קוויקי בברלין – איך לראות כמה שיותר במינימום זמן?

מחפשים יעד טיסה מעניין, קרוב ולא יקר במיוחד לנפוש בו? ברלין קוראת לכם. עיר הבירה של גרמניה נמצאת בסך הכל 4 שעות טיסה מישראל ומציעה שלל אטרקציות ופעילויות למשפחה כולה. בנוסף, יש בה מלונות בטווח מחירים רחב וסצנה קולינרית מעולה… אבל מה עושים אם הטיול קצוב בזמן קצר במיוחד? התשובות לפניכם.

 

טיסה לברלין

אם עומד לרשותכם זמן קצר כמו סוף שבוע בלבד, או פחות, כדי לבחור בטיסה בשעות נוחות, גם אם היא איננה הזולה ביותר – סננו במנועי החיפוש לפי שעת הגעה והמראה וביחרו טיסה שמגיעה לברלין בשעות הבוקר וממריאה ממנה לעת ערב (או לילה). כך תבטיחו שתהנו מכמה ימי טיול מלאים, כמו גם תספיקו להכיר את העיר התוססת בשעות האור מבלי לוותר על סצנת חיי הלילה.

חופשה בברלין

מלון

אם עומד לרשותכם זמן קצר, הוא ודאי יקר מפז ולכן מוטב שתבחרו מלון בלב העיר, כך תוכלו להגיע לאטרקציות רבות ונקודות עניין ברגל או תוך פרק זמן קצרצר בתחבורה ציבורית. אומנם המלונות המרכזיים יקרים יותר, אך אם תזמינו מקום מראש, תיהנו מהצעות אטרקטיביות.

 

טיימינג

גם עיתוי החופשה לאורך השנה חשוב וכדאי שתהיו קשובים לתחומי העניין שלכם והאטרקציות שתרצו לבקר בהן. לבילוי באוויר הפתוח, פסטיבלים ומופעים, כדאי לתזמן את החופשה לחודשי הקיץ או עונות המעבר. לעומת זאת, אם שווקי חג המולד מושכים אתכם ואתם מחפשים חוויה תרבותית במוזיאונים, לצד סיור מסעדות טעים במיוחד – החורף הוא עיתוי מוצלח.

 

איך לתפור אטרקציות?

אם אתם מתקשים להחליט באיזה אטרקציות להתמקד, יש 2 דרכים מעולות לקבל סקירה מרתקת על האטרקציות החשובות ביותר בעיר ואחריה (או במהלכה) תוכלו להחליט היכן לבלות יותר זמן.

אוטובוס תיירים: אוטובוס התיירים של ברלין מציעה נסיעה חופשית-יומית במסלול מעגלי המלווה בהסבר ועובר בין האתרים ונקודות העניין של ברלין. במהלך הנסיעה תוכלו לרדת ולעלות כמה שרק תרצו.

קרוז: בדומה לאוטובוס התיירים, ניתן לצפות ולהכיר את הלוקיישנים הכי מעניינים בעיר באמצעות קרוז רומנטי ואינפורמטיבי. כאן לא תוכלו לעלות ולרדת, אך תיהנו מזווית מיוחדת מאוד שתאפשר לכם להכיר צדדים מרהיבים של העיר.

חופשה בברלין

טיפ זהב

דרך נוספת לחוות את ברלין האמיתית ולהינות מחוויה קולינרית ומסע קניות אותנטי היא באמצעות השווקים של ברלין (מומלץ במיוחד הוא השוק של פארק מאואר). בנוסף, אם ידוע לכם היכן תרצו לבקר תוכלו לרכוש כרטיסים מראש ולחסוך זמן רב של המתנה בתור לקופות, כמו גם הזדמנות לרכוש כרטיס משולב. למידע נוסף היכנסו לאתר https://myberlin.co.il בו טיפים שימושיים.

 

לסיכום,

בברלין יש המון לראות ולעשות, מה שיכול להיות מאתגר מעט עבור מי שעומד לרשותם זמן לא רב לבילוי בעיר, אבל הסוד הוא לתכנן את החופשה מראש. תיהנו!

חופשה בברלין

אולי יעניין אותך גם

מחזיק מפתחות
כללי
בחירת מחזיק המפתחות המושלם

מחזיק מפתחות אולי נראה כמו אביזר פשוט, אבל הוא ממלא תפקיד מכריע בשמירה על המפתחות שלנו מסודרים ונגישים בקלות. עם אינספור אפשרויות זמינות, מציאת מחזיק

קרא עוד »