פטורים ממס הכנסה לחולים: מי זכאי?

חולים רבים ובעלי מוגבלויות בישראל יודעים שהם זכאים לקבלת הטבות שונות מטעם המדינה. הבעיה היא שלא כולם יודעים מה הן ההטבות הללו באופן מעמיק, כך שחלקם לא מקבלים את המגיע להם בהתאם לחוק. המדריך הנוכחי עלה לרשת כדי להעלות את המודעות בנושא ולאפשר לחולים לגלות אם הם זכאים לפטור ממס הכנסה.

 

המחלה ה – 1 שתזכה אתכם בקבלת פטור ממס הכנסה: עיוורון

יכול להיות שקראתם את הכותרת שהוצגה לעיל ואמרתם לעצמכם בקול: "עיוורון זו לא מחלה". אם כך, כדאי שתדעו שזו גם העמדה שלנו בנושא. אנו מרגישים צורך לומר תחילה כי המוסד לביטוח לאומי הגדיר את מי שסובלים מעיוורון כבעלי מחלה. זה ההסבר שעומד מאחורי הצגת מידע חיוני זה. עכשיו אנחנו יכולים לציין בפניכם כי מי שיש בידם תעודת עיוור, יכולים לקבל באופן מידי את הפטור מבלי לעבור וועדה רפואית. כך שאם יש לכם תעודה שכזו, זה הזמן להעביר אותה אל הגורמים המתאימים.

פטורים ממס הכנסה לחולים

המחלה ה – 2 שתזכה אתכם בקבלת פטור ממס הכנסה: סרטן

מדינת ישראל רוצה להקל על אזרחיה שסובלים ממחלות קשות. זו יודעת שמי שסובלים ממחלות אלה, עשויים למצוא את עצמם ללא עבודה ובשגרת חיים שונה מזו שהייתה קודם לכן. עובדה זו הובילה להוספת מחלת הסרטן לרשימת המחלות שמזכות בפטור ממס הכנסה.

שכן, המחלה נחשבת ללא פשוטה. אם אתם מתמודדים עם מחלה זו, כדאי שתיכנסו אל האתר הבא ותקבלו את כל האינפורמציה להתמודדות עמה: https://biahz.com. נציין כי באתר יש גם פרטים שמתאימים למי שסובלים ממחלות נוספות, כך שכדאי פשוט להיכנס ולהתרשם.

 

המחלה ה – 3 שתזכה אתכם בקבלת פטור ממס הכנסה: סוכרת

הסוכרת הפכה להיות למחלת מדינה בישראל. אזרחים רבים סובלים ממנה (וזו כנראה הסיבה שהובילה לכך שהיא נכנסה גם כן לרשימת המחלות שמאפשרות את ההטבה). אם אתם סובלים מסוכרת, כדאי שתפנו אל יועץ מס שילווה אתכם ויאפשר לכם לקבל את הפטור שיחסוך לכם הרבה כסף.

פטורים ממס הכנסה לחולים

סובלים ממחלה אחרת שלא צוינה כאן? ייתכן שתוכלו לקבל את ההטבה בכל זאת

רגע לפני שהמדריך יסתיים, אנו רוצים לציין כי יש עוד רשימה ארוכה של מחלות שלא הצליחו להיכנס אל מדריך מקוצר זה. אם אתם סובלים ממחלה אחרת שלא הופיעה כאן, עליכם ליצור קשר עם מומחים (כמו חברות למיצוי זכויות) שיאפשרו לכם לדעת אם אתם זכאים לקבלת ההטבה. ניתן להגיע אל חברות אלה תוך חיפוש קצר ברחבי הרשת, אל תהססו לעשות זאת.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את המחלות הנפוצות ביותר שצפויות לאפשר לכם לקבל פטור מתשלום עבור מס הכנסה. כאמור, המדריך צפוי להסתיים בעוד כמה שורות וזו ההזדמנות שלנו לאחל לכם, קוראים יקרים, שתקבלו את הפטור המגיע לכם בהתאם לחוק והכי חשוב – שתהיו בריאים!

פטורים ממס הכנסה לחולים

אולי יעניין אותך גם

מחזיק מפתחות
כללי
בחירת מחזיק המפתחות המושלם

מחזיק מפתחות אולי נראה כמו אביזר פשוט, אבל הוא ממלא תפקיד מכריע בשמירה על המפתחות שלנו מסודרים ונגישים בקלות. עם אינספור אפשרויות זמינות, מציאת מחזיק

קרא עוד »