4 דברים שכנראה שכחת לקנות לחדר התינוק

נולד לכם תינוק בשעה טובה! ההתרגשות גדולה והשמחה עוד יותר. אתם עסוקים עכשיו לארגן לו את חדר השינה ומרחב המחיה שלו. אנחנו פה להביא לכם את 4 הדברים שאולי שכחתם לכלול בחדר השינה של התינוק שלכם אך בהחלט לא ניתן לוותר עליהם:

 

מזרן איכותי – מגיע לכם שהתינוק יישן טוב בלילה!

מזרן איכותי – השינה של התינוק זה הגדילה וההתפתחות שלו, שינה לקויה פוגעת בהתפתחותו של התינוק. בנוסף, השינה של התינוק זה המנוחה והזמן שלכם לאגור כוח. מזרן איכותי וטוב יאפשר לתינוק שלכם לישון טוב בלי הפרעות ותזוזות שיקטעו את רצף השינה שלו. בזמן שאתם רוכשים מזרן לחדר השינה של התינוק דאגו לו למזרן איכותי ומפנק ללא פשרות.

 

מחמם מגבונים – כמה כיף להחליף טיטול!

ישנו מוצר חשוב שאולי לא הרבה מכירים – אבל המוצר הנו הכרחי ביותר לחדר התינוק שלכם. מחמם מגבונים – מוצר פשוט ונוח שישמור תמיד את המגבונים לתינוק שלכם לחים ונעימים המוכנים לשימוש מידי עבורו. חווית החלפת הטיטול לפעמים מלווה בבכיות ובחוסר נוחות של התינוק מהמגע הקר של המגבונים. זה אינו חייב להיות כך! כדאי לדאוג מבעוד מועד שיהיה בחדר התינוק מחמם מגבונים שיהפוך את זמן החלפת הטיטול לזמן נעים וכיף. megababy.co.il

 

אזור לטיפול וטיפוח התינוק

שידת החתלה – התינוק צריך את האזור האישי שלו, שם נמצאים כל מוצרי ההיגיינה והטיפוח עבורו. אזור לטיפול וטיפוח התינוק שומר גם על בטיחות התינוק ומאפשר לכם לטפל בו מבלי להיעזר באנשים אחרים שיביאו עבורכם מוצרים החסרים לכם בזמן החלפת הטיטול או הלבשת התינוק.

יש כאלה שחושבים אולי לוותר על שידת החתלה בחדר ולנצל את המקום עבור דברים אחרים – אל תוותרו על שידת החתלה רחבה ואיכותית, זהו מצרך חשוב לחדר התינוק שלכם – היא בטיחותית ונוחה עבורכם ועבור התינוק שלכם! שכן בנוסף, שידת החתלה שומרת על בריאות הגב בזמן שאתם מטפלים בתינוק ומונעת מכם כאבי גב מיותרים.

 

צעצועים צעצועים ועוד צעצועים!

התינוק הוא סקרן מטבעו. צעצועים וחפצים צבעוניים המותאמים לגילו יכולים לתרום רבות להתפתחותו וכן לתעסוקה לזמני הפנאי והשעשוע שלו. רכשו עבור תינוקכם  צעצועים איכותיים ודאגו לשדרג את הצעצועים בהתאם לגילו והתפתחותו של התינוק. צעצועים ומשחקים זהו חלק בלתי נפרד מחייו של התינוק לכן דאגו להכניס לו אותם לתוך מרחב המחיה שלו שיהיו תמיד נגישים עבורו, צבעוניים ומושכים.

 

לסיכום,

הבאנו לכם פה 4 דברים שחדר התינוק שלכם חייב להכיל. החיוך, הצחוק וההנאה של התינוק שלכם בהחלט שווים את ההשקעה הקטנה בכל אלה. אל תוותרו על כל הטוב הזה בשביל תינוקכם כי מגיע לכם ומגיע גם לו!

חדר שינה

 

אולי יעניין אותך גם

לפגוע בפוריות
הריון ולידה
5 מאכלים שיכולים לפגוע בפוריות

כשמנסים להיכנס להריון, חשוב לשים לב למה שההריונית אוכלת. אכילת מזונות מסוימים יכולה למעשה להפחית את הפוריות של זוגות שמנסים להיכנס להיריון, ולהקשות על תהליך

קרא עוד »