנסים להיכנס להיריון, ולהקשות על תהליך

קרא עוד »