איך לבחור עריסה לתינוק שמתאימה לכל הצרכים שלך

כהורים לתינוקות שזה עתה נולדו, בין הדברים הראשונים שיש להחליט עליהם זה איפה התינוק ישן כבר שחוזרים הביתה מבית החולים, כאשר ישנן 2 אופציות: עריסה או מיטת תינוק. עריסה לתינוק אמנם טובה רק לכמה חודשים, יש לה הרבה יתרונות ולכן הרבה הורים מעדיפים לרכוש אותה או לשכור.

העריסה הקטנה מדמה את הגדילה ברחם והיא תעניק לתינוקכם תחושה יותר נעימה ומרגיעה ובנוסף, בגלל גודלה וגם בגלל שברוב המקרים היא מגיעה עם גלגלים, אפשר למקם אותה בחדר ההורים קרוב למיטה וכך יהיה יותר נוח לאמא לקום כדי להניק אותו ובמהלך היום אפשר להוציא את העריסה שתהיה איתכם בסלון.

 

כיצד לבחור עריסת תינוק מתאימה

קודם כל בטיחות!! העריסה צריכה להיות בטיחותית ועומדת בכל תוי התקן שיש. בנוסף, העריסה צריכה להיות בגודל המתאים כדי להיכנס ולצאת דרך המשקוף של הדלת. עוד נקודה שיש לשים לב אליה היא גובה העריסה, כאשר ישנן עריסות שלא ניתנות לשינוי גובה ואילו יש כאלו שכן ניתן לשנות בהן את הגובה בהתאם לגדילה של התינוק.

העריסה יכולה להיות יחידה נפרדת או כזאת שמתחברת למיטת ההורים, מה שמרגיש לכם יותר נכון. דבר אחרון זה מזרן ומגן ראש מתאימים לגודל העריסה העשויים מבד איכותי ונושם ושגם הוא עומד בתוי התקן. חשוב שתדעו לפני אילו נקודות חשובות לכם בנוגע לבחירת עריסה ולרכוש בהתאם לכך. עריסה איכותית יכולה להחזיק מעמד כמה שנים ולכמה ילדים.

 

קניית עריסה או השכרה

עריסת תינוק נמצאת בשימוש כאמור רק בחודשים הראשונים- 3 עד 4 חודשים ולכן יש מקומות שמאפשרים לשכור אותה לתקופה זו ובכך לחסוך בעלויות הכספיות, אך קחו בחשבון שגם אם אתם משכירים עדיין ההמלצה היא לקנות מזרן חדש ואיכותי כי בדרך כלל המזרן שמגיע עם עריסה להשכרה הוא מדגם פשוט מאד, לא אוורירי ודק.

השכרת עריסה יכולה לחסוך לכם עד 300 שקלים אך תזכרו שמדובר בעריסה משומשת שהייתה אצל הרבה תינוקות לפניכם ובמרבית המקרים מדובר בדגם הפשוט ביותר מבחינת סוג העץ וגימורו וגם רמת הבטיחות. אם יש לכם את התקציב המתאים, מומלץ יותר לקנות עריסה, במיוחד אם מדובר בילד ראשון ואז תוכלו לשמור אותה לילדים הבאים.

ברגע שאתם קונים, נפתחות בפניכם הרבה אפשרויות של עריסות: מתחברות, מתנדנדות, תלויות מהתקרה ועוד הרבה דוגמאות.

 

לסיכום

עריסה לתינוק מהווה מוצר בסיסי בקניית מוצרים לתינוקות והיא מבין הדברים הראשונים שצריכים לחכות לכם בבית כבר שאתם חוזרים מהבית חולים. מגוון העריסות שיש היום גדול מאד גם בסוגים וגם בטווח מחירים. אתם יכולים גם לשכור עריסה או אפילו להשאיל מחברים או בני משפחה שיש לכם.

לא חשוב מה תחליטו, תקפידו על עריסה בטיחותית שעומדת בתו תקן ומגיעה בגודל המתאים כדי לנייד אותה בבית.

איך לבחור עריסה לתינוק שמתאימה לכל הצרכים שלך

אולי יעניין אותך גם

דרכים להרגעת התינוק
טיפים להורים
דרכים להרגעת התינוק

תינוק בוכה, גם לאמהות צעירות וגם לאמהות מנוסות, זה דבר נורא מתסכל וקשה. במיוחד אם הוא קורה לאורך זמן. תינוקות בוכים כדי להראות לנו שהם

קרא עוד »
טיפולים בעור התינוק
טיפים להורים
טיפולים בעור התינוק

עור התינוק הוא דק ,רגיש מאוד ופגיע במיוחד. לכם ההורים יש תפקיד חשוב בשמירה על העור של ילדכם מנזקים, אז איך להגן עליו? וממה להימנע?

קרא עוד »
אמא ותינוק יושבים בדשא
טיפים להורים
טיפולים לאם ולתינוק

חווית הלידה, מעבר לכך שזה הדבר הכי מרגש, עוצמתי וחזק שחווינו במהלך כל חיינו, יחד עם זאת היא גם חוויה קשה וכואבת שההתאוששות ממנה היא

קרא עוד »
שני ילדים צוחקים
טיפים להורים
מידע להורים על ילדים קטנים

אתם הורים לילדים קטנים? בטח אתם יודעים שמילת המפתח בהורות היא "ייסורי מצפון". כל ההורים חווים אותם, כל אחד במינון אחר. אנחנו משתדלים לתת לילדים

קרא עוד »
הורים ותינוק שוכבים במיטה
טיפים להורים
טיפים לזוגיות כהורה לתינוק

נולד לכם תינוק חדש לאחרונה? מזל טוב! אתם בטח מקבלים הודעות ושיחות משמחות מקרובי משפחה וחברים. שואלים אתכם הרבה שאלות על התינוק, איך הוא מרגיש?

קרא עוד »
תינוק שותה חלב מבקבוק
טיפים להורים
טיפול בפצעי פטמה לאם מניקה

ידוע שהנקה מהווה חלק בלתי נפרד מהקשר הראשוני שבין האם לתינוק. יש מי שאומרים שהנקה היא השליה החיצונית של הגוף. כפי שהתינוק היה רגיל לאכול

קרא עוד »
אמא מרימה תינוק
טיפים להורים
טיפים לטיפול בתינוק

מזל טוב! אתם הורים טריים ומלאים בהתרגשות מהרך הנולד שהצטרף למשפחתכם. היוולדו של התינוק החדש, והפיכתכם להורים מלווה באחריות הגדולה של טיפול בתינוק. ריכזנו עבורכם

קרא עוד »