חודש חמישי להריון? אלה סוגי המזון הטובים ביותר עבורך

כולם אומרים שהיריון זו תקופה מרגשת שממלאת אותך בשמחה והנאה אבל לא רק. בתחילת החודש ה-5 מתחילה התקופה שגורמת לך לחוש צורך לגשת לשירותים כל 5 דקות ולרצות לאכול את כל מה שאסור לך. אנחנו כאן כדי לחזק אותך ולהציג בפנייך את סוגי המזון שאת תשמחי לאכול בתקופה הנוכחית. מדובר בסוגי מזון שהם לא רק טעימים, אלא גם הטובים ביותר עבורך ועבור העובר. רוצה לשמוע פרטים נוספים? תמשיכי לקרוא.

 

אפשרות מספר 1- סושי להריוניות

סושי נחשב למאכל אסור בתקופת ההיריון (ועם זאת, גם המאכל האהוב ביותר אחרי בשר). אנחנו כאן כדי להגיד לך את העובדה החשובה ביותר שתשנה את הטרימסטר הנוכחי: את לא צריכה להימנע מסושי במהלך ההיריון.

יש לא מעט סושיות שיש להם פס ייחודי להריון, כך שאין חשש ממגע עם דגים נעים וכו'. אם את מעדיפה להישמר, את תמיד יכולה להכין בעצמך את הסושי בבית. אם תכיני רולים עם דגים מבושלים וירקות, את תדאגי לעצמך למנה מזינה ועתירת מינרלים.

 

אפשרות מספר 2 – בשר, בשר ושוב – בשר

אי אפשר לדבר על סוג המזון הטוב ביותר בזמן היריון ולא להציע בשר. יש הריוניות שחוששות מלאכול בשרים בחודש החמישי. החשש נובע ברוב המקרים בעקבות חשד שאולי הבשר יהיה נע. מצב שכזה, עלול להביא להידבקות בליסטריה או חיידקים אחרים שעלולים לסכן את העובר. אנחנו כאן בשביל לעזור לך.

לכן, אנחנו בוחרים להציג בפנייך את האפשרות להכין בשר עם מעשנות בשרים. מעשנה מאפשרת להכין את הבשר DONE-WELL, כך שלא קיים חשש מחלקים שלא בושלו מספיק. אם לא די בכך, בבשר יש ויטמינים ומינרלים שאת והבייבי שלך צריכים.

 

אפשרות מספר 3 – פירות וירקות

פירות וירקות שטופים מהווים מקור חשוב לוויטמינים ומינרלים שחשוב שתצרכי על בסיס יומי. אם את לא אוהבת פירות או ירקות מסוימים שידוע שיש בהם וויטמינים מסוימים ברמות גבוהות, אנו ממליצים לך להכין שייק שיכלול 3-4 פירות שאת אוהבת. אל השייק תוסיפי גם את הפרי שאת פחות אוהבת. כך, הטעם שלא לא יהיה דומיננטי ואת תוכלי ליהנות ממשקה עשיר בוויטמינים. בנוסף לשייק, אנו ממליצים לצרוך פירות וירקות באמצעות אפשרויות ההגשה הבאות:

  • כסלט
  • כתוספת למנה עיקרית
  • בפני עצמו, כנשנוש בין ארוחות

 

אפשרות מספר 4 – מים

נכון שהתכנסנו כאן היום בשביל להתמקד בסוגי מזון, אבל אי אפשר לדבר על מזון ולא לציין את חשיבות שתיית המים לצד המזון. אנו מזכירים לך, במיוחד בחודש ה-5 להיריון ששתיית מים הינה חשובה מאוד. אנו ממליצים לך להקפיד על שתייה מרובה.

 

סיכום

אלו היו כל סוגי המזון שאת צריכה לצרוך במהלך החודש ה-5 להיריון. כעת, כשאת יודעת מהם, נותר לנו רק לאחל לך בתיאבון ומזל טוב!

אוכל בהיריון

 

אולי יעניין אותך גם