איך לבחור מושב בטיחות לרכב?

בטיחותו של הילד בנסיעה היא חשובה לאין ערוך.

כולנו שמענו על סיפורים מצערים כמו שכיחת ילד באוטו, נסיעה בלי מושב בטיחות שהובילה לתוצאות חמורות ועוד.

לכל אדם הכביש הוא מקום מסוכן, כיוון שקורות בו תאונות רבות, אך לתינוק הסכנה יותר גדולה.

בתור הורים עליכם לבחור את מושב הבטיחות המתאים ביותר לילדכם על מנת לשמור עליו ולהגן עליו.

 

חברה איכותית

הדבר החשוב ביותר כשבוחרים כיסא לרכב הוא החנות ממנה אתם קונים והחברות שהיא עובדת איתן. אם החנות משווקת מוצרים של חברות מובילות בתחום מושבי הבטיחות, כדאי מאוד שתקנו ממנה. דרך נהדרת לזיהוי חברה איכותית היא המלצות – המלצות מלקוחות הן שיקוף אמין לטיב החברה כיוון שהן לא מגיעות מאנשים בעלי אינטרסים. הבחירה הטובה ביותר היא מושבי בטיחות לרכב תוצרת ברייטקס.

 

לפי הגיל

חשוב מאוד לבחור מושב בטיחות לילד לפי הגיל שלו. מגיל שנה בערך ניתן לעבור למושב שדומה יותר לבוסטר, ומגיל שלוש בערך ניתן לעבור לבוסטר. עד גיל שנה חשוב לקנות סלקל או מושב שמתאים לגיל זה. כמו כן, כדאי לשים לב לגודל של הילד שלכם, כיל עיתים הוא יהיה קטן מדי בשביל לעבור לבוסטר, או שהאו יוכל לעבור לבוסטר כבר מגיל יותר מוקדם.

 

טעם עיצובי

כשאר אביזרי התינוק, כאדי שתבחרו בבוסטר שמוצא חן בעיניכם ושמתאים למין התינוק. אמנם זה נראה שולי, אבל כיף יותר לנסוע במכונית שהאביזרים בה משמחים את ליבכם. באתרי האינטרנט תוכלו למצוא מגוון עיצובים למושבי בטיחות, אז למה אתם מחכים?

 

הכי קל לקנות אונליין

ההמלצה הכי טובה שניתן לכם היא לקנות את המוצרים אונליין. ראשית כל, הרכישה דרך האינטרנט היא מהירה מאוד – בלחיצת כפתור אתם יכולים לקנות את המוצר שאתם רוצים. שנית, אם תקנו אונליין לא תצטרכו להתאמץ ולנסוע לחנות במיוחד, הרי כולנו מאוד עמוסים בחיים המודרניים. בנוסף, באינטרנט יש לא פחות מוצרים באשר בחנויות הרגילות, לכן אין שום סיבה לפקוד אותן.

 

מקרים מיוחדים

אם לילד שלכם יש בעיה אורתופדיית כלשהי והוא זקוק למערכת ישיבה מיוחדת ותומכת, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע כדי לתת לילד שלכם את הטוב ביותר.

 

כסף

אמנם כדאי לקנות מוצר איכותי ומומלץ, אבל אין סיבה לפשוט את הרגל בשביל מושב בטיחות. כשתינוק נולד יש הרבה הוצאות, לכן חשוב ליצור סדרי עדיפויות נכונים ולא לקנות דווקא את המוצר הכי יקר.

 

סיכום

מושבי בטיחות הן אחד הרכישות החשובות בשביל הרך הנולד, לכן חשוב שתעשו את הקנייה הזו נכון. עליכם לשים לב לאיכות החברה, לדאוג שהמחיר מתאים ליכולת שלכם, לשים לב לעיצוב ולהתחשב בגיל של הילד. יתר על כן, כדאי לקנות את מושבי הבטיחות באופן דיגיטלי, כי באינטרנט יש את כל המוצרים הטובים ביותר במחירים הטובים ביותר.

 

פעוט יושן

אולי יעניין אותך גם

ילד עם מחשב
בטיחות ילדים
סכנות ברשת – הגנו על ילדיכם!

האינטרנט ללא ספק הקל על חיינו והפך לאחד הכלים השימושיים ביותר ביומיום האנושי, אם לא השימושי ביותר. הוא מלווה אותנו בעבודה, בשעות הפנאי, לצורכי קניות,

קרא עוד »
תינוק יושב ברכב
בטיחות ילדים
מושב בטיחות לרכב על פי גיל

כחלק ממאמצי ההגנה שאתם בוודאי עושים כדי לשמור על ילדיכם, אתם נדרשים לרכוש מושבי בטיחות לנסיעה ברכב. לכל גיל ומשקל מושב המותאם לו, ועליכם כהורים

קרא עוד »
תינוק בכיסא בטיחות
בטיחות ילדים
כיסא בטיחות לרכב

אם אתם הורים, אתם כנראה יודעים ומרגישים שתעשו הכל כדי להגן על האוצר החשוב לכם מכל. יתרה ממשנה הזהירות הרגיל, נדרשת זהירות ואחריות נוספת בכביש.

קרא עוד »