מולטיפוקל – מדריך להתאמה אופטימלית

הראיה היא אחד החושים החשובים לנו ביותר. מרגע הלידה, הילד מתחיל לחוות את העולם ואת תפיסת המרחב והדמויות שמולו באמצעות עיניו, כך שהעיניים הם ככל הנראה הכלי החשוב ביותר בהתפתחות האדם ובתקשורת שלו עם הסביבה. נקל אם כן להבין, כי ישנה חשיבות רבה לטיפול בעיניים ולשמירה עליהן. אנו ממליצים ללכת אחת לתקופה לרופא עיניים מקצועי, על מנת שהוא יוכל להתחקות בצורה קפדנית ומדוקדקת אחרי כישורי הראייה שלכם.

 

עדשות מולטיפוקל

ישנם אנשים, שהראיה שלהם ניזוקה בכמה מוקדים. כלומר, בדרך כלל ניתן לאבחן את בעיית הראיה של אדם בצורה חד ערכית, בעיה עם ראיה לרחוק או לקרוב. בעקבות בעיות כאלו, מתאים האופטיקאי לפציינט על פי מרשם מרופא עיניים משקפי ראיה עם מוקד מתאים, שיסייע לו לראיה מרחוק או מקרוב.

לעיתים, כמו שציינו, ישנם אנשים שהראיה שלהם בעייתית גם בהסתכלות על עצמים קרובים, וגם בהסתכלות על עצמים רחוקים. עד המצאת עדשות המולטיפוקל, הפתרון לאותם אנשים היה שתי זוגות משקפיים לכל הפחות, אותן היו שומרים ואיתן היו משתמשים בהתאם לסיטואציה.

כיום, ישנה המצאה מודרנית שנקראת עדשת מוליטפוקל, שבאמצעות הטכנולוגיה המתקדמת בעת המודרנית, מיוצרים כמה מוקדי ראיה בעדשה אחת, שנותנים מענה לכלל הצרכים של העין, ואיתם יכול המתבונן למקד את עצמו באותו מבט גם לראיה מרחוק וגם לראיה מקרוב.

מולטיפוקל

התאמת העדשות

כעת, לאחר שהבנו מהי עדשת המולטיפוקל, ננסה להציג בפניכם מספר פרמטרים שחשובים במידה ואכן ימליץ לכם רופא העיניים שלכם לגשת ולהתאים לעצמכם עדשות כאלו.

 

האופטיקה

כמו שכבר הבהרנו, הראייה היא חוש חשוב מאוד וחבל לחסוך עליו כספים. לכן, אנו ממליצים לכם לגשת אל חנות האופטיקה האיכותית ביותר אותה אתם מכירים על מנת לקבל את המשקפיים הטובות ביותר עבורכם. בדקו היטב על חנות האופטיקה באמצעות המלצות באינטרנט של לקוחות קודמים ועמידה בתווי התקן השונים.

מולטיפוקל

הרגלי הראיה האינדיבידואליים

על מנת להתאים את סוג העדשה לפציינט, חשוב מאוד להבין מהם צרכי הראיה של אותו פציינט. קיימות כיום בשוק מגוון סוגים ועדשות של מולטיפוקל, והעיצוב של אותן עדשות מובנה לצרכים השונים של המשתמש בהן. לדוגמה, אם אתם אנשים שנמצאים הרבה מאוד זמן מול מחשב במהלך היום, יתאימו לכן עדשות מולטיפוקל שמותאמות לשהייה מרובה מול מסך דיגיטלי וריצוד ממושך.

בניגוד לכך, אם אתם נמצאים במהלך היום פחות מול מסך מחשב, יתאימו לכם עדשות מסוג אחר, שיכולות לעלות פחות כסף, ולא בגלל שהן עדשות פחות טובות.

 

המחיר

המחיר של העדשות נע מאלף שקלים ועד לשבעת אלפים שקלים. חשוב לבדוק היטב עם האופטומטריסט מהו סוג העדשות שיהיה לכם הכי קל להסתגל אליו בהתאם למצב הראייה שלכם.

 

לסיכום

גשו אל האופטיקה הקרובה ובחרו את העדשות המתאימות לכם.

מולטיפוקל

אולי יעניין אותך גם

מחזיק מפתחות
כללי
בחירת מחזיק המפתחות המושלם

מחזיק מפתחות אולי נראה כמו אביזר פשוט, אבל הוא ממלא תפקיד מכריע בשמירה על המפתחות שלנו מסודרים ונגישים בקלות. עם אינספור אפשרויות זמינות, מציאת מחזיק

קרא עוד »