מה לומדים בקורס הנהלת חשבונות?

אולי אתם לא מכירים את הנתון הזה, שיש להרבה מאוד אנשים אינטרס להסתיר, אבל קרוב למחצית מן האנשים בכלל לא עובדים בתחום שקשור למקצוע הלימודים שלהם. כן, ממש כך, אחרי שנים של השקעה גדולה של אנרגיה ומאמץ, וכמובן עשרות אלפי שקלים, אנשים עושים דברים אחרים לחלוטין.

רבים מבזבזים לא מעט כסף ומאמץ, ולעתים גם נרשמים לתואר שני, אך אחת הבעיות הגדולות בלימודים אקדמאיים היא שבסופו של דבר הכל תיאורטי. אז מה כדאי לעשות?

 

באיזה מקצוע כדאי לבחור?

אם נסתכל על המציאות באופן מפוכח, נבין שהמקצוע האידיאלי הוא כזה שמצד אחד יאפשר לכם להתפרנס בכבוד ולפתח קריירה יפה, אך מצד שני לא יהיה תובעני מדי ויאפשר לכם להקדיש זמן למשפחה, לחברים, ולתחביבים שונים. אחת הקריירות המבטיחות ביותר בהקשר הזה היא בתחום הכספים וניהול החשבונות. פרטים נוספים על התחום והעיסוק בו תוכלו למצוא כאן בקישור הזה לימודי הנהלת חשבונות מעשי אונליין.

קורס הנהלת חשבונות

מה היתרון של תעסוקה בעולם ניהול הכספים?

אחד היתרונות העצומים בנושא הכספים הוא שמדובר על תחום שלעולם יהיה נצרך. כל עוד אנו חיים במדינה מסודרת, כל עסק או חברה, החל מדוכן פלאפל או חנות מכולת קטנה ועד לחברות הגדולות ביותר במשק, חייבות לנהל את הכספים שלהן בצורה ראויה ומסודרת. בכל תחום עסקי ובכל גודל, תמיד ילוו את העסק או החברה אנשי כפסים, מה שאומר שהביקוש למנהלי חשבונות מקצועיים ומיומנים לעולם לא ייפסק.

 

מה לומדים בקורס הנהלת חשבונות?

במשך לימודי הנה"ח אונליין, הקורס הבסיסי (2+1) יכשיר אתכם בתחומים שונים:

קורס הנהלת חשבונות

  1. התחום הראשון הוא חשבונאות פיננסית, והוא החלק המשמעותי ביותר בקורס. תלמדו את הבסיס והעקרונות של ניהול חשבונות: מהם החוקים והתקנות השונות, כיצד לבנות דו"ח כספי, איך מנהלים כספים בענפי משק שונים, ועוד.

 

2. התחום השני הוא חישוב מסחרי. תרכשו את הכלים ליישם בפועל את כל התיאוריה שלמדתם. תלמדו איך מחשבים רווח והפסד, מה עושים עם ריביות, כיצד לחשב הנחות, ועוד.

 

3. התחום השלישי שתלמדו הוא תורת המשק והמסחר. בחלק הזה תלמדו על מושגים הקשורים לתחום, ועל דרך פעולתן של מערכות שונות כמו ביטוח, בנקאות, אשראי, ועוד.

 

4. התחום הרביעי שתלמדו הוא הנהלת חשבונות ממוחשבת. כיום ניהול חשבונות מתבצע כמובן בעזרת תוכנות שונות, ותלמדו כיצד לעבוד איתם בצורה נכונה.

 

מה עושה מנהל חשבונות?

מנהל חשבונות הוא אחד התפקידים החשובים ביותר בכל עסק. הוא אחראי על ההוצאות וההכנסות של החברה, על שמירה על תזרים מזומנים, וכמובן על עמידה מלאה בכל החוקים והתקנות. בנוסף, הוא אחראי גם על ניהול חשבונות המס של העסק, ועל היכרות עם התוכנות החדשות שיש בתחום.

 

סיכום

אם אתם מחפשים הסבה מקצועית, או קריירה חדשה בתחום שיש בו ביקוש גבוה לאנשים רציניים, הנהלת חשבונות תפורה עליכם.

קורס הנהלת חשבונות

אולי יעניין אותך גם

מחזיק מפתחות
כללי
בחירת מחזיק המפתחות המושלם

מחזיק מפתחות אולי נראה כמו אביזר פשוט, אבל הוא ממלא תפקיד מכריע בשמירה על המפתחות שלנו מסודרים ונגישים בקלות. עם אינספור אפשרויות זמינות, מציאת מחזיק

קרא עוד »